De pizza gewoon echt naar bolognese maar dan met kaassmaak erbij en de Sub vind ik de sterkste (na)smaak hebben, herken er ergens wel teriyakisaus in
Jeetje voel me bijna een echte recenseur nu Succes met jullie chipszoektocht haha!
De pizza gewoon echt naar bolognese maar dan met kaassmaak erbij en de Sub vind ik de sterkste (na)smaak hebben, herken er ergens wel teriyakisaus in
Jeetje voel me bijna een echte recenseur nu Succes met jullie chipszoektocht haha!
Ja dat maakt idd verschil, maar die andere zijn ook rood/wit en groen/wit, en die van pizzahut is met zwart en dan weer rood erachter en ook wit.
Haha niemand heeft ook iets aan deze opmerking maar het viel me op!
Mijn Plus had ze helaas niet
Heb net de peachy aardbei op en het is echt gewoon alsof je een danoontje drinkt. Wel lekker maar wel zoet
Heeft Mascha deze productnamen bedacht of zo waarom niet ‘perzik-aarbei’. Of ‘peach-strawberry’ eventueel. Maar ‘peachy-aardbei’??
Optimel is toch ook een beetje zo’n giechelmerk voor vrouwen die kwark eten optimaal genieten vinden?
Ik heb er echt superveel zin in om deze te proeven, zooo lekker denk ik
Zou je misschien een foto kunnen maken van de ingrediënten lijst? Online kan ik ze niet zo 1,2,3 vinden en ben benieuwd of ze vegan zijn
Lekker helemaal uitgeknepen, haha. Maar best prima! Denk 7/10. Zou het niet perse nog eens kopen, zo bijzonder vond ik het niet. Smaakt een beetje naar vlaflip met een vleugje bitterkoekjes.
Hele accurate beschijving van Optimel dit haha.
Door lactose intolerantie nooit melk leren drinken / kwark of kaas leren eten (maar chocolade en pizza uiteraard wel, maar dus wel heel erg kijken wanneer dat kan) maar al die kwark en drinkyoghurt hypes voelt voor mij vaak nog als overgeven hoewel er hele goede vegan/lactosevrije opties zijn waar ik dan wel altijd nieuwsgierig naar ben
Haha zou kunnen ja, ik ken het eigenlijk niet buiten de naam.
Je had vroeger toch ook zo’n reclame waar twee vriendinnen samen een yoghurtje gingen eten voor een goede stoelgang? Dat was activia danone denk ik?
Cringe
Vind daarmew reclames van Optimel en Andrelon heel goed samengaan🙈
Ja, en dan t liefst in bad met veel sop, je been op de rand, en hysterisch kijkend naar t plafond alsof je klaarkomt van je hapje zuivel.
Giechelmerk
Omg vertel je nu dat ik (ooit, hopelijk) na deze periode iets anders lekkerder ga vinden? Zin in
Ik eet op het moment chips met augurkensmaak van Lays. Super lekker!! Vast niet heel nieuw, wel interessant vond ik haha
In mijn plus lagen ze ook nog alle 3, alleen de subway meegenomen. Morgen (denk ik) uitproberen. Ben benieuwd.
Herrs cheese curls zijn echt mijn favo! Ik haal ze ook vaak bij Jamin.