Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vond het ook echt tegenvallen. Had er zooooveel zin in :sob:. Maar de structuur van de cookie dough is super raar toch? Ook veel zoeter. Echt zonde.

En nu zit in quarantaine en kan ik niet een andere pot kopen. First word problems.

2 likes

Ik vind deze ook enorm tegenvallen. De cookie dough echt een vreemde “smeltende” (gewoon heel zacht€ structuur.

1 like

Ik las via de zoekfunctie al goeie dingen over Nocilla. Maar weet iemand of de 0% versie ook te nassen is?

Ik vind de 0% duo nocilla echt heel lekker. Wel in de koelkast bewaren

1 like

Ik vind ze zo duur in vgl met die van BlueBand… die vond ik echt geweldig😍 in sommige Jumbos nog te vinden!

1 like

Weet iemand of dit een aanrader is? Ik heb gezocht op Sunt, maar kreeg geen hits. Dus denk dat het nog niet besproken is:

2 likes

Ik heb deze op insta al heel vaak voorbij zien komen en lees alleen maar goede verhalen!

Ik vond dit redelijk droog! Heb al lekkerdere gegeten.

020220211325_405012ZK-1_360x360_2
Deze vielen mij tegen…gewoon witte chocolade en als je je best doet merk je iets van knettersuiker o.i.d.

Eigenlijk moet ik stoppen met chocola, maar deze wil ik misschien nog wel proberen

1 like

Maar het zijn blondie brownie paaseitjes.

3 likes

Ik vond 'm lekker, maar had hem ook gekocht als ‘gezond’ tussendoortje. Als je zo’n bananenbrood als van Miljuschka verwacht, is het misschien minder.

Niet in terug te vinden :sweat_smile:

Oh ik heb ze ook gehad en ik vond ze wel lekker en ook zo smaken. Snap ook niet waarom je over knettersuiker begint want staat niet op de verpakking. :rofl: Mijn eigen review er even bij gepakt:

4 likes

Dit meegenomen:

Van de versafdeling dus maar vond het niet lekker. De gedroogde framboos past er totaal niet bij. Binnenin zit nog een zuur kwakje en het deeg zelf smaakt heel glutenachtig.
Een 3 voor deze dingen.

Edit: zie nu in mijn screenshot onder de afbeelding: banana caramel muffins staan. Hadden ze die maar. Ik heb zo’n zin in bananenmuffins die ik in Amerika at. Nog nooit gezien in nld

3 likes

Nee klopt daarom had ik ze ook gekocht haha :see_no_evil: ik zeg ook niet dat het er in zit, ik zeg dat het voor mij zo smaakt

Coolbest heeft nu ook sorbetijs :heart_eyes: (of hadden ze dat al?) nog niet meegenomen trouwens ik ga eerst Rain Dough een kans geven ondanks de reviews.

Edit: ik zie nu het M&M, Mars en Snickers ijs pas :sweat_smile:

15 likes

Er is ook Milka ijs :innocent:

2 likes

Oehhh zo benieuwd dat Snickers ijs! Love snickers ijsjes :heart_eyes:

3 likes

Waren de cookie dough snacks in een zakje er vandaag al? Heb je die toevallig gezien?

3 likes

Nee niet gezien helaas :frowning:

1 like