Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Alsof je een bouillonblokje naar binnen werkt :nauseated_face:

Maar als het er staat eet ik het wel want beter vieze chips dan helemaal geen chips

2 likes

Screenshot_20210422-224148_Samsung Internet

6 likes

In dit topic komt echt de meest beĆÆnvloedbare ik naar boven. Wanneer ik in de supermarkt bepaalde (nieuwe) producten zie ben ik helemaal niet zo geĆÆntresserd, maar wanneer ik dan lees dat een aabtal mensen hier het lekker vind wil ik het ook hebben. Same met de Croky bolognesechips. Nu MOET ik het proberen :sweat_smile:

3 likes

Croky heeft ook wel de lekkerste bolognese.

8 likes

Deze is echt heel vies!! Toen de zak openging kwam er al een vreemd zurig luchtje vanaf en de smaak maakte het niet beter.

Dit is echt mijn favo haha

7 likes

Oh ik vind deze wel heel erg lekker, maar ik ben zo’n tatta die dit al te pittig vind dus heb echt een eeuw met die zak gedaan :joy:

Dit zijn om die reden de enige chips die ik niet in 1x hoef op te eten aangezien mijn vriend ze giftig vind

2 likes

Ik vind deze juist super lekker. Lekker kazig en pittig.

3 likes

Dit gaat mee naar huis.
IMG_20210423_115659

11 likes

Oh ik ben heel benieuwd naar je review! Dit lijkt me wel wat voor mijn vriend.

1 like

Ik zal vanmiddag wel stukje proberen dan. En de mysterie Fanta ook maar eens haha.

1 like

Pfff ja daar heb ik ook echt een hekel aan. Ik vind het ook wel slecht van HEMA dat ze het overal zo aankondigen maar dat het niet duidelijk is of er nog geleverd wordt en wanneer. Maar goed, gelukkig heb ik m’n coca cola zero raspberry wel hahah

3 likes

Oeh ik heb het blikje Fanta open maar durf geen slok te nemen, wat een lucht. Het is blauw van kleur ook.

Edit: Nou ik kan echt niet omschrijven waar dit naar smaakt behalve dat ik het niemand aanraad om te kopen. Ik gooi het weg in ieder geval haha.

Het doet mij beetje denken aan cassis met kauwgombalsmaak ofzo.

1 like

Vind het niet vies, maar ook niet voor herhaling vatbaar. De combinatie cola en framboos past niet helemaal bij elkaar. Beetje alsof een fruitella onderin het blikje ligt. 6/10

image

5 likes

@Fenayi ik vond hem heel erg naar die blauwe dolfijn snoepjes smaken. Volgensmij zijn die ook in een soort cassis smaak inderdaad

1 like

Oh dat is ook wel een goeie omschrijving ja.

1 like

Ben benieuwd naar je mening haha. Jumbo heeft het sowieso (iig meeste waar ik nu geweest ben). Op de AH site zag ik het van de week niet tussen de nieuwe producten staan. Maar voor die 60 cent kun je het prima proberen ja.

2 likes

@Totoro de ah heeft 'm ook! Daar heb ik 'm gehaald. Jullie smaak omschrijving is wel goed trouwens haha, kan me er ook wel in vinden

6 likes

De onderkant is melkchocolade en het ruikt naar zoete aardbeien milkshake haha, zo smaakt het ook een beetje. Ik geef het een 6.5, zou zelf niet weer kopen en weet ook niet zeker of de reep helemaal opgegeten gaat worden.

Edit: Oke laatste hapje op (van stukje wat ik heb afgebroken) en weet wel zeker dat de reep niet volledig in mijn maag terecht gaat worden. Misschien is een 5 een betere cijfer bij nader inzien.

Edit 2: Het ligt inmiddels in de prullenbak hehe.

3 likes