Tjha ik vraag me dat af bij waterijsjes, worst, biertjes, shampoo…
Deze vegetariër ziet liever wat meer variatie in het vegaschap, ik eet echt zelden een burger Of eten mensen dit bij een AVG? Dat eet ik ook niet eigenlijk.
Ik vind juist bij vegetarische producten dat er de wereld aan “stukjes” en worst is:sweat_smile:
En als we het hebben over burgers is het mij vaak te zurig of met een vieze rooksmaak
Nu nog stukjes worst en we zijn compleet!
Heeft iemand de Lays chips al ergens gespot in Overijssel/Twente? Ben bij 3 plussen geweest maar helaas niks.
Welke ben je geweest? Ik kom straks nog langs die in Haaksbergen, daar kan ik nog kijken (wil ook kijken naar de croky met limoen)
Ah ja die wil ook nog proberen. Ik ben in Almelo en Rijssen geweest.
Ik kan misschien dinsdag of woensdag ook nog wel even bij twee filialen in Borne kijken!
Ah ja dat mag wel zal het laten weten als ik ze toch nog ergens tegenkom.
Hier op de grens met drenthe/overijssel helaas ook niets in Dalen, Elim en Hollandscheveld
Komt de Lay’s chips alleen bij de plus?
Ik ga straks kijken dus laat het dan weten!
Ik heb die subway chips geproefd. Vind ze wel heeeeel sterk van smaak zeg. Vooral bij de eerste dacht ik iew? Daarna werd het wel lekker op zich maar niet dat ik het nog een keer zou kopen. Vond t ook niet echt naar t subway teryaki broodje proeven ofzo.
Hmm dit zou wel lekker kunnen zijn, doet me denken aan de tortillachips met zeezout en limoen uit de VS
Ah thanks voor het kijken op naar Haaksbergen dus.
Ik heb die caramel vaak in huis, vind ik heel lekker en proef en ruikt ook de caramel heel goed!
Ze hebben ook vanille kwam ik laatst achter, ook heel lekker!
Chocolade heb ik nog niet geproefd
Vanaf 19 april zouden ze bij alle supermarkten moeten liggen