
Kinder pingui cherry
gekocht in Duitsland
Wow dit lijkt mij mega lekker
Heb je de chili geprobeerd of alleen de nacho cheese?
De nacho moet ik nog proberen, maar de chili vond ik heel lekker! Die ga ik zeker vaker kopen.
De nacho cheese! Die ander volgende keer dus even proberen.
Ik zag Jalapeno staan, slechte ervaringen mee dus dir maar laten liggen
niet te scherp ofzo maar hele vieze bijsmaak
Citroen slofje van AH
Heel lekker! Had van mij nog wel wat meer naar citroen mogen smaken, de smaak is wel gewoon goed te proeven. De bodem is ook niet droog. Die gele parels smaken ook naar citroen en zijn zacht.



Bij de plus
ik word gewoon semi boos van paprika abrikoos
(maar ik wil het alsnog proberen)
Als ze nou eens brood verkochten met echt groente erdoorheen gebakkenš
Ik vind sinaasappel en abrikoos in mijn brood dan weer niet zo fijn
En wat te denken van de verpakking die tegen je praat? Die zelfgenoegzame blik van dat mannetje maakt me echt overdreven boos
ja he, alsof er al niet genoeg witte mannen zijn die ons vertellen dat we moeten chillen 
@Eyimfihlo ik kan me herinneren dat albert heijn ooit iets van een 'groente stick" oid verkocht, wat basically een broodje met geroosterde groenten erin was ofzo. Was echt lekker. Of die groenten kaas broodjes van magioni, die mis ik ook ;-;
Jaa!! Ik kan vergelijkbaar nergens vindenā¦
No fairytales had die⦠maar ook niet meerā¦
En als ik het zelf probeer te maken vind ik de smaak toch niet zo lekkerš
Ik had niet goed gekeken en dit oorspronkelijk in het Lidl-topic gezet. Even verplaatst naar hier.

Vandaag voor het eerst deze gegeten. Lekker, maar had van mij een stuk pittiger gemogen.
Nee nog niet! Had nog vega beckers frikandellen liggen helaas (heeft mān vriend gedaan)
Als aanvulling ook een review van de nacho cheese bites van Mora. Ik vind ze echt onmiskenbaar naar een combinatie van maĆÆs en paprika smaken?! Wat opzich niet verkeerd is, maar niet wat ik verwachtte. Ze zijn niet vies, maar als ik 10 keer moest kiezen tussen de nacho cheese en de chili cheese bites, zou ik 10 keer de chili cheese kiezen. Over en sluiten
Ja, ik vind deze dus echt niks. Je proeft gewoon nul chili? Niet eens een mini beetje? Mild is zelfs nog teveel credit. Het is niet vies, maar ook niet een combinatie dat ik denk wow echt een goed bedachte nieuwe saus.
Precies.
Mijn man vond het lekker, en die kan niks pittigs hebben. Dat zegt alles. 
We maken de fles gewoon leeg maar ik koop het niet opnieuw. Bikkelsaus vind ik dan lekkerder.