Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Nou ik ben blij dat jij die subway ook een beetje zurig vond, ik dacht al dat het aan mij lag, want hoorde dat verder van niemand.
Ik vond ze dus ook niet echt lekker daardoor en de kfc vond ik ook mwah. Ik ga ze allebei niet nog een keer kopen iig.

1 like

Gatver, die red curry pepsels zijn zo goor!!! Instant spijt dat ik hier 1,20 aan heb uitgegeven :nauseated_face:

1 like

10x nieuwe plantaardige zuivel bij de Jumbo vanaf 31 mei:

8 likes

Goedgekeurd! Heel lekker zijn deze zeg. :heart: Dank voor de tip.

1 like

download.jpeg

Niet super nieuw, wel extreem lekker :sob: ik ga bijna Ben & Jerry lekker vinden

4 likes

Ik had deze laatst ook, en vond hem juist een beetje tegen vallen! Het ijs was een beetje waterig en niet lekker romig. Misschien dat ik net een verkeerde had :frowning:

1 like

Ik vond deze ook erg tegenvallen, het stilde mijn b&j craving iig niet, daar zijn toch meer kcal voor nodig :tired_face::sweat_smile:

1 like

Oh hm, ik vind die van mij juist wrl heel romig? Ik heb ooit de halo top pindakaas gehad en die van breyers, die vielen allebei extreem tegen.

Maar misschien vergelijk ik met ander “dieet” ijs en jullie met normale B&J. Ik eet het ook niet om B&J te eten, ik eet het alleen omdat er pindakaas op staat en er niet weer een miljoen andere dingen in zitten zoals bij die andere B&J smaken. Echt stom eigenlijk dat pindakaas niet zo’n gangbare dessert smaak is in Nederland, en dat in Calve land

2 likes

Een paar jaar geleden had je deze van b&j:

Die was zooo lekker en echt pindakaasig! Hoop echt dat deze terug komt

9 likes

Helemaal mee eens! Pindakaas = Leven

Ik vind de Netflix & chill’d nog het beste op het moment, zit ook de meeste pindakaas smaak aan (vind ik dan)

5 likes

Godverdomme nu wil ik dit en kan het niet :sob:

3 likes

Nieuwe vegan pizza vanaf half juni bij de Jumbo:

8 likes

4 likes

Jezus ze beginnen echt elk jaar vroeger met Pasen :flushed:

15 likes

Heb mijn derde fles fanta open gemaakt. Het is WEER een ander. Deze is echt smerig. Mijn vriend vindt hem naar zoethout smaken.
Ik vind hem heel gezond smaken ofzo

5 likes

:joy: mooie omschrijving

Bij de jumbo hebben ze nu ook twee soorten nieuwe cruesli van het huismerk, voor 1,99. Popcorn smaak en chocoholic (met pure chocolade)

4 likes

Iemand die dat katja ijs al geprobeerd heeft? Ik ben heel benieuwd maar aan de andere kant lijkt het me ook niet echt bijzonder ofzo, smaakt het echt naar biggetjes?

1 like

Eindelijk die KFC en Subway chips kunnen halen bij de Jumbo!

KFC is hier echt nooooit te vinden. Wel de Cheetos Goals gevonden net, thank god :pray:

4 likes