
Het is oké… de smaak is goed maar vind het mondgevoel niet lekker. Legt een heel vettig laagje langs de binnenkant. Ga ze niet nogmaals kopen.
De naam zou ik trouwens tomponut of donouce maken.

Heb ook het Katja regenboog snoep gehaald, vind ik heel lekker! Lekkere winegumstructuur en lekkere smaakjes.
De magnums die Karl aanraadde van double caramel ofzo heb ik ooo meegenomen in de minivariant. Ook benieuwd naar! Review volgt van de week









maar de “Pizzies” van Wagner(2,99) qua smaak prima…wel karig belegd vind ik… ze hadden iets vergelijkbaars hiervoor, kom niet meer op de naam:thinking:



