Vast en zeker niet nieuw maar zag deze liggen in de Xenos toen ik er 15 minuten binnen mocht zijn. En normaal vallen dit soort dingen altijd tegen (Kitkat, i’m looking at you) maar het geld brandde in mijn zakken en pleurde van alles qua eten in mijn mandje. En dit is echt top, wel jammer dat mini dus ook betekende dat het maar enkele reepjes zijn ipv de normale twee (ik had er lekker wel 10 ipv de 9). Geen overheersende speculoos smaak maar precies goed in verhouding met de chocolade. Of de zak al leeg is? Oh jazeker.
Ja, ik vind deze ook echt lekker! Lagen vorig jaar (of 2 jaar terug?) ook fullsize in onze schappen.
Niet zo nieuw meer, ik heb hem ergens vorig jaar al eens gemaakt. Ik vond hem geslaagd!
Die mediterranian is ook lekker. Deze variant ligt nog in de vriezer.
Ja, ik! Ik vond ‘m lekker, maar wel een beetje zwaar en heftig. Je moet wel écht van chocola houden, zeg maar
De peper variant is ook lekker!
Die heb ik niet gezien bij onze ah
Ze verkopen dingen van Robèrt van heel Holland bakt bij picnic maar die prijzen 🥲 5 euro voor 240 gram pindakaas
Ik kan bevestigen dat het in zijn eigen winkel ook zo duur is. Gebakje kost tegenwoordig ook meer dan 4 euro.
Oh nu baal ik dat ik ze toen nooit ben tegengekomen! Goed excuus om nog even een afspraak in te plannen bij de Xenos
Ok de pecannoten (Vanilla blondie pecan) was ook een tegenvaller… prima ijs maar niet veel bijzonderder dan de classic pecan caramel van Hertogh en in de hele bak daadwerkelijk maar één stukje blondie tegengekomen. Echt te skeer voor woorden
Oh die was helemaal niet nieuw ontdek ik nu
Neee die leek me juist echt lekker?? Alle bj smaken waar ik naar uit kijk om eens te proberen zijn dus gewoon kut.
Vanaf april las ik!
Oehhhh weet je ook waar?
Grappig, ik vind die Vanilla Pecan Blondie echt een van de lekkerste smaken. Totáál niet vergelijkbaar met die van Hertog.
Nee helaas stond op de site van Wagner : ab april
Heb de nieuwe citroen slofjes en tompouce donut van de AH geprobeerd. Ik hou van alles met citroen dus die wilde ik sowieso proberen maar was ook erg benieuwd naar de donut dus die ging ook mee.
Citroen slof vond ik wel oké maar de smaak van citroen mocht persoonlijk wel iets sterker.
Tompouce donut viel zwaarrrr tegen. De banketbakkersroom vond ik echt niet lekker. De vulling van bijv een hema tompouce is wat luchtiger en dit deed mij meer aan een puddingbroodje denken.
Ik word zo blij van je bordjes.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de hertog variant voor het laatst zeker 10 jaar geleden heb gegeten. Dus niet hele zuivere herinnering, maar vond het wel lekker maar niet echt heel bijzonder. Maar baalde toch vooral vanwege het grote gebrek aan blondies (ik ben echt vooral heel erg fan van de ‘stukjes’)