Hier ging het trouwens laatst over gratis producten in je bonusbox, dat je die bijna niet meer kreeg. Ik heb deze week nog een zak truffel scrocchi oid mogen halen, van die crackertjes voor bij de borrel. Wilde ik al proberen, dus mooi meegenomen.
Same maar het was een los mailtje bij mij, niet in de bonus box.
O ja, bij mij ook los, maar dat maakt natuurlijk nul verschil. Ik had wel het idee dat dat mailtje vrij laat kwam, want zag het pas eergisteren opeens in mijn app staan.
Nee maakt niets uit maar misschien let niet iedereen op de losse mailtjes.
Volgens mij zijn die losse mailtjes afhankelijk bij welke AH je winkelt. De ene AH doet dit soort acties meer dan andere AH’s.
Je moet het ook specifiek bij die AH ophalen namelijk
Ja, zeker waar! Had het zelf ook bijna gemist
.
Nog even terugkerend bij die nieuwe Fanta, ik vind het nog steeds lekker, (het smaakt exact als de blauwe gatorade dus ik vermoed dat de smaak gewoon ‘blueberry’ is, de chemische variant) maar jezus die kleur, het geeft nog net geen licht in het donker
Het is zo extreem blauw dat het er echt uitziet alsof je er een trip van krijgt als je t drinkt.
Ja die smaak herkent mijn dochter ook.
En duidelijk te zien dat ze de fanta drinkt want haar bovenlip blijft blauw.
Ik vind het te nep chemisch…
Deze vond ik inderdaad ook niet lekker. Het ziet er veelbelovend uit maar de smaak is er niet. Echt zonde.
Even janken van blijdschap hoor. Niet meer 5 euro afrekenen bij de expatshop!

Omg dankjeeeee 
Jaaaa omg zo fijn, deze zijn zo lekker maar ik had die 5 euro er ook echt niet voor over
Oh mijn god. Halloooo 10 kilo erbij, ik ga me hier misselijk aan eten en nu al zin in.
Omgg verkopen ze dit nu overal?! 
Was ook even de blauwe fanta gaan halen, omdat ik gek ben op dolfijnensnoepjes en blauw drinken maar ik vind dat er niet zoveel smaak aan zit? Bijv fanta pomelo of fanta orange zijn veel duidelijker een bepaalde smaak/vrucht
Hij is nu in de koelkast, misschien lekkerder als het eenmaal ijskoud is.
Portie suggestie mogen ze wel echt overal vanaf halen vind ik
Was dit er vroeger ook niet al? Of ben ik in de war?
Ja is weer terug!!!
Nice! Die gaan we snel halen. Volgens mij at ik dit toen NL in de finale stond van het WK (of EK) in elk geval een eeuwigheid geleden.
In Spanje zitten ze vast in het assortiment! Zoveel van die zakken leeggegeten.