Misschien omdat gelatine van botten gemaakt wordt en daardoor geen vlees is? Dat het daarom wel vegetarisch genoemd wordt/mag worden
Deze jam is lekker! Zoet maar ook wel fris door het zuurtje van de framboos en dan iets zachts van de perzik.
Van de Lidl!
Nee, dit klopt niet! Hier wordt heel streng op gelet! Weipoeder afkomstig als bijproduct van kaasproductie met dierlijk stremsel is namelijk ook al niet vegetarisch
Aah oke dat wist ik niet! Leek mij een logische verklaaring maar dat is dan dus niet zo
Dat hoop ik niet, wat een lekkere smaak is Baked Alaska
Vorig jaar was ik echt fan van die m&m paaseitjes. Gisteren weer gekocht maar mweh ik vind er niet zoveel aan. Er zit ook een rare geur aan. Beetje een teleurstelling. Dus wat mij betreft geen aanrader.
Oh ik vind deze echt heeeerlijk. Heb denk ik al 4 zakken op dit jaar haha. Alleen wel duur voor weinig inhoud.
Klopt ze maken alleen gebruik van rundergelatine staat er sinds kort bij!
Voor wie nog wil proberen vandaag nog % korting bij de Plus:scream: sorry ik houd van aanbiedingen van 50 procent korting ipv 1 +1
Grappig hoe smaken kunnen verschillen! Misschien had ik er te hoge verwachtingen van want vorig jaar was ik fan en heb ik heel wat weggegeten.
En ja echt duur. Drie euro voor een minizakje. Nuja het is maar een keer Pasen.
Ik snap het enthousiasme over deze flauwe hap echt niet. Misschien later nog eens proberen.
Kinder pingui cherry gekocht in Duitsland
Wow dit lijkt mij mega lekker
Heb je de chili geprobeerd of alleen de nacho cheese?
De nacho moet ik nog proberen, maar de chili vond ik heel lekker! Die ga ik zeker vaker kopen.
De nacho cheese! Die ander volgende keer dus even proberen.
Ik zag Jalapeno staan, slechte ervaringen mee dus dir maar laten liggen niet te scherp ofzo maar hele vieze bijsmaak
Citroen slofje van AH
Heel lekker! Had van mij nog wel wat meer naar citroen mogen smaken, de smaak is wel gewoon goed te proeven. De bodem is ook niet droog. Die gele parels smaken ook naar citroen en zijn zacht.
Bij de plus
ik word gewoon semi boos van paprika abrikoos
(maar ik wil het alsnog proberen)