Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Deze vond ik tegenvallen. Ik vind de moophoria caramel brownie lekkerder, maar die hebben ze dus niet meer in mijn Ap en deze wel :confused:

Ohh hier ben ik benieuwd naar!

1 like

Ben al dagen op zoek naar nieuwe dingen uit het topic maar pff. Nergens de pizza die ik wil, nergens de mysterie Fanta of framboos cola. :sob: Chips vergeten te kijken bedenk ik mij nu - zet op lijstje voor morgen -.

Als iemand de drankjes ergens heeft gespot hoor ik graag welke supermarkt dat was (geen plaats maar supermarktnaam).

2 likes

Livingproef postte een uurtje geleden een foto van een tompouce biertje in hun story. De foto is nu weg dus misschien was het nog onder embargo, dus weet niet of ik de screenshot dan mag delen :sweat_smile: maar klinkt wel heel leuk, na de 1 april grap van hema

Oeh ja deze is nieuw, ziet er echt goed uit! Als vegan er niet opgestaan had, had ik 't nooit gedacht haha

1 like

Iemand deze al geprobeerd? Zag dat deze nieuw was in mijn AH i.p.v. birthday cake!

4 likes

Ik ga deze vrijdag halen samen met de nieuwe Vegan oppo, ik doe m’n best zaterdag terug te zijn met review haha

3 likes

Deze net geprobeerd. Echt top. Als je de pot opent zie je al echt zo’n vloeibare karamel swirl zitten. Structuur is top, redelijk zacht waardoor hij makkelijk schept. 9/10 al helemaal gezien de hoeveelheid kcal voor hoe lekker het is.

Edit: ik bekijk mijn foto nog eens goed en besef me nu dat het ijs zelf waarschijnlijk ook karamel smaak is. Dat proefde ik er niet heel sterk in terug. Meer vanille met karamel swirl.

12 likes

Is dit de vegan? Nee toch?
Deze is trouwens wel zo lekker he, altijd m’n favo, ookal vond ik de versie zonder saus hiervoor (al is dat ondertussen een jaar geleden is? Deze is er al best lang :sob:) nog lekkerder. Was ook meer caramel smaak

Wow nu je het zegt! Dacht eigenlijk van wel, daarom postte ik hem ook haha. Maar staat er idd niet op. Vreemd, want heb wel de vegan smaak besteld bij Appie. Ben zelf niet vegan dus maakt niet veel uit, maar raar??

2 likes

Vgm ziet de vegan er significant anders uit inderdaad, maar ik vond het ook al verwarrend want die is ook salted caramel smaak haha. Wel aso van ah, maar nu kan je om een gratis pot van de vegan versie vragen :new_moon_with_face:

Edit : de vegan versie heet ook double salted caramel swirl maar er staat wel duidelijk Vegan op, dus je zal wel de verkeerde gekregen hebben :frowning:

7 likes

Toch ff melding van maken idd!

1 like

Same! Kan echt niks vinden, ze hebben niks nieuws toegevoegd in de supermarkten hier sinds afgelopen winter volgens mij.
Ik snap het niet, want ik lees hier dan “Ja mij freaking Plus in Abbenes heeft het” terwijl de grotere supermarkten blijkbaar niet op de hoogte zijn?
Ik wil die baan dat je er voor zorgt dat je winkel up to date is. Hire me.

2 likes

Hmm dit is lekker. :heart:

3 likes

Ik heb de mysterie fanta gevonden eej haha, zal vanavond poging doen tot ontrafelen wat de smaak is. Zal het wel in een spoiler zetten voor de mensen die het zelf ook willen proberen. :yum:

En ik zag ook een kaartje voor blikjes cola framboos maar daar lag nu kaneel in haha, ga vanmiddag nog naar een andere wijk (moet er toch zijn) en daar even kijken bij de supermarkt voor de cola en chips.

2 likes

Ik heb de cola framboos gehad. Ik vond het een beetje smaken alsof er fristi in m’n cola was gevallen. Maar ik vind framboos sowieso wel snel vrij chemisch smaken

3 likes

Weet niet hoe nieuw dit is, maar dit is de 1e keer dat ik deze vond! Voorheen was the red edition met Cranberry, nu watermeloen. Ik drink niet vaak red bull maar ben wel benieuwd naar deze, kom er later vandaag op terug als ik geproefd heb.

Edit: ik vind m lekker! Smaakt naar watermeloen snoepjes, niet te zoet, beetje zurig. Veel lekkerder dan de chemische Fanta watermeloen.
Als ik een blikje red bull wil zou ik deze weer kopen.

6 likes

Bij de Jumbo:
20210421_195757

21 likes

Ik heb de raspberry cola net voor het eerst geprobeerd en het deed me echt meteen denken aan een Bacardi Razz cola :sweat_smile:

Ik koop hem iig niet weer. Vind cherry en cinnamon cola veel lekkerder.

5 likes

Ik heb kfc chips op en vond hem wel lekker, doet me beetje denken aan cheese union ofzo? Zoiets in elk geval
De pizzahut chips vond ik echt goor. Werd misselijk van vettige kaas aftertaste
Subway chips ga ik niet kopen want lust geen Subway

Ik heb ook nog een andere aanrader, het Italiaanse slagroomijs pistache van AH eigen merk. Lekkerste pistache ijs wat ik ooit gehad heb! Doorzichtige beker met een zwarte dop

3 likes