Wat is dan het verschil met gewoon hele stukken fruit erbij gooien? Dit is misschien voor luie blenders?

Jemig wat een dom product zeg!
Wow
Het enige wat ik kan bedenken is dat het handig is voor als je geen blender hebt, maar het klinkt wel heel lui ja.
huh maar dan staat dus heel je kast vol met potten fruit die je door je beker yoghurt moet roeren ofzo?
en dan de walk of shame naar de glasbak maar dan met deze potten?
Heb deze net gekocht bij de AH en ik ben nu al enthousiast. Ik wil meer pindakaas smaak dingen en dit is m’n twee favo dingen gecombineerd, pindakaas en yoghurt. Ga ze ASAP proberen
Wel chill als je in een studentenkamer woont of een super warme studio en weinig diepvries ruimte hebt. Verder, onzin.
Maar wat is dan… je smoothie? Water? Melk?
Veel mensen houden echt van gemak, ik hoorde van een supermarktmanager van de AH dat zijn best verkochte product vorig jaar de diepvries citroenschijfjes waren. Ik zou dat nooit in mijn leven kopen, maar er zijn toch een heleboel mensen die het ideaal vinden!
Hier is de site van het smoothiefruit voor wie zich wil verbazen.
Oh wauw dat klinkt idd ideaal haha, heb dat hier alleen nog nooit gezien helaas!
ik zou dit zo kopen denk ik hahaha. Wat chill
Het is dus letterlijk gepureerde mango? Want…. een blender kan mango niet pureren?
Ja dat is zeker waar! Ik vind het zelf een onzinnig product om te kopen en de enige reden voor mij Zou dan zoiets zijn. Verder echt geen idee, haha.
Citroenschijfjes zijn wel handig als je je hele citroen niet weggewerkt krijgt. Maar ook dat, waarom
En de award voor het zinlooste product gaat naar…
LMAO, hier is je kant en klare smoothie, je moet er nog wel even een banaan en aardbeien voor kopen.
Wat is dit voor logica echt?
Knorr/Honig onder de smoothies
Ja echt toch? Oh oeps alle potjes op de grond gevallen in de supermarkt toen ik struikelde…
Dit lijkt me wel best handig als een soort vlaaifruit! Verder inderdaad ultiem lui.