Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ooh is die nu echt? Ik meen me te herinneren dat dit ooit een 1 april grap was?

Klopt! Ze hebben hem echt uitgebracht

3 likes

Ik heb er gisteren een klacht over ingediend :laughing: Er zat een minibeetje core in en verder vooral veel saai chocolade ijs met af en toe een stukje chocolade. 5/10 zou ik hem geven

Ja ik vond eigenlijk die stukjes chocolade nog het lekkerst haha, maar dat zijn ook maar gewoon kleine stukjes chocola

1 like

Ik vond hem lekker maar veel te zoet om likeur 43 te zijn, dat heeft meer pit

3 likes

Ja is lekker maar komt echt totaal niet in de buurt van de smaak haha. Maar wel lekkere smaak

2 likes

afbeelding

Is deze nieuw?

10 likes

Jeetje bougie

4 likes

Dit ziet eruit als iets wat een nieuwe verslaving gaat worden

3 likes

afbeelding

Die shine is in ieder geval heel lekker! Heerlijk voor de zomer

6 likes

Hmm ja dat denk ik ook Ga ik ze toch morgen halen haha, twijfelde nu

2 likes

Screenshot_20210401-103731

Lekker.
Wel een beetje jammer van Jumbo dat het slaatje door mijn hele bestelling gesmeerd zat, maar de smaak is goed. Ik vind het niet per sé op frikandel speciaal lijken, meer een gewoon Westland-slaatje met meer ui en curry.

5 likes

Iemand al naar de supermarkt geweest vandaag? Die bj cookie dough chunks zouden er vanaf juno zijn toch? Ik zag dat ze ook een salted caramel smaak hebben :heart_eyes:

Maar zouden die random midden in de week komen? Ik denk eerder vanaf na de pasen, 6 juno dan

1 like

Bij lidl heb je deze ook met karamel. Vind alle smaken superlekker trouwens.
afbeelding

2 likes

Ohh, wist ik niet, thanks!

Ik heb geeen idee. Weet niet hoe dat normaal gaat, nog nooit zo verheugd op een nieuw product. Maar je hebt vast gelijk!

1 like

afbeelding

Ik vond deze bij onze coop. Ze hadden ook geraspte kaas.

4 likes

Ik heb het eerder ergens voorbij zien komen en ik wil dit!

1 like

Ik heb het laatst bij de appie gehaald

2 likes