Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Kaneel cola bestaat ook en is best populair toch

1 like

Ja maar die combinatie is ‘logischer’ ofzo omdat cola (naar mijn idee) al een gember achtige smaak heeft van zichzelf en dat combineert goed met kaneel. Cola/Nutmeg zou ik ook niet raar vinden bijvoorbeeld.

1 like

Haha hierboven staat bier met tompoucesmaak, dat is pas raar!

2 likes

Ik heb dat een soort van…geblokkeerd in mijn hoofd.
Wel erg benieuwd wie dit als eerste zal gaan proeven hier. :scream:

1 like

Ik niet :sweat_smile:

2 likes

Wat flauw! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Screenshot_20210410-193646_Samsung Internet

Heeft iemand deze al gehad? Is het lekker? Of heeft iemand het ergens gezien? Ben al bij verschillende jumbo’s geweest maar of het is er helemaal niet of het is op.

Oh en online bestellen kan ook niet want er staat binnenkort weer bestelbaar haha

Hahha, same! Kan vanmiddag al terecht

2 likes

Dit ligt hier al een tijdje in de Belgische rekken. Echt een van de betere specifiek veganistische chips, het heeft een volle smaak als je snapt wat ik bedoel haha.

4 likes

Ik was net bij de HEMA voor dat bier maar het was al uitverkocht. Ze wisten ook niet wanneer ze het weer binnen krijgen. :neutral_face:

1 like

Ik kan ook nergens vinden of dit een limited Edition is of dat hij voorlopig nog wel verkrijgbaar blijft?

4 likes

Stond ook met lege handen buiten, hadden het gister niet binnen gekregen met de levering.

2 likes

Ik heb het online kunnen bestellen!

Ahh het was hier ook uitverkocht! Iedereen vroeg er ook naar haha

Bij Jumbo vandaag! Ben heel benieuwd naar die Valess, heeft iemand die al geprobeerd? Ik eet vanavond al een Beyond Burger dus niet gelijk meegenomen. Die Koningsdag Dunkin donuts zijn volgens mij gevuld met crème en crème met karamel.

afbeelding afbeelding afbeelding

6 likes

20210422_154751

Ik kon de vegan oppo echt nergens vinden maar I did it, op de bodem van een mega vriezer bedolven onder andere bakken ijs. M’n raynaud was triggered maar met koude geklauwde handen heb ik mijn vegan caramel oppo binnen.

Also blueberry crumble gevonden, die probeer ik zaterdag :thumbsup:

10 likes

Nog niet eerder gespot, wordt vanavond getest:
IMG-20210422-WA0057

19 likes

Ik weet niet of het mag maar ik ben op zoek naar wat dikkere naturel chips, heeft iemand toevallig nog aanraders qua merk?

Ohhhhh dit lijkt me lekker. Love groene curry

(Ik heb nog even goed gekeken en ik weet niet waarom ik denk dat dit groene curry achtig is)

3 likes

Jaloers op je ijs stash :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes