Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vind ze er allemaal karig en onaantrekkelijk uitzien :joy:

5 likes

Ik heb vandaag die salted caramel chunks geproefd van B&J, maar vond die heel erg tegenvallen. 3/10, zeker voor die prijs.

De gewone heb ik ook al geprobeerd, die zijn heerlijk! 8/10

2 likes

En niet dat een huisgenoot de swirl stiekem heeft opgegeten? Mijn vriend wilde namelijk bijna een keer klagen dat er geen cookie en cream stukken zaten in onze cookies & cream Cruesli, maar die had ik in mijn pre ongesteldheid vreetbui ertussenuit gegeten.

33 likes

Groot verschil! Is het omdat je geen salted caramel proeft of is de textuur heel anders?

Haha nee ik heb de pot zelf verorberd🤪

2 likes

Het is salted caramel cookie dough, maar de karamelsmaak vond ik te overheersend en ik vond het echt te zout. Het smaakte totaal niet naar cookie dough. Het had wel duidelijk die structuur trouwens, maar geen lekkere smaak dus.

3 likes

Ik wil de cookie dough chunks al de hele week proberen maar het schap is al vanaf maandag leeg :triumph:

3 likes

Hoe is die chocolade twist versie van B&J?

Ik heb twee weken terug ofzo geklaagd en nog steeds geen reactie :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Yesss :dancer:
Van appie

45 likes

Als troostje voor het verdwijnen van de koffiesmaak. Edit: wel jammer dat het de magere kwark is en niet de griekse stijl, die structuur vind ik fijner. Maar soit, eerst eens proberen. Plaatje komt van jumbo!

14 likes

Ik ben boos dat ze de koffie smaak eruit doen maar blijkbaar ook emotioneel zwak want I’m here for it bij deze 🥲

4 likes

Heeft iemand al het ijs van Katja gehad? Is het lekker? Ik vind het prijzig maar wil het wel proberen. Of zegt iemand nee koffie niet doen.

Oke ik huil bijna na dit bericht… Hoe kunnen ze :scream: echt de lekkerste smaak…

1 like

Ik heb het gister geproefd, het smaakt precies naar Katja snoepjes! Ik vond het lekker voor een paar happen, het was echt mierzoet. Dus moet je wel van houden! Zou het zelf niet nogmaals kopen

2 likes

Oh ik had die chocolade versie en toen ik de deksel er af haalde werd ik zo blij:

Alleen het bleek gewoon een plak core te zijn en na 2 happen was het dus alleen nog maar chocolade ijs met chocolade stukjes en geen core te zien meer.

4 likes

Zo jammer zeg! :pensive:

De roze biggetjes!

2 likes

Ik heb vandaag die werthers original popcorn gehaald. Wow die is echt onwijs lekker :heart_eyes:

2 likes

omggg dit wil ik ook

3 likes