Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Pizza!

Koud is het bijna niemand een succes, warm bij sommigen wel :stuck_out_tongue: betere kans denk ik

1 like

Goed excuus voor weer extra pizza. Altijd fijn

2 likes

Is die van de vegetarische slager niet uit het assortiment inmiddels?

Vandaag gescoord bij de appie

8 likes

Deze is echt top. Smaakt precies zo! Ik ben geen enorme chips fan maar deze ga ik echt vaker kopen.

1 like

Ik vond die van vegetarische slager dus heel vies, echt misselijk van die nasmaak/geur en daarna ook niet meer durven proberen, maar blijf veel mensen er enthousiast over zijn dus ga dan weer twijfelen.

3 likes

Iedereen heeft een andere smaak toch? Ik vind slagroom extreem vies terwijl 90% van de mensheid het heerlijk vind. Als jij het niet lekker vind hoef je het niet opnieuw te proberen toch

Leven is echt te kort om te luisteren naar andermans mening haha

6 likes

Haha is ook zo, maar ik zou het zo graag lekker willen vinden en goed alternatief hebben voor tonijn. Ik was toen ook niet zo lekker dus denk altijd misschien dat het daarom niet goed smaakte. Zou het eigenlijk gewoon graag bij iemand willen proeven, dat je gewoon 1 hapje kan nemen

2 likes

Ik vond deze echt tegenvallen, heb hem met veel saus weg gekregen maar meh

2 likes

Ik zag net deze bij Lidl, best lekker! Koekje was ook minder zacht dan ik dacht.

11 likes

Ik heb twee flessen gekocht hehe.
Duurt nog wel even voordat ik ze open maak!

2 likes

“Frisse salade gevuld met bruin fruit”

893779B0-164D-46A3-89C5-52C6B63A8FD3

18 likes

Een paar dagen geleden lag deze Kitkat bij mijn AH in de kortingsbak voor €1,-

Blijkbaar net nieuw in Duitsland haha
Maar verder kan ik er niks over vinden. Lag deze al lang in de AH en is ie nu weg? :sweat_smile:
Ik vind 'm wel lekker. Zoet natuurlijk maar niet super chemisch.

2 likes

Ik moest echt heel lang nadenken voor welke feestdag dit is, eind mei? Maar ok, EK voetbal dus. Wat vreselijk zeg :sweat_smile:

10 likes

Serieus??? Ik heb vandaag namelijk allepo peper gekocht(wat onhandig slappe bakjes) terwijl ik al een grote zak pul biber had :expressionless:

Hahaha ik dacht ESF :joy:

3 likes

Bij de Jumbo:

3 likes

Die liggen er al een tijdje, maar de onderste vind ik erg lekker!

2 likes

Ik heb ook eindelijk de nieuwe smaken chips gevonden. Vanmiddag maar eens gaan proeven