Ik vind hem wel lekker! Maar ik hou van sowieso van apenkoppen en daar smaakt het ook echt naar
Ik heb een blikje mystery fanta en het doet me denken aan nepbacon… Echt zo’n liquid smoke hint
Als BBQ-saus een frisdrank zou zijn, zeg maar
Wat een deceptie
Ik proef weinig kaas. Zelfs de original heeft veel meer smaak. Lekker umami. Dit is bijna, flauw? 5/10
Ik ook niet. Al meerdere jumbo’s langs gegaan. Albert heijn heeft hem sws niet in het assortiment dus daar hoef je niet te proberen
Bij de hoogvliet had ik hem!
Maar ik mis Optimel koffie
Wij kregen hem gratis bij de jumbo bestelling… ik vond het eerlijk gezegd een deceptie
Jaa ik ook. Straciatella is ervoor in de plaats. Maar ik weet nu al dat hij niet zal tippen aan de koffie.
Ik kreeg ff error van de combi hertog en jumbo op de verpakking
Ik heb ‘m laatst bij de Jumbo gehaald maar ik vond het niks, zo’n ienie mienie stukjes choco dat je er niks van proefde
Plus heeft 'm wel altijd bij mij
Die zijn lekker! Smaken naar kipbouillon (klinkt misschien niet lekker maar werkt echt prima).
Die rode is heel lekker!
Is het wel nieuw? Ik had nooit eerder gezien maar er staat niet op dat het nieuw is ofzo.
Nee niet nieuw, ik heb deze vorig jaar volgens mij gekocht, maar ze liggen in heel weinig winkels.
Echt niet te zuipen inderdaad