Ja, dat bedoelde ik te vragen! Niet zo duidelijk misschien. Maar ze hebben bij Jamin dus ook een discodip paaseitje. Alleen zelf niet gegeten.

Ik had deze van de week meegenomen, want love chocolade-ijs. Alleen ik vind m een beetje saai eigenlijk, hoewel het op zich precies is wat erop staat haha. Wel lekker hoor maar gewoon niet bijzonder

Lekker!! Echt een paas/lente toetje. Lekker friszoet. Lang geleden dat ik echt licor 43 op heb, dus weet niet in hoeverre die lijkt. Maar voor zover ik me kan herinneren komt ie goed in de buurt. 8/10
Ooh is die nu echt? Ik meen me te herinneren dat dit ooit een 1 april grap was?
Klopt! Ze hebben hem echt uitgebracht
Ik heb er gisteren een klacht over ingediend
Er zat een minibeetje core in en verder vooral veel saai chocolade ijs met af en toe een stukje chocolade. 5/10 zou ik hem geven
Ja ik vond eigenlijk die stukjes chocolade nog het lekkerst haha, maar dat zijn ook maar gewoon kleine stukjes chocola
Ik vond hem lekker maar veel te zoet om likeur 43 te zijn, dat heeft meer pit
Ja is lekker maar komt echt totaal niet in de buurt van de smaak haha. Maar wel lekkere smaak

Is deze nieuw?
Jeetje bougie
Dit ziet eruit als iets wat een nieuwe verslaving gaat worden

Die shine is in ieder geval heel lekker! Heerlijk voor de zomer
Hmm ja dat denk ik ook Ga ik ze toch morgen halen haha, twijfelde nu

Lekker.
Wel een beetje jammer van Jumbo dat het slaatje door mijn hele bestelling gesmeerd zat, maar de smaak is goed. Ik vind het niet per sé op frikandel speciaal lijken, meer een gewoon Westland-slaatje met meer ui en curry.
Iemand al naar de supermarkt geweest vandaag? Die bj cookie dough chunks zouden er vanaf juno zijn toch? Ik zag dat ze ook een salted caramel smaak hebben 
Maar zouden die random midden in de week komen? Ik denk eerder vanaf na de pasen, 6 juno dan
Bij lidl heb je deze ook met karamel. Vind alle smaken superlekker trouwens.

Ohh, wist ik niet, thanks!
Ik heb geeen idee. Weet niet hoe dat normaal gaat, nog nooit zo verheugd op een nieuw product. Maar je hebt vast gelijk!