Ik zag deze gisteren bij de AH, niet meegenomen want moet even chips minderen haha. Iemand deze al geprobeerd toevallig?
Voor de mensen die nog de venco drop met chocolade willen proberen en drie euro te veel vinden.bij de Kruidvat zijn ze nu in de aanbieding voor 1,50! Melk, puur en salmiak hadden ze.
Ik was ook erg benieuwd naar dit. Leek mij echt lekker en super makkelijk op drukke dagen.
Maar mijn hemel!!!
Haha echt. Ik kon niet meer!
Mijn vader smeert eerst sambal over zijn eten. Die genen heb ik totaal niet geërfd
ik kan nog steeds nergens die fucking chips vinden
Wow ze hebben mijn jumbo geupgrade en nu allemaal verse vegan broodjes, ik weet niet of dit al eerder hier gedeeld is.
Ik had het kikkererwten groentebroodje. Ik vond alleen dat er te veel âsausâ in zat en zou hem daarom niet snel weer nemen.
nah ik heb dus weer de blauwe fanta en inderdaad, deze smaakt anders denk ik?? deze is heel lekker en smaakt naar dolfijnensnoepjes.
zo frustrerend want deze zou ik wel nog een keer willen maar die ik de vorige keer had echt niet.
Stom he??? Vraag me echt af wat nou precies de reden hiervan is.
Ik ben fan van het vegan broodje met jackfruit!
Deze zijn lekker!!! Op het plaatje op de site zijn ze niet omhuld met chocolade, maar dat zijn ze dus wel.
Het zijn net grote melkchocoladepepernoten maar dan iets groffer en iets kruidiger.
PffffâŠ
Heb ook mensen gehoord die een watermeloen smaak hadden en die wil ik ook wel proeven maar ik wil gewoon geen geld uitgeven voor t geval ik die gore weer krijg.
Ik denk dat het op batchnummer gaat⊠heb jij jouw fles nog? Ik heb nu 1 fles van de lekkere. Die gore heb ik helaas al ingeleverd. Het batchnummer is 089-005-1534 denk ik, want beetje slecht leesbaar.
Ik heb de vieze nog en die heeft 089-005-1854
Dan ga ik eens proberen van de week of ik er een met jou nummer kan vinden en of dat dan klopt!!
Ik ook. Ik ga meestal op zondag naar de winkel en komende zondag ga ik kijken hoeveel batches er staan en meerdere aanschaffen voor de ultieme smaaktest.
Vind het het niet erg dat ze mystery smaken doen maar wil wel weten welke versie ik dan heb. Ze konden beter 3 kleuren doen bijvoorbeeld. Dan zou ik ze alledrie kopen en daarna de lekkere blijven kopen. Wisten ze ook gelijk wat er beste aanslaat Ă©n hebben we nog de âfunâ van raden.
Ik stond gister nog met zoân blikje in mijn hand en lag bijna in mijn kar. Maar ik durf niet, straks heb ik de verkeerde
Ik heb vrijdag een blikje gekocht en geproefd. Had waarschijnlijke de goede variant want proefde een beetje als dolfijnensnoepjes. Alleen dronk ik het in combinatie met eten en daar werd ik toch misselijk van dus heb het weg gedaan. En het is ook zonder suikers en met van die zoetstof daar ben ik ook nooit een fan van.
Nouja wat een goeie tip rosalie zo lekker neutrale en onpartijdige review ook
Weet niet zeker of deze nieuw zijn. Had ze zelf nooit eerder gezien, maar ik eet niet vegan dus let niet echt op nieuwe vegan producten.
Ik vind die Lays subway chips echt 10/10, heel erg lekker!