Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

afbeelding

Het is oké… de smaak is goed maar vind het mondgevoel niet lekker. Legt een heel vettig laagje langs de binnenkant. Ga ze niet nogmaals kopen.
De naam zou ik trouwens tomponut of donouce maken.
afbeelding afbeelding
Heb ook het Katja regenboog snoep gehaald, vind ik heel lekker! Lekkere winegumstructuur en lekkere smaakjes.

De magnums die Karl aanraadde van double caramel ofzo heb ik ooo meegenomen in de minivariant. Ook benieuwd naar! Review volgt van de week

13 likes

Dit is echt een mega gemiste kant van AH

7 likes

Heb de vega kibbeling van jumbo gehad, de textuur is zoooveel beter dan die van de ah. Het lijkt wel wat meer op kipnugget dan vis maar beter dan zo’n rijstpapje

Maar vond ze verder niet heel bijzonder, er zat niet echt veel smaak aan :grimacing:

Als je de pint nog hebt, kun je even contact opnemen met de klantenservice over de missende blondies. Vaak zijn ze daar vrij coulant in!

1 like

Heeft iemand al Katja snoep ijs geprobeerd?! Ik zie net een reclame daarvan en mijn vriend en ik hebben het er al 5 minuten over. Heeft de potentie om mega lekker te zijn :heart:

1 like

Ben al meerdere supermarkten afgestruind, maar alleen de apekoppen tegengekomen en ik wil juist die andere twee. Heb zelfs al over biggetjesijs gedroomd. In mn droom bleek het te gaan om biggetjesyoghurt en dat verklaarde waarom ik het niet in het ijsschap kon vinden. :sweat_smile:

5 likes

Haha, wat een fantastische droom :metal:t2:

Ik ben team yoghurtgums en m’n vriend team biggen.

We houden elkaar op de hoogte :purple_heart:

2 likes

Ja, yoghurtgumijs lijkt me ook hemels! Als iemand weet waar je het omgeving Den Haag/ Rijswijk kan scoren, let me know. Anders ga ik wel naar de Katja-fabriek :sunglasses:

3 likes

Screenshot_20210320-174723_Samsung Internet

Deze waren wel lekker! Wel Brownie smaak al mis ik dan net wel het smeuïge, cakeachtige

385617011_0_640x640

Deze vond ik niet lekker beetje zurig zoetig… weinig vulling en wat muf

20210329_110649

Lekkere foto :stuck_out_tongue_winking_eye: maar de “Pizzies” van Wagner(2,99) qua smaak prima…wel karig belegd vind ik… ze hadden iets vergelijkbaars hiervoor, kom niet meer op de naam​:thinking:

Wilde de nachos ook proberen maar ontploft in de airfryer dus voor de herkansing🙈

Nou ik heb het biggetjesijs gevonden bij de Hoogvliet, ga hem vanavond proberen. Ben benieuwd :smiley:

5 likes

Weet iemand waar ik paaseitjes kan kopen van melkchocolade met een witte creme vulling erin? Hema had ze twee jaar geleden maar helaas zijn die niet meer teruggekomen :cry:

Is dat dezelfde vulling als zo’n Kinder reep? Want daar hebben ze ook paaseitjes van: https://www.ah.nl/producten/product/wi426642/kinder-chocolade-mini-eggs

Nee niet helemaal maar deze lijken me ook erg lekker! Helaas is bij onze AH al geen paaschocolade meer te vinden

Ik heb ook een paaseivraag: Welke winkel heeft nog paaseitjes met karamel (zonder zeezout)? Bij Lidl kan je ze alleen samen met een andere smaak kopen en die van Jumbo en Jamin vind ik niet zo lekker.

Die met discodip? Daar zat in ieder geval een crème-achtige vulling in. Zoiets heb je nu ook bij Jamin.

Bij kruidvat had je er een met praline en karamel, paars gestreepte eitjes zijn het

2 likes

Die zijn er dus uit, is nu een massief eitje met knetter geworden. Eeuwig zonde :scream:

Ja, dat bedoelde ik te vragen! Niet zo duidelijk misschien. Maar ze hebben bij Jamin dus ook een discodip paaseitje. Alleen zelf niet gegeten.

1 like

afbeelding

Ik had deze van de week meegenomen, want love chocolade-ijs. Alleen ik vind m een beetje saai eigenlijk, hoewel het op zich precies is wat erop staat haha. Wel lekker hoor maar gewoon niet bijzonder

1 like

afbeelding

Lekker!! Echt een paas/lente toetje. Lekker friszoet. Lang geleden dat ik echt licor 43 op heb, dus weet niet in hoeverre die lijkt. Maar voor zover ik me kan herinneren komt ie goed in de buurt. 8/10

1 like