Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

afgezien van de oppo vegan salted caramel (die ik sowieso ga halen volgende week), wat is hier nieuw aan?

Bij mij is de chocolate crunch, double chocolate brownie en de broccoliburger ook nieuw in de winkel :sweat_smile:

2 likes

Die koffie heb ik allebei geprobeerd. Karamelsmaak is wel oké, je proeft het ver weg een beetje. In combinatie met Monin is het beter. Dark chocolate proef je helemaal niet helaas.

2 likes

Daar was ik al bang voor, maar goed om te weten dat ik het niet hoef te kopen😅

Voor mij in ieder geval nieuw, vega filet americain van de Lidl! Ik vind hem lekker! :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ik wil die eerste maar heb hem nog niet in de winkel gespot.

4 likes

Good lord hoeveel vegaburgers kunnen er bestaan in dit universum?

2 likes

Niet genoeg

16 likes

Tjha ik vraag me dat af bij waterijsjes, worst, biertjes, shampoo…

2 likes

Deze vegetariër ziet liever wat meer variatie in het vegaschap, ik eet echt zelden een burger :hamburger: Of eten mensen dit bij een AVG? Dat eet ik ook niet eigenlijk.

2 likes

Ik vind juist bij vegetarische producten dat er de wereld aan “stukjes” en worst is​:sweat_smile::sweat_smile:

En als we het hebben over burgers is het mij vaak te zurig of met een vieze rooksmaak

1 like

Nu nog stukjes worst en we zijn compleet!

2 likes

:rofl:

1 like

Heeft iemand de Lays chips al ergens gespot in Overijssel/Twente? Ben bij 3 plussen geweest maar helaas niks.

1 like

Welke ben je geweest? Ik kom straks nog langs die in Haaksbergen, daar kan ik nog kijken (wil ook kijken naar de croky met limoen)

Ah ja die wil ook nog proberen. Ik ben in Almelo en Rijssen geweest.

Ik kan misschien dinsdag of woensdag ook nog wel even bij twee filialen in Borne kijken!

3 likes

Ah ja dat mag wel :slight_smile: zal het laten weten als ik ze toch nog ergens tegenkom.

1 like

Hier op de grens met drenthe/overijssel helaas ook niets in Dalen, Elim en Hollandscheveld

1 like

Komt de Lay’s chips alleen bij de plus?