Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Die rode is heel lekker!

1 like

Is het wel nieuw? Ik had nooit eerder gezien maar er staat niet op dat het nieuw is ofzo.

1 like

Nee niet nieuw, ik heb deze vorig jaar volgens mij gekocht, maar ze liggen in heel weinig winkels.

2 likes

Ik kon dit gratis halen bij de appie maar omg wat goor, het smaakt naar koude, zure thee.

1 like

Echt niet te zuipen inderdaad :sweat_smile:

1 like

Iemand dit al gezien of geprobeerd? Het lijkt me apart maar ik ben toch ook wel benieuwd want ik ben gek op Old Amsterdam

7 likes

Zo dit was echt goor ja, smaakte naar groene thee met een half zoetje erin.

3 likes

Uiteraard niet vega :hot_face:

1 like

Heb vandaag de Subway op. Wel de lekkerste van de drie omdat het ribbelchips zijn, maar nog steeds niet boeiend qua smaak.

Dit topic is echt niet goed voor mij. Vandaag naar de jumbo geweest en heb citroentaart meringue ijs van hertog, croky patatje speciaal en lays subway chips gehaald.

Subway chips zou ik niet nog een keer halen maar de rest was wel erg lekker! Vooral het ijs omg :heart_eyes:

3 likes

2 likes

Heeft iemand al nieuwe / vernieuwde vegetarische producten bij de aldi gezien?

1 like

Op de bakkersafdeling van de AH lagen net frikandelbroodjes van de vegetarische slager, naast de normale frikandelbroodjes. Ik had ze in ieder geval nog nooit eerder gezien.

Maar echt 10/10 mijn vriend had niet eens door dat het vega was, lijkt echt heel goed op normale frikandelbroodjes🤩

5 likes

Zag dit ook al bij de kassa liggen van de week. Is dit lekker?

2 likes

Ja als je ze er ‘s nachts uithaalt kun je ze de volgende ochtend eten :yum:

2 likes

De sweet bbq smaak vind ik best lekker!

2 likes

Ik vond de sweet n salty echt heel lekker

Zag vandaag ineens dit bij de Jumbo. Ga vanavond proberen.

Je hebt ook een versie zonder praline.

9 likes

“Om uit te delen”

38 likes

Deze zijn zoooo lekker :heart_eyes:

3 likes