Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Screenshot_20210327-124525_Instagram

Voor wie nog wil proberen vandaag nog :five::zero: % korting bij de Plus​:scream: sorry ik houd van aanbiedingen van 50 procent korting ipv 1 +1

6 likes

Grappig hoe smaken kunnen verschillen! Misschien had ik er te hoge verwachtingen van want vorig jaar was ik fan en heb ik heel wat weggegeten.

En ja echt duur. Drie euro voor een minizakje. Nuja het is maar een keer Pasen.

1 like

Ik snap het enthousiasme over deze flauwe hap echt niet. Misschien later nog eens proberen.

IMG_20210327_120318
Kinder pingui cherry :heart_eyes: gekocht in Duitsland

15 likes

Wow dit lijkt mij mega lekker

Heb je de chili geprobeerd of alleen de nacho cheese?

De nacho moet ik nog proberen, maar de chili vond ik heel lekker! Die ga ik zeker vaker kopen.

4 likes

De nacho cheese! Die ander volgende keer dus even proberen.

2 likes

Ik zag Jalapeno staan, slechte ervaringen mee dus dir maar laten liggen :sweat_smile:niet te scherp ofzo maar hele vieze bijsmaak

1 like

Citroen slofje van AH

Heel lekker! Had van mij nog wel wat meer naar citroen mogen smaken, de smaak is wel gewoon goed te proeven. De bodem is ook niet droog. Die gele parels smaken ook naar citroen en zijn zacht. :lemon: :lemon: :lemon: :lemon: :lemon: :lemon: :lemon: :lemon:

image

17 likes

20210327_130027 20210327_130029

Bij de plus

2 likes

ik word gewoon semi boos van paprika abrikoos

(maar ik wil het alsnog proberen)

6 likes

Als ze nou eens brood verkochten met echt groente erdoorheen gebakken🙈

Ik vind sinaasappel en abrikoos in mijn brood dan weer niet zo fijn

En wat te denken van de verpakking die tegen je praat? Die zelfgenoegzame blik van dat mannetje maakt me echt overdreven boos

9 likes

ja he, alsof er al niet genoeg witte mannen zijn die ons vertellen dat we moeten chillen :weary:

@Eyimfihlo ik kan me herinneren dat albert heijn ooit iets van een 'groente stick" oid verkocht, wat basically een broodje met geroosterde groenten erin was ofzo. Was echt lekker. Of die groenten kaas broodjes van magioni, die mis ik ook ;-;

7 likes

Jaa!! Ik kan vergelijkbaar nergens vinden…

No fairytales had die… maar ook niet meer…

1 like

En als ik het zelf probeer te maken vind ik de smaak toch niet zo lekker😅

Ik had niet goed gekeken en dit oorspronkelijk in het Lidl-topic gezet. Even verplaatst naar hier.

Screenshot_20210327-191732

Vandaag voor het eerst deze gegeten. Lekker, maar had van mij een stuk pittiger gemogen.

5 likes

Nee nog niet! Had nog vega beckers frikandellen liggen helaas (heeft m’n vriend gedaan)

1 like