Deze heb je ook bij Action, zelfde inhoud maar andere sticker. Lekker, hard idd en sommige met veel poeder (verslikgevaar maar lekker)
Ik hoor steeds dat iedereen de Subway echt de sterkste smaak vindt hebben (ik zelf ook), dus wie weet wil je ze nog proberen haha
Waarschijnlijk de volgende keer dat ik met honger/zonder lijstje in de supermarkt sta
Die miste ik ook, maar kwam ze vorige week tegen bij de ah! Volgens mij zijn het dezelfde. Deze zijn het: McVitie’s classic caramel bliss
Heb deze in 1 keer opgevreten, kotsmisselijk maar omg het was echt lekker.
Dit lijkt me heerlijk, maar je zou het door de omschrijving bij de Ap vooral niet in je digitale boodschappenmandje stoppen
Ik vind die KFC chips ook echt niet bijzonder
Je hebt deze alle drie ook bij de action!
Scheelt veel geld denk ik. Ik heb de bubblegum maar nog niet geproefd
Haha shit, iedereen vond dus de Subway chips het lekkerste, maar ik had ze afgelopen weekend en ik vond ze niet zo lekker. Ze smaakten wel redelijk naar teriyaki, maar de nasmaak was een beetje zurig.
Ik had deze ook meegenomen van de appie, die ga ik volgend weekend proberen.
Ja ik vond die subway chips naar pickels chips smaken haha
100 jaar later en ik heb eindelijk de nieuwe Lay’s chips kunnen scoren, heb de Subway chips meegenomen maar nu ik @influencer haar berichtje lees durf ik het niet te eten vanavond haha.
Gelukkig heb ik ook nog een aangebroken zak Doritos liggen mocht het niet te eten zijn.
Ik vond de KFC chips ook niet zo bijzonder, zou hem in ieder geval niet opnieuw kopen. Die andere twee wilde ik niet per se proberen, maar misschien wel de Subway variant nu het vergeleken wordt met pickles chips haha!
Voor degenen die van mcvities houden, bij Kellys expat heb je ook smaken die niet in de supermarkt liggen waaronder kers aardbei en citroen. Ik wilde zelf de kers proberen maar die was uitverkocht dus maar doe citroen gedaan, die overigens lekker was!
Of ‘ie nieuw is weet ik niet, was ‘m tenminste nog niet tegengekomen in dit topic. Maar deze quiche is echt top want BRIE
Neee deze zijn echt lekker! Heb ze al twee keer gekocht en gaan dit weekend weer mee als de ah ze weer op voorraad heeft
Lol sorry maar deze reclame . Wild Westland met een cowgirl(?). Welke doelgroep moet dit aanspreken joh?
Ik las dat dit bedrijf van de oprichters van de Vegetarische Slager is. Ze willen naast vlees dus nu ook de zuivel kant op.
Mijn gok is heksenkaas op basis van de pot/kleur