Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

De BBQ is echt superlekker! De sour cream & onion vond ik niet zo veel smaak aan zitten.

1 like

De chocolade koekjes zijn echt moeilijk lekker. :heart::heart_eyes:

3 likes

8 likes

Godver ik had echt dit vanmorgen moeten weten. Stond te strugglen in de AH wat mijn zoete snackie zou worden en heb uit pure keuzestress een rol chocolade digestives gekocht :cry:
Ik wil deze!!!

1 like

Lekkerrrr! Maar ik ben ook iemand die in m’n eentje zo’n doos cadillacs leeg kan eten (vooral die met suikerlaagje :heart_eyes:). Deze spekjes smaken ook echt wel naar die cadillacs. Gevaarlijk hoog door eet gehalte, 8/10

19 likes

26 likes

Is er ook een topic waar je reviews kan posten over producten die niet perse nieuw zijn?
Ik heb vandaag een bakje kippeling gekocht van de AH, die vond ik nog niet eerder in ‘mijn’ filiaal, en ik heb t bij m’n avondeten gegeten maar vond t zo’n tegenvaller!
Nu eet ik sowieso bijna geen vlees meer, maar dit leek me voor een keer wel lekker. Nou veganuggets van Vivera zijn lekkerder en smaakvoller. Proefde alleen maar paneermeel met zwarte peper en vettige draden.

1 like

Eindelijk een siroop met passievrucht! Hoop dat deze lekker is en ga morgen meteen kijken of ze hem hier hebben.

4 likes

Geen idee, eat mij betreft zeer welkom als je het gewoon hier post :blush:

3 likes

Ja! Er is hier ook een pina collada versie van. Vind het lekker. Alleen jammer van dat 0% suiker want door de zoetstoffen vind ik het een tikkeltje chemisch

3 likes

Ik vind dus veel vegaworsten enorm naar frikandel smaken en vind dat zelf dus echt niet lekker… als iemand daar nog een goede aanrader voor heeft? :relieved:

1 like

Een vega worst die niet naar frikandel smaakt bedoel je? Ik vond die van moving mountains goed, maar die zijn volgens mij weg… En de curryworst van Like Meat.

1 like

Omg dit wil ik!! Ben al fan van hun citroen-limoen siroop maar passievrucht lijkt me ook geweldig

1 like

Kan gewoon hier toch. De OP is aangepast enz maar het idee van het topic was dat je je nieuwe ontdekkingen plaatst, als voor jou een bakje kippeling een nieuwe ontdeking is is dat prima toch. :blush:

1 like

Ik zoek hier al een tijdje naar maar helaas nog in geen 1 winkel gevonden.

2 likes

Ditzelfde merk wordt verkocht in de normal en zij hebben een pure passievrucht smaak (met suiker) ook heel lekker!

2 likes

De chorizo braadworst van Garden gourmet, echt mijn favoooo!

2 likes

9 likes

Het ziet er niet smakelijk uit maar die onderste lijkt me wel heel lekker!

2 likes

Waar heb jij ze gekocht? Kan ze nog nergens vinden :sob:

3 likes