Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Grapje mag ik hopen? Heb €1,39 betaald voor zo’n zakje haha

2 likes

Bij de Jamin zijn ze 5 euro maar niet bij de appie

Heb je m wel bij de supermarkt gekocht? bij Jamin etc zijn ze duurder maar bij de Appie niet!

2 likes

Ja, ik betaalde ook gewoon €1,39 gelukkig! In het berichtje van @KipTokTok hierboven zegt ze dat ze hier eerder 5 euro voor betaalde bij een andere winkel.

2 likes

Huh ik heb ze allemaal staan draaien in de jumbo maar ze hadden allemaal dezelfde barcode en ingredienten.
Ze kunnen echt niet zomaar daarmee rommelen… dus denk dat ze bij mijn jumbo maar 1 soort hadden?
Smaakte naar laffe sprite trouwens.

1 like

Maar staat er niet iets van aroma op? Dan is dat namelijk in variant 1 banaan bijv en in 2 weer blauwe bes oid.

Zou kunnen, zit wel aroma in idd maar ik kan ook nergens vinden dat er meerdere smaken in omloop zouden zijn bij fanta zelf… shit nu moet ik echt 10 flessen kopen om te kijken

1 like

Het is echt zo, het verschil tussen de 2 die ik tot nu toe heb gehad is echt onmiskenbaar. De 1e was niet zuur en smaakte naar sprite met blueberry, en deze is bijna zure matjes achtig met een soort rare banaan/druif smaak.
Ik vind het ook mega vaag hoor, idd geen verschillen op t etiket.

5 likes

afbeelding

Deze is lekker!

10 likes

Ik kocht laatst (eindelijk, want hier hebben ze hem nergens :triumph:) weer eens deze en die zak is ineens ook veel kleiner? Zo stom (geen idee of de inhoud ook anders is maar voor mijn gevoel wel)
image

2 likes

Wat stom!

1 like

afbeelding

Als er ergens pistache op/in zit of het smaakt ernaar moet ik het hebben. Dit is van de :it: week Laidl. De noga zelf is heel lekker, niet heel zacht maar ook niet hard (ik hou niet van die blokjes waar je bijna je kiezen op breekt) en lekker zoet. Wel mis ik het zoute van de pistache een beetje.

14 likes

image

Ik zag deze gisteren bij de AH, niet meegenomen want moet even chips minderen haha. Iemand deze al geprobeerd toevallig?

5 likes

Voor de mensen die nog de venco drop met chocolade willen proberen en drie euro te veel vinden.bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding voor 1,50! Melk, puur en salmiak hadden ze.

8 likes

Ik was ook erg benieuwd naar dit. Leek mij echt lekker en super makkelijk op drukke dagen.
Maar mijn hemel!!! :hot_pepper: :hot_pepper: :hot_pepper:

Haha echt. Ik kon niet meer!
Mijn vader smeert eerst sambal over zijn eten. Die genen heb ik totaal niet geërfd

2 likes

ik kan nog steeds nergens die fucking chips vinden :rage:

2 likes

Wow ze hebben mijn jumbo geupgrade en nu allemaal verse vegan broodjes, ik weet niet of dit al eerder hier gedeeld is.20210430_081724

Ik had het kikkererwten groentebroodje. Ik vond alleen dat er te veel ‘saus’ in zat en zou hem daarom niet snel weer nemen.

14 likes

nah ik heb dus weer de blauwe fanta en inderdaad, deze smaakt anders denk ik?? deze is heel lekker en smaakt naar dolfijnensnoepjes.
zo frustrerend want deze zou ik wel nog een keer willen maar die ik de vorige keer had echt niet.

2 likes

Stom he??? Vraag me echt af wat nou precies de reden hiervan is.

2 likes