Ik had de vanille variant al eerder gepost, maar zag nu ook dat er een hazelnoot variant is!
Komt dit ook in Nederland???
Ja volgens de Facebook ad die ik erbij kreeg wel.
Ik wil dit allemaal. Denk dat de pizza hut smaak lekkerste is.
Edit: Ik zie nu dat ik er ook mail over heb haha.
Ik ben die gierige die dit heeft ingevuld en kreeg een bericht dat er niet langer pakketten beschikbaar zijn . Dus zou het niet meee invullen ivm eventuele spam!
Oh ik kreeg na het invullen bericht dat ik in de mail bericht krijg of ik heb gewonnen.
Ja same, en dat mailtje ontving ik vrijwel meteen, met bovenstaand bericht!
Ik heb helemaal nog geen mail gehad. #ikwilgratischips
Ik heb ook niks gewonnen. Alle pakketten zijn al weg stond er.
Wat stom dat ik geen mail heb naja dan krijg ik ook wel niks haha. Zal berichtje even deleten dan.
Misschien wel iets te snel gelezen, er staat:
Bedankt voor jouw interesse om de nieuwe Lay’s® Restaurant Flavours uit te proberen! Zoals aangegeven zijn er maar een beperkt aantal samples beschikbaar en ze zijn de deur uitgevlogen. Helaas ben jij niet een van de winnaars.
Ik nam aan door “deur uitgevlogen” dat dit betekent dat ze nu op zijn. Maar daarna staat er nog dat ik niet één van de winnaars ben… Dus dan zou je denken dat je wel nog kan winnen. Ligt het aan mij of is dit gewoon onduidelijk??
Hmm denk dat het dan idd al op is. Dat is dan wel snel gegaan.
Ik heb uberhaupt geen mail gehad
Wees niet bang, ze hebben je contactgegevens nu dus verwacht maar een hoop andere mailtjes haha.
Nee, wel jammer dat het duidelijk al weg is en ze nog even van een hoop mensen de gegevens aan het verzamelen zijn.
Ik ook niet grr haha.
Wow, heeft iemand de nieuwe smaak van b&j gehad? Die cookie dough swirl Rainbow.
Je moet er echt heel veel fantasie voor hebben volgensmij. De swirl is zo bizar dun en minimaal, alsof het erlangs gevlogen is😵
3/10
Dat verschilt wel een beetje per pot denk, heb er hier eentje staan omdat mn zusje wilde proeven en die ziet er wel wat gevulder uit.
Ik vond het overigens niet echt lekker, veel te zoet en chemisch.
Wow haha dat is echt veel meer haha, van mij was echt een mini lijntje😂 bleef maar graven en er kwam niet meer haha. Dat chemische ben ik wel met je eens ja
Misschien kun je je geld terugkrijgen als je dit aangeeft bij B&J? Ik ben niet zo snel van het klagen ofzo, maar zo’n pot kost 5 euro, dan mag je toch wel een beetje swirl verwachten