Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Love it! (Glutenvrij is er vaak niet veel keus)
Maar de choco versie is noooog lekkerder

2 likes

Helaas nog geen review, maar ben heel benieuwd naar de donuts!

17 likes

Omg tompouce donuts :heart_eyes:

4 likes

De nieuwe framboos/cheesecake Breaker krijgt van mij een 7. Wel lekker, maar niet zo lekker als de gewone banaan smaak.

En zag gisteren deze nieuw in het schap liggen, maar mocht hem echt niet meenemen van mezelf

3 likes

Ohhh die citroen slofjes :heart_eyes: hoop dat de AH ze hier ook heeft!

2 likes

Oh lekkkkerrrrr!! Alles kopen zondag :heart_eyes_cat:

1 like

Die roombananensoes is mij ook nog nooit opgevallen :eyes:

2 likes

Nee twijfelde ook al! normaal hebben ze dacht ik alleen die bananen soesjes uit de vriezer :grin:

Heb de chocolade variant ook zien liggen!

Nog niet de chunks.

Heb 3 nieuwe Unox soepen meegenomen (bonus), twee zijn er ook vegan!

11 likes

Ik heb deze gemaakt met kerst en was wel oké. Zeker niet vies, maar ga hem niet nog eens maken. De gewone monchou taart heeft wel veel meer mijn voorkeur dan. Die met bastogne bodem.
Ik zou deze een 7/10 geven

Zo lekker :drooling_face::drooling_face:
Wel een beetje prijzig dus hopelijk vaak in de aanbieding

8 likes

Jaa deze zijn top, ik had ze laatst ook. Erg lekker.

2 likes

Vast en zeker niet nieuw maar zag deze liggen in de Xenos toen ik er 15 minuten binnen mocht zijn. En normaal vallen dit soort dingen altijd tegen (Kitkat, i’m looking at you) maar het geld brandde in mijn zakken en pleurde van alles qua eten in mijn mandje. En dit is echt top, wel jammer dat mini dus ook betekende dat het maar enkele reepjes zijn ipv de normale twee (ik had er lekker wel 10 ipv de 9). Geen overheersende speculoos smaak maar precies goed in verhouding met de chocolade. Of de zak al leeg is? Oh jazeker.

11 likes

Ja, ik vind deze ook echt lekker! Lagen vorig jaar (of 2 jaar terug?) ook fullsize in onze schappen.

1 like

Niet zo nieuw meer, ik heb hem ergens vorig jaar al eens gemaakt. Ik vond hem geslaagd!

Die mediterranian is ook lekker. Deze variant ligt nog in de vriezer.

1 like

Ja, ik! Ik vond ‘m lekker, maar wel een beetje zwaar en heftig. Je moet wel écht van chocola houden, zeg maar :grin:

De peper variant is ook lekker!

Die heb ik niet gezien bij onze ah

Ze verkopen dingen van Robèrt van heel Holland bakt bij picnic maar die prijzen 🥲 5 euro voor 240 gram pindakaas

6 likes

19 likes