Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ben benieuwd naar je mening haha. Jumbo heeft het sowieso (iig meeste waar ik nu geweest ben). Op de AH site zag ik het van de week niet tussen de nieuwe producten staan. Maar voor die 60 cent kun je het prima proberen ja.

2 likes

@Totoro de ah heeft 'm ook! Daar heb ik 'm gehaald. Jullie smaak omschrijving is wel goed trouwens haha, kan me er ook wel in vinden

6 likes

De onderkant is melkchocolade en het ruikt naar zoete aardbeien milkshake haha, zo smaakt het ook een beetje. Ik geef het een 6.5, zou zelf niet weer kopen en weet ook niet zeker of de reep helemaal opgegeten gaat worden.

Edit: Oke laatste hapje op (van stukje wat ik heb afgebroken) en weet wel zeker dat de reep niet volledig in mijn maag terecht gaat worden. Misschien is een 5 een betere cijfer bij nader inzien.

Edit 2: Het ligt inmiddels in de prullenbak hehe.

3 likes

Ik vind de meeste kitkats buiten de normale en de witte eigenlijk altijd tegenvallen. Vind die met pindakaas nog wel lekker, maar dat had ook veel beter gekund. Ergste is die met cookie dough, gat-ver.

1 like

nee, ergste is die zebra. Wat een aanfluiting. Smaakt naar goedkope, waterige chocola

3 likes

Ja dat slaat ook helemaal nergens op idd.

2 likes

Ik hou het ook maar weer bij gewone kitkat, dat is altijd wel lekker.

3 likes

Nee is echt limited edition en op is dus ook echt op. Het was een intekening dus dat teken je een keer in en thats it. Wij hadden heel weinig besteld want bierdingen lopen nooit goed bij ons plus t leek ons echt iets wat je 1x keer koopt en dan niet meer.

2 likes

Ik ben nog steeds opzoek naar die nieuwe lays smaken :sob::sob: kan het nergens vinden. Hier in de buurt zitten alleen ah’s en aldi’s. Dus morgen ga ik maar naar een Jumbo wat verder weg denk ik :grimacing: Plus hebben we hier niet.
Wil het zo graag proeven!

Voor twintig euro heb je op marktplaats een blikje.

Hahaha zo graag wil ik het ook weer niet :sweat_smile:

2 likes

Haha snap ik, was ook meer om aan te geven hoe kut mensen zijn.

2 likes

Kennen jullie deze al? Voor mij is het nieuw!
20210423_204212

12 likes

I know 🥲

3 likes

Dit topic is echt niet goed voor me :pleading_face: Die yoghurt lijken me het lekkerst, ben ook dol op die yoghurtpepernoten van de AH.

2 likes

Pepernoten? :neutral_face:
EDIT: ik lees weer niet goed. Dacht dat deze nu al ‘nieuw’ in de winkel lagen in April :joy:

5 likes

Ja, tweede helft van het jaar heeft AH altijd yoghurt/witte choco pepernoten die ik megalekker vind, dus denk ook dat ik die popcorn top ga vinden.

1 like

Bij de Jumbo!

2 likes

Oh shit. Lijstje met dingen die ik moet halen is wel lang aan het worden zo hahaha.

3 likes

Ik zag deze gisteren bij Jumbo maar niet meegenomen omdat ik dacht dat ze niet nieuw waren, maar toch. Hadden ze deze niet ook bij Pathé (toen we nog naar de bios konden)?

3 likes