Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb die Mexicaanse kidneybonenspread paar weken terug gehad. Was wel prima. Niet echt supergekruid of megalekker, maar prima spread voor op een cracker als je even wat anders wilt. Ben ook benieuwd naar die andere 2, wel al zien liggen vandaag maar nog niet meegenomen.

1 like

Aaah kan deze niet vinden, zou het alleen in België zijn? Lijkt me echt super lekker

Oh dit lijkt me echt een fijne aanvulling, ik vind het soms zo lastig goed vega broodbeleg te vinden (al die vleesvervangers vind ik niets)

2 likes

@anon69899736 Ik heb het online besteld bij AH

2 likes

Ik leer hier net dat kippeling de kipversie is van kibbeling :exploding_head:

1 like

17 likes

Ik word al een hele tijd niet meer enthousiast van de Tony’s smaken. Jammer.

17 likes

Ik ben blij dat het er bij de AH ook niet al te smakelijk uit ziet. Zo zien mijn bonenspreads er ook altijd uit :joy:

3 likes

9 likes

download.jpeg

Deze vond ik heel lekker! Niet te zoet, niet te chemisch.

5 likes

Oehh daar ben ik benieuwd naar! Dank voor de tip.

1 like

Bij de Jumbo:

2 likes

Geen nieuw product, maar miss kan iemand mij helpen… iemand een idee waar je tony coffee crunch nog in de winkel kan kopen? Heb al in meerdere winkels gezocht, maar niet te vinden. Ik ben er heel benieuwd naar maar vind het toch een beetje zonde om online te bestellen incl verzendkosten voor chocola…

1 like

Misschien bij de Wereldwinkel? Of als je dichtbij Amsterdam woont misschien in de Tony’s winkel?

2 likes

In Amsterdam bij de Beurs van Berlage zit een Tony Chocolonely winkel. Ik weet niet of je daar wel eens in de buurt komt?

edit: oh ik zie dat @lisaanna hetzelfde zegt sorry te laat

2 likes

Ik weet niet of je iemand met een pas kent, maar bij de Makro haal ik die wel eens.

5 likes

8 likes

Heeft iemand deze al gehad?

1 like

Ja! Vind hem wel lekker voor een keer maar niet bijzonder ofzo

1 like

die onderste zijn lekker!

3 likes