Ja! Tenminste bij 1 ah hier in de stad wel, de ander had ze nog niet

Volgens mij is deze nieuw? Althans, ik had 'm nog niet eerder gezien! Mega lekker!


Oooh yes eindelijk weer! Mijn favo chips 

Hier was ik echt blij mee! Maar ik zal hem helaas niet nog eens kopen. Ik vond de textuur een beetje raar en achteraf keek ik waarvan het gemaakt was: champignons en linzen. Niet echt mijn ding.
Pittigheid was okƩ maar hij had wel pittiger gemogen.
Deze is er wel al best lang trouwens! Ik zag hem maand(en) terug ook ineens maar kon niks vinden met nieuw dus dacht dat ik er gewoon al jaren overheen had gekeken haha.
influenced
Oke, hoe kon ik zonder al deze jaren? Deze Zak gaat denk ik vandaag nog leegš¤¤
Oh wauw deze moet ik hebben 
Ik heb dit dus nog nooit gehad he? Smaakt 't gewoon naar Cheetos maar dan in balvorm?
Kaas en bacon smaak dacht ik? Iets zouter en rokeriger van smaak dan normale cheetoās, maar wel kazig ook.
Wel kazig maar minder chemisch dan flips (die soort van bonen, dat heet toch zo?). Beetje rokerig misschien?
Ik had deze laatst gekocht en vond het een beetje tegenvallen. Ze doen mij denken aan Hamkaās en die zijn okĆ©, maar niet heel bijzonder naar mijn mening.
Net die blauwe fanta geproefd en ik vind het een beetje naar banaan smaken 
Vind het niet heel lekker.
nieuwe verslaving van āgezondereā chippies 
De foto op de zak 
Zijn wel lekker voor nepchips
Hmm dit is wel lekker.


Deze is nieuw en deze week voor ā¬2,99 om te proberen bij de Dirk.
Ik vind hem echt heel lekker en bijna niet te onderscheiden van de versie met alcohol. De afdronk is iets anders. Aanrader wat mij betreft!
Ik vind dit echt zoiets wat heel lekker smaakt omdat je het op vakantie eet. Ik kan echt wel 100 dingen opnoemen die ik op vakantie echt waanzinnig vind maar waarvan ik ook weet dat dat hier nooit zo lekker gaat smaken omdat je die hele vibe mist
Wat is dit 
