Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

20210424_225439 20210424_225545

Door t lelijke licht komt t niet over maar het ijs is mega paars, zelfde kleur als de pot. Ijs smaakt naar chemische bosbessen, natuurlijke bosbessen smaak bestaat gewoon niet? Smaakt hetzelfde als Alpro bosbessen yoghurt enzo. De koek/cake stukken erin maken het wel beter maar had meer crumble verwacht. Op zich wel goede bosbessen cake vibe

Edit: lol alle saus zit op de bodem ik haat het

5 likes

Is deze lekker? Ik wil hem kopen voor de verjaardag van mijn kat

6 likes

Hmm, wel oke! Veel marsepein en chocoladetaart vulling. Ik zou hem niet opnieuw kopen, er zijn wel lekkerdere taarten. Ik vond bijvoorbeeld de red velvet aardbei van AH lekkerder, deze is wat droger.
7/10
Gefeliciteerd met je kat :smile_cat:

Oehh thanks! Ik vind €15,99 flink wat geld dus daarom wilde ik het weten :smile_cat:

4 likes

Ik kocht nog een blikje mystery fanta in de hoop dat ik nu een andere smaak had maar nee helaas nog steeds vies :unamused:

1 like

Ik vond de mystery Fanta best lekker, zijn er dan meerdere varianten of heb ik gewoon geen smaak haha
Kan niet echt een smaak thuisbrengen trouwens, het leek een beetje watermeloenig/druivig

1 like

Er schijnen 3 varianten te zijn in hetzelfde blikje maar ik weet niet of ik dat geloof want iedereen (inclusief jij nu haha) klinkt alsof ze hetzelfde geproef hebben. En je hebt sowieso wel smaak maar ieder zn eigen ding toch haha. Ik vind m vies, jij niet. Hij doet me een beetje aan die paarse monster denken maar dan minder zoet

1 like

Ik vond die Fanta ook echt erg lekker, had ik niet verwacht na alle slechte reacties all over the net.
ik kon alleen maar een literfles vinden, maar wilde t toch graag proberen dus ik dacht als t nu echt goor is zit ik met 1 liter bocht. Maar vind echt top, doet me denken aan blue curacao met sprite :joy:

EDIT: Het is een 1,5 liter fles :joy:

1 like

Hier ging het trouwens laatst over gratis producten in je bonusbox, dat je die bijna niet meer kreeg. Ik heb deze week nog een zak truffel scrocchi oid mogen halen, van die crackertjes voor bij de borrel. Wilde ik al proberen, dus mooi meegenomen.

6 likes

Same maar het was een los mailtje bij mij, niet in de bonus box.

2 likes

O ja, bij mij ook los, maar dat maakt natuurlijk nul verschil. Ik had wel het idee dat dat mailtje vrij laat kwam, want zag het pas eergisteren opeens in mijn app staan.

1 like

Nee maakt niets uit maar misschien let niet iedereen op de losse mailtjes.

2 likes

Volgens mij zijn die losse mailtjes afhankelijk bij welke AH je winkelt. De ene AH doet dit soort acties meer dan andere AH’s.
Je moet het ook specifiek bij die AH ophalen namelijk

2 likes

Ja, zeker waar! Had het zelf ook bijna gemist :joy:.

1 like

Nog even terugkerend bij die nieuwe Fanta, ik vind het nog steeds lekker, (het smaakt exact als de blauwe gatorade dus ik vermoed dat de smaak gewoon ‘blueberry’ is, de chemische variant) maar jezus die kleur, het geeft nog net geen licht in het donker :joy: Het is zo extreem blauw dat het er echt uitziet alsof je er een trip van krijgt als je t drinkt.

4 likes

Ja die smaak herkent mijn dochter ook.
En duidelijk te zien dat ze de fanta drinkt want haar bovenlip blijft blauw.
Ik vind het te nep chemisch…

Deze vond ik inderdaad ook niet lekker. Het ziet er veelbelovend uit maar de smaak is er niet. Echt zonde.

1 like

Even janken van blijdschap hoor. Niet meer 5 euro afrekenen bij de expatshop!

Screenshot_20210427-072545

57 likes

Omg dankjeeeee :heart_eyes:

2 likes

Jaaaa omg zo fijn, deze zijn zo lekker maar ik had die 5 euro er ook echt niet voor over

1 like