Ik heb de mysterie fanta gevonden eej haha, zal vanavond poging doen tot ontrafelen wat de smaak is. Zal het wel in een spoiler zetten voor de mensen die het zelf ook willen proberen. 
En ik zag ook een kaartje voor blikjes cola framboos maar daar lag nu kaneel in haha, ga vanmiddag nog naar een andere wijk (moet er toch zijn) en daar even kijken bij de supermarkt voor de cola en chips.




. Ben benieuwd of we dezelfde hadden.