Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik dacht dat ik dit mega lekker zou vinden. Maar het valt me tegen. Vind het te zoet. Bovenop zitten ook stukjes framboos en koekstukjes, dat had voor mij niet gehoeven

2 likes

Deze is echt héél smerig :frowning: Echt jammer want had high hopes (hou van alles met sprinkles en vanille en cookie dough en birthday cake achtig).

Het ijs zelf is heel chemisch vanille, de cookie dough heeft een hele rare brokkelige structuur (totaal niet zoals de ‘normale’ cookie dough van B&J) en de sprinkles/chocoladestukjes zijn schaars en hebben weinig smaak.

Echt de €7 die ik ervoor moest neerleggen bij de avondwinkel NIET WAARD

4 likes

Neeeee :slightly_frowning_face::weary: leek me zo lekker.

1 like

Oh nooooo ik keek hier ook naar uit

1 like

I know :pensive::pensive:

Bij deze een review van Mora’s chili cheese nuggets. Aangezien ik zelf misschien wel 400 chili cheese nuggets van de Burger King heb gegeten in de afgelopen jaren (dit was op een moment in mijn leven een vrij serieuze verslaving), denk ik dat ik een goed oordeel kan vellen. Ik heb ze 9:30 minuten in mijn niet al te sterke oven gedaan en daarna 2 minuten laten rusten, dan worden ze vrij krokant. Ze zijn goed gevuld, als je een hap neemt heb je grote kans dat je vervolgens je vingers brandt aan de gesmolten kaas die eroverheen loopt. De kaas zelf is vrij sterk, die van BK overheerst minder zodat de jalapeño smaak beter naar voren komt. Ook is de korst natuurlijk anders, maar niet storend. Ze zijn goed pittig en al met al vind ik ze beter dan de chili cheese nuggets van de Jumbo, maar net niet even goed als die van BK. Met wijze groet, vitaminwater - chili cheese nugget-tester

40 likes

Haha en ik lees juist van @Flora net een positieve review! :yum: (in het wjekw foto topic als ik het me goed herinner)

Haha, oops… ja ik heb 'm helemaal opgegeten :roflmao: Vond die chunks er in lekker! Maar snap wel wat er bedoelt wordt @Rouge een wat “drogere” cookie dough, vond 'm ook minder zoet.

1 like

Wat een tegenvaller :tired_face:. De hele week al gekeken of de AH hem al had en zat zo te hopen dat het mijn nieuwe favoriet zou worden…

Oude favoriet was Cinnamon Bun maar die zie ik echt nooit meer… dan maar de hoop vestigen op die met pecannoten…

Ohh cinnamon bun mis ik ook zo erg :sob: en ik check ook al elke keer als ik in de supermarkt kom of de nieuwe smaken en de cookie dough chunks er zijn, maar no luck so far. Hopelijk deze week ergens.

3 likes

Ik kom er op terug, ik had de bak gedeeld en ik had ongeveer de helft op maar ik ben echt super misselijk nu :rolleyes: als ik aan dat ijs denk krijg ik echt kokhalsneigingen. En ik eet altijd wel minimaal de helft van zo’n bak in een andere smaak.

1 like

Niet veel smaak aan, zelfs een beetje zurig…

Erger me nog altijd aan dat deze ooit heeel lekker waren maar toen hebben ze het recept weer aangepast en ze zijn nooit meer hetzelfde geworden :weary:

O wacht ik zie nu dat het groente nuggets zijn haha ik bedoelde de naturel nuggets

1 like

Ik vind tot nog toe de nieuwe of vernieuwde producten geen succes😅

Deze review :heart:

Na dit te lezen ben ik blij dat ik 2 dozen heb gekocht bij Plus gisteren. De Nacho nuggets kon ik niet vinden.

2 likes

Enjoy :heart_eyes:

1 like

Wat, geen stukjes!?! Naaaaaa
Hoe kan je nou apenkoppenijs maken zonder stukjes apenkop erin? Echt een gemiste kans.

Zero effort Katja :pensive:

giphy (1)

En dat @Tampie het vergelijkt met ‘spa touch of’ maakt me helemaal verdrietig

2 likes

Vriend heeft deze gisteren getest, en hij zei dat ze echt naar Twix smaken.
Hij gaf ze een dikke 10/10, ik mag ze meer in huis halen :sweat_smile:

16 likes

Heeft iemand de Vegan piccolinis al gespot in de supermarkt? Ik had begrepen dat ze bij de Dirk te koop zijn, maar die supermarkt heb ik hier niet. Hopelijk hebben meer supermarkten ze

afbeelding

11 likes

Die wil ik ook! :heart_eyes:

1 like