Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Bij mijn Jumbo was ie wel weg volgens mij, waren toen allemaal (ook de watermeloen smaak ervan) afgeprijsd (flink ingeslagen nog) en daarna niet meer in het schap gezien door man.

2 likes

Ik heb dit drankje pas geleden ontdekt. Geen idee of die er eerder al was eigenlijk. Eerst was watermeloen er niet, maar die staat er nu ook. Dus misschien dat het gewoon per winkel dan verschilt? Watermeloen is wel een aanrader ook?

1 like

Net de cheetos goals voor het eerst gekocht, maar ik schrok wel een beetje van het kleine formaat van dit zakje. Goede smaak wel en zeker beter dan de normale cheetos!

1 like

Ja maar echt, het is een mini-zak :joy:

5 likes

Haha veel te klein hoor. Ik zit al te denken hoe ik dit thuis kan verstoppen voor vriend, want hij wil dit zeker ook etenšŸ˜‚
En 5 euro voor deze kleine zak is best duur.

1 like

5 euro??? :scream:

Grapje mag ik hopen? Heb €1,39 betaald voor zo’n zakje haha

2 likes

Bij de Jamin zijn ze 5 euro maar niet bij de appie

Heb je m wel bij de supermarkt gekocht? bij Jamin etc zijn ze duurder maar bij de Appie niet!

2 likes

Ja, ik betaalde ook gewoon €1,39 gelukkig! In het berichtje van @KipTokTok hierboven zegt ze dat ze hier eerder 5 euro voor betaalde bij een andere winkel.

2 likes

Huh ik heb ze allemaal staan draaien in de jumbo maar ze hadden allemaal dezelfde barcode en ingredienten.
Ze kunnen echt niet zomaar daarmee rommelen… dus denk dat ze bij mijn jumbo maar 1 soort hadden?
Smaakte naar laffe sprite trouwens.

1 like

Maar staat er niet iets van aroma op? Dan is dat namelijk in variant 1 banaan bijv en in 2 weer blauwe bes oid.

Zou kunnen, zit wel aroma in idd maar ik kan ook nergens vinden dat er meerdere smaken in omloop zouden zijn bij fanta zelf… shit nu moet ik echt 10 flessen kopen om te kijken

1 like

Het is echt zo, het verschil tussen de 2 die ik tot nu toe heb gehad is echt onmiskenbaar. De 1e was niet zuur en smaakte naar sprite met blueberry, en deze is bijna zure matjes achtig met een soort rare banaan/druif smaak.
Ik vind het ook mega vaag hoor, idd geen verschillen op t etiket.

5 likes

afbeelding

Deze is lekker!

10 likes

Ik kocht laatst (eindelijk, want hier hebben ze hem nergens :triumph:) weer eens deze en die zak is ineens ook veel kleiner? Zo stom (geen idee of de inhoud ook anders is maar voor mijn gevoel wel)
image

2 likes

Wat stom!

1 like

afbeelding

Als er ergens pistache op/in zit of het smaakt ernaar moet ik het hebben. Dit is van de :it: week Laidl. De noga zelf is heel lekker, niet heel zacht maar ook niet hard (ik hou niet van die blokjes waar je bijna je kiezen op breekt) en lekker zoet. Wel mis ik het zoute van de pistache een beetje.

14 likes

image

Ik zag deze gisteren bij de AH, niet meegenomen want moet even chips minderen haha. Iemand deze al geprobeerd toevallig?

5 likes

Voor de mensen die nog de venco drop met chocolade willen proberen en drie euro te veel vinden.bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding voor 1,50! Melk, puur en salmiak hadden ze.

8 likes