Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hahah ja daar ben ik ook benieuwd naar. Hmm hoop dat ze hem snel hier ergens bij Jumbo hebben.

2 likes

Ijs is nummer 1 prioriteit

1 like

Ik heb net de Pizza Hut chips geproefd en ik ben opzich wel enthousiast! Geen nieuwe favoriet denk ik, maar wel lekker voor de afwisseling af en toe

2 likes

Nee nog niet, zet hem op mijn lijstje!

20210422_203009
20210422_203158

Deze is van de Spaanse week bij lidl. Vind m wel lekker maar ik vind het wel ergerlijk dat het sorbet ijs heet en de helft vanille roomijs is

12 likes

Ik vind ijs smaken altijd zo lekker klinken :heart_eyes: maar heb dan toch liever écht een brownie, een cheesecake, een reep chocola. Eet ook liever aarbeien dan aardbeienijs

3 likes

Ik dacht bij deze foto dat het een rijstewafel of een blok ongekookte noedels met ham en kaas was :scream:

5 likes

Uhm het is eigenlijk te lang geleden dat ik bolognese chips heb gehad om daar iets nuttigs over te zeggen haha :grimacing: Ik proef iets tomatensausachtigs en ook best wel duidelijk kaas, dus eigenlijk smaakt het gewoon naar pizza denk ik haha? Sorry ik ben niet zo goed in dingen beschrijven en vergelijken :sweat_smile:

2 likes

Wow dit kan ik er echt niet inzien hahahaha

4 likes

Ook lekker Engels, ‘vanilla flavoured ice’.

3 likes

Ja, bolognese met kaas

1 like

Bolognesechips is echt zo’n smaak waarvan ik vergeet dat hij bestaat totdat ergens op een feestje een bak staat.
Koop jij wel eens bolognesechips?

• ja vaak
  • ja soms
  • ja zelden
  • nee nooit maar ik eet het wel als er niets anders is
  • Nee nooit en ik eet het ook niet

0 stemmers

2 likes

Ik koop nooit chips, gooi altijd aardappeltjes in de airfryer :see_no_evil: zou soms wel de kruiden van chips willen kunnen kopen

2 likes

Man doet de boodschappen en eet die graag, wel van Croky want die is vegan :tada: (ben zelf geen echte chips eter)

8 likes

Dit is net als zeggen “ik drink nooit advocaat, ik bak altijd een spiegelei” :joy:

35 likes

Het was vroeger echt mijn fave maar ik heb het volgens mij al 20 jaar niet meer gegeten.
Als ik chips koop (ik doe het eigenlijk ook nooit net als @Eyimfihlo) neem ik altijd ‘gewoon’ paprika.

Best interessant hoe lokaal een ‘go to’ smaak chips is. In Amerika kennen ze geen eens paprika chips, daar is barbecue de meest gangbare smaak volgens mij. In Canada is ketchup chips weer de meest gekochte etc.

5 likes

Ik vind croky en lays bolognese wel echt 2 verschillende smaken :sweat_smile:

Qua bolognese ben ik zeker team croky.

27 likes

Ja of de bolognese van vroeger van Lays, die was veel lekkerder

5 likes

Ja, toen het nog Smiths was haha. Toen smaakte het meer zoals die van Croky.
Nu vind ik de Lays bolognese idd meer pizza achtig.

Ik vind oven/airfryer aardappeltjes gewoon lekkerder dan chips :see_no_evil:

Maar heb dan ook bij bijna alles de voorkeur voor warm eten🙈

5 likes