LMAO, hier is je kant en klare smoothie, je moet er nog wel even een banaan en aardbeien voor kopen.
Wat is dit voor logica echt?
Knorr/Honig onder de smoothies
Ja echt toch? Oh oeps alle potjes op de grond gevallen in de supermarkt toen ik struikeldeā¦
Dit lijkt me wel best handig als een soort vlaaifruit! Verder inderdaad ultiem lui.
Hahaha, het wordt alleen maar erger. Wat een idioot product
Maar⦠Dan kan je toch beter een kant en klare smoothie halen? Ik snap er niks van
Haha die vind ik juist super chill⦠
Ja ik vind die ook top!!
Lijkt me wel chill om op een taart ofzo te smeren als je geen zin hebt in fruit pureren.
Maar waar gebruik je die dan voor? (de diepvries citroenschijfjes). Het lijkt mij makkelijker om gewoon een citroen in huis te hebben als je t sap wil gebruiken voor wat dan ook. Als dat het bestverkochte product is denk ik dat de functie van citroen mij ontgaat haha!
Nja voor de mangoversie kan ik nog enigszins begrijpen dat het handig is als je geen zin hebt om een mango te schillen/snijden. Maar zie dat ze ook een bosvruchten, blauwe bes en framboos versie hebben en daar snap ik echt niets van haha
Citroenen gaan rotten en deze schijfjes blijven de hele zomer vers in de vriezer
Maar dan kun je net zo goed bevroren mango kopen? Wat is de meerwaarde van puree?
Maar met zo een zak doe je toch mega lang? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat meer verkocht wordt dan bijvoorbeeld diepvries patat
Ja goeie, volgens hun site is dit handiger want het neemt geen ruimte in de vriezer in 
Ja dat is wel zo! Hmmā¦
Iemand de nieuwe plantaardige zuivelproducten van de jumbo al gespot? Ik alleen de ādrinksā
Protip voor luiwammesen in de categorie smoothiefruit: ik heb altijd wat zakjes knijpfruit liggen voor in een smoothie. Gebruik ik als ik geen vers fruit meer heb en geen tijd of zin om te wachten tot mn diepvriesfruit ontdooit is (want bevroren trekt mn blender niet).
Anyway, van die zakjes knijpfruit kan je paar in de koelkast leggen en de rest in je voorraadkast dus lekker makkelijk qua ruimte en stuk goedkoper dan die potjes.
Het smoothiefruit is ook niet eens goedkoop. In elke supermarkt verkopen ze wel āverseā kant en klaar smoothies. Dan kan je toch beter dat halen⦠of diepvries fruit. Nee ik kan echt helemaal niks met dit product hahah
Misschien omdat je van diepvriesfriet veel meer merken hebt en van citroenschijfjes maar ƩƩn?