Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Het heeft even mogen duren maar heb eindelijk vandaag ook mail van Lays dat ik geen proefpakket krijg. :joy: (@Hejira)

2 likes

Nou…die mail alleen al is een prijs! Ik heb nog niks :joy:

2 likes

Haha aah :pleading_face:

Pecan karamel hadden ze vorig jaar ook dacht ik, weet het niet zeker. Net beide ijsjes geproefd.

Pecan karamel: lekker karamelijs! En die karamelsaus is zooo lekker! Licht zoutig en vloeibaar. Het zit ook door het hele ijs heen en niet alleen bovenop. 9/10

Citroen merinque: heel citroenig. Citroenijs smaakt niet heel sterk naar citroen, maar de saus wel! Heel lekker zurig. Deze saus zit ook door het heel ijs heen. De merinque opnde bovenkant past er heel goed bij. Jammer dat dit alleen op de bovenkant zit :frowning: Heel lekker! 9/10

28 likes

Ooohh lekker!

2 likes

9 likes

Ik drink dit soort dingen eigenlijk zelden maar deze klinken beide zo lekker. Ik ga eens kijken bij de ah

3 likes

Ik zag deze laatst bij de Coop, meegenomen want Baileys en chocola, maar verder helemaal niet goed gekeken. Verpakking weggedaan en cakejes ingevroren want ze kwamen ook uit de vriezer, en zonder doos nemen ze minder ruimte in. Dus ik dacht dat het ijsdingen waren :sweat_smile: Conclusie: ook al is het niet de bedoeling om ze bevroren te eten, het smaakt best.

12 likes

Lekkker!!!

2 likes

Hahaha ook prima toch!

:joy: geniaal

Ik heb de KFC chips vanavond gevonden tijdens het boodschappen doen bij de plus. Ik vind ze helaas niet echt naar kip smaken, zeker geen KFC smaak. Maar ze zijn wel erg lekker en het is echt zo’n chips waarvan je makkelijk de hele zak in 1 keer op eet.

16 likes

Deze is heel lekker, de stukjes chocolade hadden alleen wat groter mogen zijn. Nieuwe favoriet hoor

Thnx voor de tip bij Plus!

Net met vriend 2 Plussen langs geweest en alle 3 gescoord! Was echt bijna op bij beide. We hebben ze cijfers gegeven :joy:
Kfc: ik 8.5, hij 7
Sub: ik 8, hij 6.5
Pizza: ik 7.5, hij 5.5

16 likes

Het is net alsof die middelste er niet bij hoort qua ontwerp, wat raar?

1 like

Lijkt gewoon zo op de foto denk ik, lijkt kleiner want lag dieper in mn schoot

Deze chips gaan me waarschijnlijk heel lang haunten tijdens mijn zoektocht ernaar en ik ga ze nooit vinden. T begon al met die vervloekte mail die ik nog steeds niet heb :joy:
Welke zijn ribbelchips, sowieso de Subway, maar ook de Pizza hut?

Alleen de Subway is ribbel! En ik dacht ook niet dat we ze gingen vinden hahaha, bij de 2e Plus hadden we ook de laatste KFC zak

3 likes

Okay thanks, die wil ik dan als eerste als ik ze ooit vind.

Waar smaken de Subway en pizza ongeveer naar?