Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Kennen jullie deze al? Voor mij is het nieuw!
20210423_204212

12 likes

I know 🥲

3 likes

Dit topic is echt niet goed voor me :pleading_face: Die yoghurt lijken me het lekkerst, ben ook dol op die yoghurtpepernoten van de AH.

2 likes

Pepernoten? :neutral_face:
EDIT: ik lees weer niet goed. Dacht dat deze nu al ‘nieuw’ in de winkel lagen in April :joy:

5 likes

Ja, tweede helft van het jaar heeft AH altijd yoghurt/witte choco pepernoten die ik megalekker vind, dus denk ook dat ik die popcorn top ga vinden.

1 like

Bij de Jumbo!

2 likes

Oh shit. Lijstje met dingen die ik moet halen is wel lang aan het worden zo hahaha.

3 likes

Ik zag deze gisteren bij Jumbo maar niet meegenomen omdat ik dacht dat ze niet nieuw waren, maar toch. Hadden ze deze niet ook bij Pathé (toen we nog naar de bios konden)?

3 likes

Zag wel bij de Jumbo waar ik KitKat had gehaald lege plekken met kaartjes ervoor voor de Lay’s chips. :tada:

1 like

Had iemand deze al een review gegeven? Anders bij deze!
10465172258846
:star::star::star::star::star:
Heel lekker! Ok bij de eerste hap dacht ik wel hmm dit is niet zo kazig (logisch), maar na een paar happen proef ik 't wel echt. Had van mij wel een iets sterkere smaak mogen hebben maar zou 'm wel weer kopen. Sowieso een goede bite ook, wat ik van Kettle gewend ben

19 likes

Ik heb die hele zak binnen 15 minuten naar binnen gewerkt! Ben zooooo blij dat er een keertje vegan cheese onion chips is uitgebracht. Dat was echt een van de dingen die ik miste als veganist

Aanrader dus!!

2 likes

Niet nieuw maar jeeeetje wat een deceptie. Nooit weer. Screenshot_20210424_132316_com.android.chrome

1 like

Wachten totdat er weer delicieux is bij Lidl :see_no_evil:

2 likes

Woohoo ik heb eindelijk de B&J snackable dough gehad, het schap was 2 weken lang leeg. Ze hebben me niet teleurgesteld, 10/10. (Tip: niet achterop kijken naar hoeveel kcal er in dat kleine zakje zit :no_mouth:)

7 likes

Enne hoe was dit

1 like

Vegan tonijn bij de AH:
Screenshot_20210424-203408_Albert Heijn

Screenshot_20210424-203351_Albert Heijn

Screenshot_20210424-203332_Albert Heijn

13 likes

Is dat wel gebakken cheesecake? Had dat van deze namelijk gedacht maar 't was gewoon zachte smurrie, leek wel vla.

Hoewel ik 't achteraf wel had kunnen weten natuurlijk, gebakken cheesecake kan denk ik niet in een glaasje?

1 like

Geen idee ik denk het niet, maar wel gewoon stevig, echt lekker :heart_eyes: de gebakken cheesecakes die ik ken zijn vaak net te korrekig en net te zuur

1 like

Waarom niet? Er bestaan ook glazen ovenschalen, dus in theorie zou het best kunnen.

1 like

@tamara @eyimfihlo die van lidl delixcieus is wel gebakken! Er zit ei in en geen gelatine of een ander stijfmiddel. En superlekker, zo kut dat ie er met Pasen niet was.

4 likes