Ik vind dit echt zoiets wat heel lekker smaakt omdat je het op vakantie eet. Ik kan echt wel 100 dingen opnoemen die ik op vakantie echt waanzinnig vind maar waarvan ik ook weet dat dat hier nooit zo lekker gaat smaken omdat je die hele vibe mist
Wat is dit
Kijk naar mijn enorme ui
Flink uitgelopen ui, de arme man moet hem vasthouden om het overeind te houden
Het is deze man in zn jongere jaren
En dit is dan het UI teindelijke resulaat.
Ze fucken ons met die nieuwe Fanta, had van de week een fles die echt lekker naar blauwe bes smaakte, en nu heb ik er een die naar zurige banaan smaakt, echt heel anders. Wel n slimme marketing move want dan kunnen ze pijlen welke smaak t beste aanslaat zonder dat het ‘publiek’ t zelf doorheeft.
Maar hoe gaan ze dat ‘testen/controleren’ dan?
Denk eerder dat het een slimme marketing move is omdat mensen maar blijven kopen zodat ze alle smaken kunnen proberen
Het werkt wel, heb twee blikjes gekocht om te kijken of er verschil tussen zit. Trap ik er mooi weer in.
Die Cheetos Goals zijn echt overal uitverkocht hier
Ja same hoor. En als ik binnenkort weer in de appie sta trap ik er waarschijnlijk weer in ik ben zwak
Ja dat slaat eigenlijk helemaal nergens op inderdaad Ze doen het waarschijnlijk om de reden die @Kurisu geeft!
Ik vind het wel irritant want vond die blueberry variant echt superlekker maar ik ga t nu niet meer kopen want als ik die zure gif versie weer krijg drink ik t niet op.
Dit is lekker! Spicey, zoetig maar niet te en de nasmaak is ook echt heel lekker!
ooo waar?
Jumbo! Bij ‘mijn’ jumbo staat het in die koeling vlakbij de kassa’s
Ik heb nu de Fanta Raspberry en vind het best wel lekker eigenlijk! Het smaakt heel erg naar een bepaald soort snoepje, maar kan niet precies plaatsen welke. Ik denk Cadillacs?
Potverdorie ik ben al 3 winkels hier af gegaan maar geen kfc, pizzahut, subway en Cheetos chips
Bij de twee Jumbo’s hadden ze wel de vakken al voor de lays chips en de prijskaartjes maar die zijn al een week helemaal leeg en bij eentje hingen zelfs bordjes dat het niet leverbaar is.
Ik heb ze vorige week alledrie nog bij de Jumbo kunnen kopen, maar toen ik net naar een andere Jumbo ging waren de vakken helaas leeg. Hopelijk komen ze snel weer.
Meh balen. Merk sowieso dat de Jumbo hier echt super laat is met nieuwe producten. En de laatste tijd zijn ook echt veel rekken leeg. Het hele wraps vak was ook leeg bijvoorbeeld, net als dat van de chili mayo en vorige week een groot deel van de Surinaamse producten. Bevoorrading gaat dus ook niet helemaal lekker
Misschien moeten ze bij lays even wat andere lijnen stop zetten (barbecue ham bijvoorbeeld dat rek is hier altijd overvol of bolognese) en dan in plaats daarvan die nieuwe smaken maken.
Had me zo verheugd om met nieuwe chipsen het weekend te starten