Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Misschien toch het overwegen waard dus :see_no_evil:

Top, dankjewel

Voor een niet pasta liefhebber, wat dit volgens de kenners natuurlijk ook niet is :see_no_evil: , was dit best oké voor €0,99, maar voor herhaling vatbaar… dat dan weer niet

Vind het ook niet genoeg vior een maaltijd

Oh ik heb deze ook eens gehad en vond het echt niet lekker nee :sweat_smile: dan nog beter zelf een keer pasta maken en invriezen

1 like

Het gaat me ook niet om het gemak maat vind mijn eigen pasta vaak niet lekker dus zo af en toe probeer ik weer eens kant en klar pasta

Maar toch zoveel liever aardappeltjes uit de airfryer🙈

2 likes

Aah zo. Ik vind die zakken van iglo best prima trouwens, maar weet niet of je vegan bent? Die zijn namelijk niet vegan. Je hebt eentje die is wel vega, tagliatelle met paddestoelen volgens mij. Die koop ik wel eens en dan gooi ik er nog extra diepvries doperwten bij voor wat opvulling en extra groentes. Smaak van deze is niet bijzonder maar wel gewoon prima. En dan heb je ook varianten met spinazie, zalm, kip, van alles. Die met zalm heb ik ook wel eens gehad en vond ik ook lekker. Die iglo vriezer maaltijden zijn geregeld 2,99euro bij Albert Heijn, dan haal ik er wel eens wat. Maar dat is voor mij persoonlijk dus wel echt voor het gemak haha

2 likes

Nee hoor (nog) niet :see_no_evil: maar ik vind veel pasta dus gewoon niet lekker, maar vind het wel goed om af en toe wat anders te proberen. Ik vind Knorr lasagnette napoletana wel lekker

1 like

Haha wat grappig, ik vind deze echt heerlijk, koop hem best vaak. En vult voor mij ook heel erg. Smaken verschillen haha.

1 like

Ik ben ook wel een beetje een vreetzak en een aardappelhoofd :speak_no_evil: :potato:

1 like

Haha same, niks mis met lekker veel eten :sweat_smile:

1 like

9 likes

Gekleurde cacaofantasie???

3 likes

Mijn dochter heeft die gehad ze vond hem niet zo lekker.

1 like

Plus in noord

3 likes

Deze was er al volgens mij, maar nu dus een vegan variant!

1 like

13 likes

oehh deze heb ik nodig!!!

2 likes

Die was er toch al vegan? Maar nu dus terug, vgm was ie idd even weg

3 likes

Ahh oké, wist het inderdaad niet zeker.

1 like

Ik zag net ook deze bij de Albert Heijn, die is volgens mij wel nieuw toch? Met vegan kaas, benieuwd naar!

16 likes