Naja, wel bij “gezonde” chips toch? Helemaal als het blijkt dat ze niet eens zo heel gezond zijn en je net zo goed normale chips kan eten. Dan ga ik liever voor de normale.
Ja andersom dus oepsie
Ja wilde hier ook echt niets mee zeggen hoor! Prijstechnisch is het inderdaad al een verschil maar het is ook wel een andere soort chips :). Dus als je het niet voor de voedingswaarden eet, is dit überhaupt appels met peren vergelijken.
Maar wat is gezond, want ik zou juist denken liever minder Kh en meer eiwitten dus zou alsnog voor links gaan haha, dat vergelijken heeft echt zo weinig zin daarom
Ja, dat is ook weer zo. Van die groentechips zijn volgens mij ook helemaal niet zo veel ‘beter’ dan gewone chips. In elk geval niet qua smaak
Als je precies 100 gram van de chips eet is dat inderdaad qua calorieën een chillere keuze. Maar kans is groter dat je al snel een zak leeg eet - welke van de opties je dan ook voor je hebt. Dan eet je dus bij Proper 409, en bij Lays 659.
Nee klopt. Scheelt echt 20 kcal op een hele zak ofzo. Niet de moeite haha.
Ja, lang geleden eens gekocht. Volgens mij was deze wel lekker maar karig gevuld.
Of ze toen ook vegan waren, dat weet ik niet, maar ze zijn er al wel een tijd. Heeft iemand die met tomaat/paprika geprobeerd? Ik ben bang dat ie te zurig is…
Ik zag dit bij Alwin op zijn Instagram en toen dacht ik ja dit moet ik hebben maar iemand anders reageerde met koop dit niet want het is smerig. Ik durf nu niet meer.
Oeh deze is lekker!
Welke varianten heb jij geprobeerd?
Schijnt sowieso dat Aldi de vegaproducten aan het vernieuwen is. Ik hoorde ook aal braadworst?
En lidl vernieuwt trouwens ook, samenstelling en ingrediënten van sommige producten is anders.
Voor mensen met allergieën of mensen die vega of vegan zijn dus goed om even te checken!
Die is lekker ja, maar ik vind die met broccoli en kaas nog lekkerder. Die met tomaat en paprika vond ik minder. Niet vies, maar als de andere twee er liggen dan neem ik die.
Deze vond ik super lekker!!
Die cookie dough vlaai bedoelde ik
Is dit nou letterlijk een standaard pizza met wat mini worstenbroodjes erop gemikt?
Omg, mijn ochtend maag kan dit niet handelen haha. M’n middag en avond maag trouwens ook niet.