Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Heb mijn derde fles fanta open gemaakt. Het is WEER een ander. Deze is echt smerig. Mijn vriend vindt hem naar zoethout smaken.
Ik vind hem heel gezond smaken ofzo

5 likes

:joy: mooie omschrijving

Bij de jumbo hebben ze nu ook twee soorten nieuwe cruesli van het huismerk, voor 1,99. Popcorn smaak en chocoholic (met pure chocolade)

4 likes

Iemand die dat katja ijs al geprobeerd heeft? Ik ben heel benieuwd maar aan de andere kant lijkt het me ook niet echt bijzonder ofzo, smaakt het echt naar biggetjes?

1 like

Eindelijk die KFC en Subway chips kunnen halen bij de Jumbo!

KFC is hier echt nooooit te vinden. Wel de Cheetos Goals gevonden net, thank god :pray:

4 likes

Ik vind hem wel lekker! Maar ik hou van sowieso van apenkoppen en daar smaakt het ook echt naar

1 like

14 likes

Ik heb een blikje mystery fanta en het doet me denken aan nepbacon… Echt zo’n liquid smoke hint

:sob:

Als BBQ-saus een frisdrank zou zijn, zeg maar

3 likes

Wat een deceptie
Ik proef weinig kaas. Zelfs de original heeft veel meer smaak. Lekker umami. Dit is bijna, flauw? 5/10

2 likes

Ik ook niet. Al meerdere jumbo’s langs gegaan. Albert heijn heeft hem sws niet in het assortiment dus daar hoef je niet te proberen

1 like

Bij de hoogvliet had ik hem!

Maar ik mis Optimel koffie :sob:

2 likes

Wij kregen hem gratis bij de jumbo bestelling… ik vond het eerlijk gezegd een deceptie :sweat_smile:

3 likes

Jaa ik ook. Straciatella is ervoor in de plaats. Maar ik weet nu al dat hij niet zal tippen aan de koffie.

3 likes

Ik kreeg ff error van de combi hertog en jumbo op de verpakking

Ik heb ‘m laatst bij de Jumbo gehaald maar ik vond het niks, zo’n ienie mienie stukjes choco dat je er niks van proefde

Plus heeft 'm wel altijd bij mij

2 likes

Kennen jullie deze vegan groentespreads al? Voor mij zijn ze nieuw. Zag ze bij de Jumbo.

2 likes

Ik zie dit net tijdens het doen van boodschappen. Neem het mee naar huis.

6 likes

Die zijn lekker! Smaken naar kipbouillon (klinkt misschien niet lekker maar werkt echt prima).

1 like