Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Denk eerder dat het een slimme marketing move is omdat mensen maar blijven kopen zodat ze alle smaken kunnen proberen :joy:

4 likes

Het werkt wel, heb twee blikjes gekocht om te kijken of er verschil tussen zit. Trap ik er mooi weer in.

1 like

Die Cheetos Goals zijn echt overal uitverkocht hier :cry:

Ja same hoor. En als ik binnenkort weer in de appie sta trap ik er waarschijnlijk weer in :sob: ik ben zwak

1 like

Ja dat slaat eigenlijk helemaal nergens op inderdaad :joy: Ze doen het waarschijnlijk om de reden die @Kurisu geeft!
Ik vind het wel irritant want vond die blueberry variant echt superlekker maar ik ga t nu niet meer kopen want als ik die zure gif versie weer krijg drink ik t niet op.

2 likes

image

Dit is lekker! Spicey, zoetig maar niet te en de nasmaak is ook echt heel lekker!

9 likes

ooo waar?

2 likes

Jumbo! :smiley: Bij ‘mijn’ jumbo staat het in die koeling vlakbij de kassa’s

1 like

Ik heb nu de Fanta Raspberry en vind het best wel lekker eigenlijk! Het smaakt heel erg naar een bepaald soort snoepje, maar kan niet precies plaatsen welke. Ik denk Cadillacs?

1 like

Potverdorie ik ben al 3 winkels hier af gegaan maar geen kfc, pizzahut, subway en Cheetos chips :angry:
Bij de twee Jumbo’s hadden ze wel de vakken al voor de lays chips en de prijskaartjes maar die zijn al een week helemaal leeg en bij eentje hingen zelfs bordjes dat het niet leverbaar is.

6 likes

Ik heb ze vorige week alledrie nog bij de Jumbo kunnen kopen, maar toen ik net naar een andere Jumbo ging waren de vakken helaas leeg. Hopelijk komen ze snel weer.

Meh balen. Merk sowieso dat de Jumbo hier echt super laat is met nieuwe producten. En de laatste tijd zijn ook echt veel rekken leeg. Het hele wraps vak was ook leeg bijvoorbeeld, net als dat van de chili mayo en vorige week een groot deel van de Surinaamse producten. Bevoorrading gaat dus ook niet helemaal lekker

Misschien moeten ze bij lays even wat andere lijnen stop zetten (barbecue ham bijvoorbeeld dat rek is hier altijd overvol of bolognese) en dan in plaats daarvan die nieuwe smaken maken.
Had me zo verheugd om met nieuwe chipsen het weekend te starten

2 likes

Ja, die dronk ik paar jaar terug graag als zomerdrankje (anders 'was ik niet gezellig met mijn watertje), is die terug!? :grinning:

2 likes

Hij is nooit weggeweest geloof ik, ik heb 'm afgelopen jaren altijd bij mijn jumbo’s gezien iig. Misschien dat een andere supermarkt 'm nu ook verkoopt?

2 likes

Bij mijn Jumbo was ie wel weg volgens mij, waren toen allemaal (ook de watermeloen smaak ervan) afgeprijsd (flink ingeslagen nog) en daarna niet meer in het schap gezien door man.

2 likes

Ik heb dit drankje pas geleden ontdekt. Geen idee of die er eerder al was eigenlijk. Eerst was watermeloen er niet, maar die staat er nu ook. Dus misschien dat het gewoon per winkel dan verschilt? Watermeloen is wel een aanrader ook?

1 like

Net de cheetos goals voor het eerst gekocht, maar ik schrok wel een beetje van het kleine formaat van dit zakje. Goede smaak wel en zeker beter dan de normale cheetos!

1 like

Ja maar echt, het is een mini-zak :joy:

5 likes

Haha veel te klein hoor. Ik zit al te denken hoe ik dit thuis kan verstoppen voor vriend, want hij wil dit zeker ook eten😂
En 5 euro voor deze kleine zak is best duur.

1 like

5 euro??? :scream: