Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Haha ja ik dacht ook huh Koningsdag is al geweest toch…

1 like

Ik heb die KFC chips maar gekocht want ik keek voor de derde keer bij de AH en alweer was die voetbalchips er niet. Echt zo stom, ik wil die chips, haha.

En @Eyimfihlo ik dacht ook dat dit voor het ESF was! het ziet er wel gezellig uit en lekker Hollands.

2 likes

Ik vind deze echt smerig. :face_vomiting: Ik lust echt veel dingen wel (vooral fastfood) wanneer ik stoned ben maar deze reep is bijna helemaal in de prullenbak beland. Lag bij de Jumbo in het moederdagvak trouwens, grote kans dat dat bij de AH ook zo was. Ik vond het naar een chemische te zoete aardbeienmilkshake smaken met een vleugje melkchocolade.

1 like

Ik zag vooral de frikandelspeciaal pizza staan waartoen alle social moedia op ontploften :see_no_evil:

1 like

De Subway chips van Lays zijn echt lekker :ok_hand: Ik mis nog altijd de Croky met een soort kerrie smaak.

3 likes

Frikandel smeersalade?? Toen jumbo daar mee kwam kreeg ik er al rillingen van maar nu krijgen andere supermarkten er dus ook al behoefte aan haha

2 likes

@Bunnyslippers (en iedereen die van Mexicaans houdt) Komende week heeft AH 35% korting op La Morena en Rosita’s! Ik zag laatst je story’s over de nieuwe producten en moest aan je denken.
Ik ga sauzen inslaan. :drooling_face:

12 likes

Ah kak wij hebben zondag Mexicaans diner.
Naja later deze week dan nog maar een keer. Vandaag nog ff souq dingen inslaan

2 likes

Haha ja heel mijn lijst al volgegooid haha. Mijn refried beans zijn ook op. Ik wil ook heel graag die totopos Jalapeno proberen die @TantePollewop volgens mij aan raadde maar echt niet te krijgen hier. :rage:

4 likes

Die totopos zijn zooo lekker :drooling_face:

1 like

Neem niet de enchiladas saus als je niet heel erg van gerookte paprika houdt. Ik vond die heel sterk en begon al te hoesten toen ik het blik opentrok. Verder vind ik de producten top! Vooral de refried beans, omdat die ook nog eens vega zijn :heart_eyes:

1 like

Mijn lievelingssmaak maar dan pittig. Lekker, maar had best nog wat pittiger gemogen eigenlijk. 8/10

9 likes

Oohh deze moet ik halen! Mijn appie heeft alleen nooit iets. Morgen even bij een grotere AH kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

HEMA’s Tony achtige reep.
Mijn review: lekker, niet mierzoet zoals veel andere witte chocolade repen. De citroen is precies genoeg aanwezig. Niet te overheersend maar je proeft ‘m wel. Meringue daarentegen heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken.

Vriend z’n review: smaakt naar papier (:joy:) te weinig witte chocoladesmaak voor deze witte chocoladefan

11 likes

Net deze twee geproefd. De linker is oké, niet bijzonder vooral geschikt als je niet helemaal
los wilt gaan.
De rechter vind ik veel lekkerder, beetje pittig en de sour cream proef je ook. Die koop ik nog wel een keer al is het wel een klein zakje naar mijn idee voor de prijs

Precies andersom dus, rechts oké en links koop ik nog een keer

OMG LIMOEN CHIPS IN NL EINDELIJK

1 like

Croky heeft ook limoen met zeezout chips sinds kort! Die van Lidl zijn tijdelijk van een themaweek

2 likes

3 likes

Haha, andersom dus? Die van Proper is niet helemaal nieuw maar ik kwam laatst wel deze vergelijking van wayofhealth op instagram tegen:

Vond ik wel interessant! Ik zie nu dat Proper natuurlijk van linzen gemaakt is en Lays gewoon aardappels, maar voor de voedingswaarden/ prijs is dus Lays wel een betere keuze

4 likes

Voedingswaarde is wel het laatste waar ik op let bij een zak chips :smile: Qua prijs wel een redelijk verschil, ja!

9 likes