Zag wel bij de Jumbo waar ik KitKat had gehaald lege plekken met kaartjes ervoor voor de Lay’s chips. 
Had iemand deze al een review gegeven? Anders bij deze!

Heel lekker! Ok bij de eerste hap dacht ik wel hmm dit is niet zo kazig (logisch), maar na een paar happen proef ik 't wel echt. Had van mij wel een iets sterkere smaak mogen hebben maar zou 'm wel weer kopen. Sowieso een goede bite ook, wat ik van Kettle gewend ben
Ik heb die hele zak binnen 15 minuten naar binnen gewerkt! Ben zooooo blij dat er een keertje vegan cheese onion chips is uitgebracht. Dat was echt een van de dingen die ik miste als veganist
Aanrader dus!!
Niet nieuw maar jeeeetje wat een deceptie. Nooit weer. 
Wachten totdat er weer delicieux is bij Lidl 
Woohoo ik heb eindelijk de B&J snackable dough gehad, het schap was 2 weken lang leeg. Ze hebben me niet teleurgesteld, 10/10. (Tip: niet achterop kijken naar hoeveel kcal er in dat kleine zakje zit
)
Enne hoe was dit
Vegan tonijn bij de AH:

Is dat wel gebakken cheesecake? Had dat van deze namelijk gedacht maar 't was gewoon zachte smurrie, leek wel vla.
Hoewel ik 't achteraf wel had kunnen weten natuurlijk, gebakken cheesecake kan denk ik niet in een glaasje?
Geen idee ik denk het niet, maar wel gewoon stevig, echt lekker
de gebakken cheesecakes die ik ken zijn vaak net te korrekig en net te zuur
Waarom niet? Er bestaan ook glazen ovenschalen, dus in theorie zou het best kunnen.
@tamara @eyimfihlo die van lidl delixcieus is wel gebakken! Er zit ei in en geen gelatine of een ander stijfmiddel. En superlekker, zo kut dat ie er met Pasen niet was.

Door t lelijke licht komt t niet over maar het ijs is mega paars, zelfde kleur als de pot. Ijs smaakt naar chemische bosbessen, natuurlijke bosbessen smaak bestaat gewoon niet? Smaakt hetzelfde als Alpro bosbessen yoghurt enzo. De koek/cake stukken erin maken het wel beter maar had meer crumble verwacht. Op zich wel goede bosbessen cake vibe
Edit: lol alle saus zit op de bodem ik haat het
Is deze lekker? Ik wil hem kopen voor de verjaardag van mijn kat
Hmm, wel oke! Veel marsepein en chocoladetaart vulling. Ik zou hem niet opnieuw kopen, er zijn wel lekkerdere taarten. Ik vond bijvoorbeeld de red velvet aardbei van AH lekkerder, deze is wat droger.
7/10
Gefeliciteerd met je kat 
Oehh thanks! Ik vind €15,99 flink wat geld dus daarom wilde ik het weten 
Ik kocht nog een blikje mystery fanta in de hoop dat ik nu een andere smaak had maar nee helaas nog steeds vies 
Ik vond de mystery Fanta best lekker, zijn er dan meerdere varianten of heb ik gewoon geen smaak haha
Kan niet echt een smaak thuisbrengen trouwens, het leek een beetje watermeloenig/druivig
Er schijnen 3 varianten te zijn in hetzelfde blikje maar ik weet niet of ik dat geloof want iedereen (inclusief jij nu haha) klinkt alsof ze hetzelfde geproef hebben. En je hebt sowieso wel smaak maar ieder zn eigen ding toch haha. Ik vind m vies, jij niet. Hij doet me een beetje aan die paarse monster denken maar dan minder zoet
Ik vond die Fanta ook echt erg lekker, had ik niet verwacht na alle slechte reacties all over the net.
ik kon alleen maar een literfles vinden, maar wilde t toch graag proberen dus ik dacht als t nu echt goor is zit ik met 1 liter bocht. Maar vind echt top, doet me denken aan blue curacao met sprite 
EDIT: Het is een 1,5 liter fles