Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb dus die Nacho Cheese bites en de Chilli Cheese Bites gehad van Mora.
Die hier tijdje geleden in het topic stonden, en zag iedereen super enthousiast zijn.

Alleen ik vond ze vies? Heb ze zelfs weggegooid. Vond ze zó zout, en kan echt wel wat hebben. Vind die van de Burger King bijvoorbeeld super lekker.
Maar proefde echt niks behalve zout :sob::sob:

2 likes

8 likes

Niet nieuw, maar wel heel lekker dus wou het hier even melden :yum:.

afbeelding

5 likes

14 likes

Klinkt lekker! Maar eens proberen. Niet nieuw, maar wel echt super chill is advocaat ijs van den hertog. Misschien leuk voor pasen.

2 likes

Hoe was deze? Ik vind hertog ijs altijd zo saai, zo, waterig? ofzo… maar ik eet meestal b&j als ik voor supermarkt ijs ga

1 like

Heb 'm nog niet geprobeerd, dus kan nog niet zeggen of het wat is!

Deze bij de AH. Mega lekker. Alsof ze werthers hebben gesmolten en over de popcorn hebben gegoten. :ok_hand:

28 likes

:scream:

Deze lijkt me echt lekker!

1 like

Flutsch-Finger?? haha

2 likes

Jaaa deze is echt lekker. Ik moest deze altijd uit Duitsland halen voor mijn moeder, of bij Normal.

Die met brezel vind ik nog lekkerder, maar die heb ik alleen nog bij Normal gezien of Duitsland.

2 likes

Ahhhh deze haalde ik eerder altijd in Duitsland! Zooo lekker

1 like

Die zag ik ook bij de AH! Ga ik die proberen de volgende keer

1 like

Gekocht door jouw post

Waardeloos. Heel droog en bijna geen vulling. Die zebra donuts met vanille erin vind ik tot nu toe beste

6 likes

Stom mijn Jumbo heeft die nieuwe Johma bakjes nog niet. Iemand inmiddels beenham honing/mosterd al geprobeerd?

Ja, vond het geen succes! Proefde geen mosterd, de beenham erin vond ik ook geen smaak hebben. Proefde vooral honing en knoflook.

1 like

Hmm jammer, hoef ik iig niet te balen dat het bij ons nog niet in de winkel ligt.

Thanks dat jij je hebt opgeofferd! Ga ik toch een andere proberen.

Ik vind de je truffel ook niet lekker, ik proefde geen truffel.

Nee, ik ook niet inderdaad… vooral heel muffig ofzo

1 like