Beste nieuws ever
Ik had die vandaag ook en ik vond het zo goor . Ben benieuwd of we dezelfde hadden.
Ik zag er laatst ook een met speculaas
Fanta Speculaas? Maak je een grap?
Ooh wacht ik dacht dat ik op het bericht over Red Bull reageerde
Nou dat maakt ook geen verschil Red Bull met speculaas smaak?
Maar het was wel een Duits bedrijf dus misschien was het wel weer een vertaalfout in kaneel⦠dat zie ik vakerš
Ja net als die milka reep die naar kruidnagel en kaneel smaakte. Maar dat is nog logisch. Een frisdrank met zulke specerijen lijkt me echt raar! Maja, tegenwoordig kan alles.
Kaneel cola bestaat ook en is best populair toch
Ja maar die combinatie is ālogischerā ofzo omdat cola (naar mijn idee) al een gember achtige smaak heeft van zichzelf en dat combineert goed met kaneel. Cola/Nutmeg zou ik ook niet raar vinden bijvoorbeeld.
Haha hierboven staat bier met tompoucesmaak, dat is pas raar!
Ik heb dat een soort vanā¦geblokkeerd in mijn hoofd.
Wel erg benieuwd wie dit als eerste zal gaan proeven hier.
Ik niet
Wat flauw!
Heeft iemand deze al gehad? Is het lekker? Of heeft iemand het ergens gezien? Ben al bij verschillende jumboās geweest maar of het is er helemaal niet of het is op.
Oh en online bestellen kan ook niet want er staat binnenkort weer bestelbaar haha
Hahha, same! Kan vanmiddag al terecht
Dit ligt hier al een tijdje in de Belgische rekken. Echt een van de betere specifiek veganistische chips, het heeft een volle smaak als je snapt wat ik bedoel haha.
Ik was net bij de HEMA voor dat bier maar het was al uitverkocht. Ze wisten ook niet wanneer ze het weer binnen krijgen.
Ik kan ook nergens vinden of dit een limited Edition is of dat hij voorlopig nog wel verkrijgbaar blijft?
Stond ook met lege handen buiten, hadden het gister niet binnen gekregen met de levering.