Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Heb ze laatst bij NY pizza besteld nadat bij meerdere supermarkten misgreep. Ze zijn echt intens lekker om zo los te eten ook.

2 likes

Ja lijken me heerlijk maar ik lust geen NY pizza :neutral_face::neutral_face::neutral_face:

1 like

Bij mijn NY pizza fiiaal kan je ook alleen desserts of kleine snacks bestellen, misschien kan dat bij jou ook?

Same! Had alleen B&J besteld :see_no_evil:

Welke supermarkt is dit???

Ah denk ik

3 likes

Albert Heijn!

1 like

Er staat op Ben en Jerry’s website dat de edible chunck vanaf april in de supermarkt liggen.
Maar zijn de nieuwe ijssmaken er dan wel? Ben vooral benieuwd naar de chocolate variant! Iemand deze al geproefd toevallig?

Love it! (Glutenvrij is er vaak niet veel keus)
Maar de choco versie is noooog lekkerder

2 likes

Helaas nog geen review, maar ben heel benieuwd naar de donuts!

17 likes

Omg tompouce donuts :heart_eyes:

4 likes

De nieuwe framboos/cheesecake Breaker krijgt van mij een 7. Wel lekker, maar niet zo lekker als de gewone banaan smaak.

En zag gisteren deze nieuw in het schap liggen, maar mocht hem echt niet meenemen van mezelf

3 likes

Ohhh die citroen slofjes :heart_eyes: hoop dat de AH ze hier ook heeft!

2 likes

Oh lekkkkerrrrr!! Alles kopen zondag :heart_eyes_cat:

1 like

Die roombananensoes is mij ook nog nooit opgevallen :eyes:

2 likes

Nee twijfelde ook al! normaal hebben ze dacht ik alleen die bananen soesjes uit de vriezer :grin:

Heb de chocolade variant ook zien liggen!

Nog niet de chunks.

Heb 3 nieuwe Unox soepen meegenomen (bonus), twee zijn er ook vegan!

11 likes

Ik heb deze gemaakt met kerst en was wel oké. Zeker niet vies, maar ga hem niet nog eens maken. De gewone monchou taart heeft wel veel meer mijn voorkeur dan. Die met bastogne bodem.
Ik zou deze een 7/10 geven

Zo lekker :drooling_face::drooling_face:
Wel een beetje prijzig dus hopelijk vaak in de aanbieding

8 likes

Jaa deze zijn top, ik had ze laatst ook. Erg lekker.

2 likes