All zure fruitsmaken weer de winkel in naar de zomer toe
Ik heb deze geprobeerd en ik vond het eigenlijk niet zuur smaken. Normaal gesproken ben ik geen fan van fruitsmaken in ijs maar ik vond deze wel lekker ter afwisseling. Maar de Magnun hierboven heeft dan toch wel meer mijn voorkeur
Ik heb m ook gekocht van de week, maar ik vond de smaak niet zo sterk. Wat je proeft is opzich wel lekker, maar het is een beetje alsof je ‘spa touch of’ in ijsvorm hebt.
Die vegan dubbeldekkers van autodrop heb ik ook op trouwens, wel prima maar echt veel minder lekker dan de dieronvriendelijke variant helaas.
Oh dit lijkt me eigenlijk best wel lekker. De Jumbo heeft nu ook mango-passievrucht vla als seizoenstopper en die is ook wel lekker.
Zijn die ijsjes er eigenlijk alleen in de mini versie?
Op de site staan alleen de mini’s inderdaad
Bummer. Al is dat misschien wel beter voor mijn bikinibody
Dit moet ik echt proberen
Ik heb deze laatst gehaald toen ze laatst 1+1 waren. Volgens mij ook nieuw in het assortiment van de AH. Vind deze burgers echt super lekker met een soort smoky bbq smaak en hij is best wel vlezig door de draadjesstructuur van jackfruit. veel minder droog dan andere vegaburgers. Alleen de prijs vind ik wat hoog dus daarom een 8/10
Goed om te weten, dan is het dus niet wat voor mij als het de vleesstructuue benadert🙈
Ik vind de prijs wel meevallen!
Maar waarom weer niet glutenvrij!!!
Zoveel vleesvervangers die ik niet kan kiezen…
Niet meegenomen wel teleurgesteld, maar blijkbaar gaan ze de smaken van de muffins bij de Plus veranderen, jammer die van hun waren mijn favoriete muffins. Lekker simpel, goed van smaak, niet te duur.
Onder andere:
Muffin Strawberry meringue (1,49 per stuk)
Ze hadden ook met chocolade staan, maar zie daar geen plaatje van op hun site.
Wie gaat testen?
Ja, volgens mij wel, voorheen hadden ze ook met chocolade dus weet niet of ze die enkel duurder hebben gemaakt (door wat witte chocolade erover te mikken).
Ik vind de ‘fancy’ smaakjes trend beetje stom haha (ook omdat ik cravings had naar de vanille muffin, maar helaas stond ook op het kaartje ‘‘niet meer verkrijgbaar’’ daarbij. Dit was de overprikkeling ook niet waard, stom.)
Sowieso altijd heel vervelend als je favoriete producten verdwijnen
Ik kende deze nog niet. Maar smaakt t zelfde als die andere frites sauzen van Remia met 100 kcal/100 ml. En dit is 130 kcal/100 ml dus ik blijf voor de andere varianten gaan
Nouja de toegevoegde waarde is dat er dus geen suiker in zit ten opzichte van light/halfvol versies. Kan voor sommigen wel een uitkomst zijn.
Ja oeps, ik verwoord het idd vanuit mijn oogpunt. Heb je gelijk in, zal t aanpassen!