Zo dit was echt goor ja, smaakte naar groene thee met een half zoetje erin.
Uiteraard niet vega
Heb vandaag de Subway op. Wel de lekkerste van de drie omdat het ribbelchips zijn, maar nog steeds niet boeiend qua smaak.
Dit topic is echt niet goed voor mij. Vandaag naar de jumbo geweest en heb citroentaart meringue ijs van hertog, croky patatje speciaal en lays subway chips gehaald.
Subway chips zou ik niet nog een keer halen maar de rest was wel erg lekker! Vooral het ijs omg
Heeft iemand al nieuwe / vernieuwde vegetarische producten bij de aldi gezien?
Op de bakkersafdeling van de AH lagen net frikandelbroodjes van de vegetarische slager, naast de normale frikandelbroodjes. Ik had ze in ieder geval nog nooit eerder gezien.
Maar echt 10/10 mijn vriend had niet eens door dat het vega was, lijkt echt heel goed op normale frikandelbroodjes🤩
Ja als je ze er ‘s nachts uithaalt kun je ze de volgende ochtend eten
De sweet bbq smaak vind ik best lekker!
Ik vond de sweet n salty echt heel lekker
Deze zijn zoooo lekker
Hahaha ja
Haha en 1 koekje is 1 portie, ja doei! Lijkt me wel heerlijk dit
Haha ja ik wilde dit ook al zeggen - een uur ontdooien en dan een half uur in de oven of zo toch?
Bij het homerpunt bij ons zag ik deze liggen:
Het is opzich oké maar er zitten gewone hele stukken zeezout in. De smaak zit er niet echt in verweven zegmaar
Volgens mij wel. Heb van het weekend de sweet bbq gehad en die was wel erg lekker. Goeie smaak, niet zo nep als sommige andere bbq smaken. Was helaas ook heel snel op haha.
Wil van de week de sweet & salty meenemen. Tenzij ze op miraculeuze wijze toch ineens de nieuwe lays schappen eindelijk eens hebben gevuld. Dan eerst die want doe heb ik nog steeds niet kunnen proberen