Oh mijn god. Halloooo 10 kilo erbij, ik ga me hier misselijk aan eten en nu al zin in.
Omgg verkopen ze dit nu overal?!
Was ook even de blauwe fanta gaan halen, omdat ik gek ben op dolfijnensnoepjes en blauw drinken maar ik vind dat er niet zoveel smaak aan zit? Bijv fanta pomelo of fanta orange zijn veel duidelijker een bepaalde smaak/vrucht
Hij is nu in de koelkast, misschien lekkerder als het eenmaal ijskoud is.
Portie suggestie mogen ze wel echt overal vanaf halen vind ik
Was dit er vroeger ook niet al? Of ben ik in de war?
Ja is weer terug!!!
Nice! Die gaan we snel halen. Volgens mij at ik dit toen NL in de finale stond van het WK (of EK) in elk geval een eeuwigheid geleden.
In Spanje zitten ze vast in het assortiment! Zoveel van die zakken leeggegeten.
Omg die chips zo lekker!! Plakt wel erg aan je gehemelte haha maar is het waard
Ik voel me dan ook echt zon vreetzak haha🙈 ik kan niet iets bedenken waar ik me daadwerkelijk aan die 1 portie houd
Heb meteen 4 zakken van die chips ingeslagen haha
Zijn ze er nu al??
Ik heb ook al 2 zakken gekocht in de Appie in een dorp dus denk het wel!
Dit maakt echt mijn dag. Tijd voor een bezoekje aan de AH.
Er was nog zoooveeel, nu in ieder geval 4 minder
Om in de chipsstemming te blijven! Ik heb deze vandaag gekocht bij de jumbo! Er is ook een spicy bbq versie en een spicy sour cream.
Verder heb ik deze ook gespot @jumbo
Ben benieuwd of hij echt extreem heet is, zoja dan is het wel wat voor mijn vriend.
okay maar wat heb je gespot bij jumbo? De foto is echt super onduidelijk haha, kan ook niet lezen wat eronder staat. Zijn het soort lunch salades ofzo?
Oeps, sorry😅, het zijn inderdaad lunchsalades. Wel kleine, net zoals die ronde van de AH. In de smaken parelcouscous pesto, biet geitenkaas en quinoa nog iets.
@Fenayi ik vind ze wel lekker! Ik denk dat er wel hetere chips bestaan, maar deze branden iig wel een beetje (ook op je tong). Voor mij zijn ze redelijk spicy, sowieso sterker dan de meeste ‘spicy’ smaken.
Ik heb het idee dat ze porties alleen vermelden zodat het lijkt alsof het niet zo veel kcal bevat. Net zoals Pop Tarts, waarbij een portie één zo’n ding is terwijl ze per twee verpakt zitten. Iedereen eet ze allebei op, maar nu lijkt het alsof het qua kcal wel meevalt.