Hmm denk dat het dan idd al op is. Dat is dan wel snel gegaan.
Ik heb uberhaupt geen mail gehad
Wees niet bang, ze hebben je contactgegevens nu dus verwacht maar een hoop andere mailtjes haha.
Nee, wel jammer dat het duidelijk al weg is en ze nog even van een hoop mensen de gegevens aan het verzamelen zijn.
Ik ook niet grr haha.
Wow, heeft iemand de nieuwe smaak van b&j gehad? Die cookie dough swirl Rainbow.
Je moet er echt heel veel fantasie voor hebben volgensmij. De swirl is zo bizar dun en minimaal, alsof het erlangs gevlogen is😵
3/10
Dat verschilt wel een beetje per pot denk, heb er hier eentje staan omdat mn zusje wilde proeven en die ziet er wel wat gevulder uit.
Ik vond het overigens niet echt lekker, veel te zoet en chemisch.
Wow haha dat is echt veel meer haha, van mij was echt een mini lijntje😂 bleef maar graven en er kwam niet meer haha. Dat chemische ben ik wel met je eens ja
Misschien kun je je geld terugkrijgen als je dit aangeeft bij B&J? Ik ben niet zo snel van het klagen ofzo, maar zo’n pot kost 5 euro, dan mag je toch wel een beetje swirl verwachten
Ik vind ze er allemaal karig en onaantrekkelijk uitzien
Ik heb vandaag die salted caramel chunks geproefd van B&J, maar vond die heel erg tegenvallen. 3/10, zeker voor die prijs.
De gewone heb ik ook al geprobeerd, die zijn heerlijk! 8/10
En niet dat een huisgenoot de swirl stiekem heeft opgegeten? Mijn vriend wilde namelijk bijna een keer klagen dat er geen cookie en cream stukken zaten in onze cookies & cream Cruesli, maar die had ik in mijn pre ongesteldheid vreetbui ertussenuit gegeten.
Groot verschil! Is het omdat je geen salted caramel proeft of is de textuur heel anders?
Haha nee ik heb de pot zelf verorberd🤪
Het is salted caramel cookie dough, maar de karamelsmaak vond ik te overheersend en ik vond het echt te zout. Het smaakte totaal niet naar cookie dough. Het had wel duidelijk die structuur trouwens, maar geen lekkere smaak dus.
Ik wil de cookie dough chunks al de hele week proberen maar het schap is al vanaf maandag leeg
Hoe is die chocolade twist versie van B&J?
Ik heb twee weken terug ofzo geklaagd en nog steeds geen reactie
Als troostje voor het verdwijnen van de koffiesmaak. Edit: wel jammer dat het de magere kwark is en niet de griekse stijl, die structuur vind ik fijner. Maar soit, eerst eens proberen. Plaatje komt van jumbo!
Ik ben boos dat ze de koffie smaak eruit doen maar blijkbaar ook emotioneel zwak want I’m here for it bij deze 🥲