Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik ga stuk. Moet zo lachen om dat zakje curry saus erbij ook? Ik wil bij de jumbo product meetings zijn, die lijken me echt mega gezellig zo

16 likes

Ik vind 't ook niks haha! Maar moest 'm echt ff delen. :joy:

1 like

:joy:

OMG wie verzint dit. :rofl:
Wat is het volgende? Pizza Paasei? Pizza Tompouce? Pizza Nasi Goreng?

1 like

Pizza pasta :sob:

10 likes

Die hebben ze in Duitsland al een tijd, staat me zo bij dat ik die ook eens heb gegeten. Schijnbaar geen goede indruk achtergelaten.

1 like

Al kan ik me wel voorstellen dat een beetje zelfgemaakte pasta bolognese over je margherita heen hemels zou zijn, ik ga dat echt een keer doen :joy:

2 likes

Jaaaa soort van stokbroodje met pasta bolognese bedacht ik me net, dat vind ik ook heerlijk.

2 likes

Jaaa omg.
Soms als ik echt ranzig lekker wil eten koop ik zo’n kant en klare lasagne en dip/scoop dat dan met stukjes stokbrood. :cry: Zo’n trek in nu.

5 likes

Die lijkt me eigenlijk serieus wel lekker

1 like

Dit klinkt echt superlekker

1 like

De bovenste en onderste zijn niet per se nieuw, maar ik heb ze nog niet eerder in de supermarkt gezien. De monster mule is wel nieuw denk ik?
In elk geval, het lijkt me allemaal afschuwelijk en ik vind het fantastisch. Ik geef m’n review vanuit de hel want mijn hart kan Monster echt niet meer aan maar goed yolo

Van de bovenste had mijn Jan linders trouwens ook nog Cotton candy en Bubble gum maar dat durfde ik niet helemaal aan

edit: ik vind de marshmallow best meevallen qua zoetheid? Lekker fris wel eigenlijk. Beetje raar smaakje wel maar geen energy drink zoetheid wat ik verwachte. Het is overigens geen energy drink dus dat scheelt ook weer

4 likes

Ik heb die Monster mango geproefd en vond dat 1 van de lekkerste die ik tot nu toe geproefd heb, vind bijna alles van Monster goor.
Deze smaakt exact naar van die tropische vruchten limonade van Raak.

3 likes

oh help mijn hart, dat is mijn favo limonade smaak en dan in combinatie met caffeine :heart: wat een droom. Absoluut de manier waarop ik wil sterven

3 likes

In Italiƫ zelf kunnen ze er anders ook wat van met vreemde pizza combinaties :nauseated_face:

Edit: dat deze foto nog steeds op mijn filmrol staat overigens, lol.

5 likes

Zijn het die koekjes met karamel? Want die leken me zoo lekker! Je hebt volgens mij ook nergens meer de digestives met choco en karamel die ze vroeger wel hadden, ik mis die :disappointed_relieved:

2 likes

Maar ook in een gewoon restaurant/pizzeria in Italiƫ kun je wel eens pizza met aardappel krijgen.
Eigenlijk is het niet zo raar als je bedenkt dat de meeste landen aardappel ook gewoon als een groente zien en niet als een aparte categorie zoals in Nederland.

1 like

Ik vind deze tot nu toe echt heel lekker. Zijn trouwens wel echt harde dropsnoepjes, dus meer om te zuigen (hehe).

13 likes

*zet op lijstje voor volgende AH-bestelling

2 likes

Ik vind de KFC chips dus echt niet boeiend. Vond de pizzahut ook al een beetje flauw, ik wil de Subway ergens ook nog proberen, maar dat voelt echt als verspilde calorieƫn/geld. Ze zijn wel in de aanbieding bij de plus.

1 like