Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vind hem wel lekker! Maar ik hou van sowieso van apenkoppen en daar smaakt het ook echt naar

1 like

14 likes

Ik heb een blikje mystery fanta en het doet me denken aan nepbacon… Echt zo’n liquid smoke hint

:sob:

Als BBQ-saus een frisdrank zou zijn, zeg maar

3 likes

Wat een deceptie
Ik proef weinig kaas. Zelfs de original heeft veel meer smaak. Lekker umami. Dit is bijna, flauw? 5/10

2 likes

Ik ook niet. Al meerdere jumbo’s langs gegaan. Albert heijn heeft hem sws niet in het assortiment dus daar hoef je niet te proberen

1 like

Bij de hoogvliet had ik hem!

Maar ik mis Optimel koffie :sob:

2 likes

Wij kregen hem gratis bij de jumbo bestelling… ik vond het eerlijk gezegd een deceptie :sweat_smile:

3 likes

Jaa ik ook. Straciatella is ervoor in de plaats. Maar ik weet nu al dat hij niet zal tippen aan de koffie.

3 likes

Ik kreeg ff error van de combi hertog en jumbo op de verpakking

Ik heb ‘m laatst bij de Jumbo gehaald maar ik vond het niks, zo’n ienie mienie stukjes choco dat je er niks van proefde

Plus heeft 'm wel altijd bij mij

2 likes

Kennen jullie deze vegan groentespreads al? Voor mij zijn ze nieuw. Zag ze bij de Jumbo.

2 likes

Ik zie dit net tijdens het doen van boodschappen. Neem het mee naar huis.

6 likes

Die zijn lekker! Smaken naar kipbouillon (klinkt misschien niet lekker maar werkt echt prima).

1 like

Die rode is heel lekker!

1 like

Is het wel nieuw? Ik had nooit eerder gezien maar er staat niet op dat het nieuw is ofzo.

1 like

Nee niet nieuw, ik heb deze vorig jaar volgens mij gekocht, maar ze liggen in heel weinig winkels.

2 likes

Ik kon dit gratis halen bij de appie maar omg wat goor, het smaakt naar koude, zure thee.

1 like

Echt niet te zuipen inderdaad :sweat_smile:

1 like

Iemand dit al gezien of geprobeerd? Het lijkt me apart maar ik ben toch ook wel benieuwd want ik ben gek op Old Amsterdam

7 likes