Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Net als 1 blokje chocolade of 1/3 pizza :joy:

4 likes

Ook de grootste leugen bij dingen als pindakaas. Een portie van 15 gram smeer je net een hoekje mee in van je boterham.

16 likes

Ja! Tenminste bij 1 ah hier in de stad wel, de ander had ze nog niet

2 likes

Smaakvarianten chips - Croky - Boodschappen — Jumbo Supermarkten

Volgens mij is deze nieuw? Althans, ik had 'm nog niet eerder gezien! Mega lekker!

17 likes

Screenshot_20210427-201423_Albert Heijn

11 likes

Screenshot_20210427-201917_Albert Heijn

7 likes

Oooh yes eindelijk weer! Mijn favo chips :heart_eyes:

3 likes

image

Hier was ik echt blij mee! Maar ik zal hem helaas niet nog eens kopen. Ik vond de textuur een beetje raar en achteraf keek ik waarvan het gemaakt was: champignons en linzen. Niet echt mijn ding. :sweat_smile: Pittigheid was okƩ maar hij had wel pittiger gemogen.

3 likes

Deze is er wel al best lang trouwens! Ik zag hem maand(en) terug ook ineens maar kon niks vinden met nieuw dus dacht dat ik er gewoon al jaren overheen had gekeken haha.

1 like

16195958585728633978539812366416 influenced

Oke, hoe kon ik zonder al deze jaren? Deze Zak gaat denk ik vandaag nog leeg🤤

19 likes

Oh wauw deze moet ik hebben :heart_eyes:

1 like

Ik heb dit dus nog nooit gehad he? Smaakt 't gewoon naar Cheetos maar dan in balvorm?

Kaas en bacon smaak dacht ik? Iets zouter en rokeriger van smaak dan normale cheeto’s, maar wel kazig ook.

2 likes

Wel kazig maar minder chemisch dan flips (die soort van bonen, dat heet toch zo?). Beetje rokerig misschien?

3 likes

Ik had deze laatst gekocht en vond het een beetje tegenvallen. Ze doen mij denken aan Hamka’s en die zijn okĆ©, maar niet heel bijzonder naar mijn mening.

2 likes

Net die blauwe fanta geproefd en ik vind het een beetje naar banaan smaken :sweat_smile:

Vind het niet heel lekker.

3 likes

nieuwe verslaving van ā€œgezondereā€ chippies afbeelding

6 likes

De foto op de zak :persevere:
Zijn wel lekker voor nepchips

Hmm dit is wel lekker.
IMG_20210428_205747

9 likes

Screenshot_20210428-211900_Chrome

Deze is nieuw en deze week voor €2,99 om te proberen bij de Dirk.
Ik vind hem echt heel lekker en bijna niet te onderscheiden van de versie met alcohol. De afdronk is iets anders. Aanrader wat mij betreft!

13 likes