Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hahaha, het wordt alleen maar erger. Wat een idioot product

1 like

Maar… Dan kan je toch beter een kant en klare smoothie halen? Ik snap er niks van

Haha die vind ik juist super chill… :see_no_evil:

1 like

Ja ik vind die ook top!!

1 like

Lijkt me wel chill om op een taart ofzo te smeren als je geen zin hebt in fruit pureren.

2 likes

Maar waar gebruik je die dan voor? (de diepvries citroenschijfjes). Het lijkt mij makkelijker om gewoon een citroen in huis te hebben als je t sap wil gebruiken voor wat dan ook. Als dat het bestverkochte product is denk ik dat de functie van citroen mij ontgaat haha!

Nja voor de mangoversie kan ik nog enigszins begrijpen dat het handig is als je geen zin hebt om een mango te schillen/snijden. Maar zie dat ze ook een bosvruchten, blauwe bes en framboos versie hebben en daar snap ik echt niets van haha

Citroenen gaan rotten en deze schijfjes blijven de hele zomer vers in de vriezer

1 like

Maar dan kun je net zo goed bevroren mango kopen? Wat is de meerwaarde van puree?

1 like

Maar met zo een zak doe je toch mega lang? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat meer verkocht wordt dan bijvoorbeeld diepvries patat

2 likes

Ja goeie, volgens hun site is dit handiger want het neemt geen ruimte in de vriezer in :clown_face:

1 like

Ja dat is wel zo! Hmm…

1 like

Iemand de nieuwe plantaardige zuivelproducten van de jumbo al gespot? Ik alleen de “drinks”

Protip voor luiwammesen in de categorie smoothiefruit: ik heb altijd wat zakjes knijpfruit liggen voor in een smoothie. Gebruik ik als ik geen vers fruit meer heb en geen tijd of zin om te wachten tot mn diepvriesfruit ontdooit is (want bevroren trekt mn blender niet).
Anyway, van die zakjes knijpfruit kan je paar in de koelkast leggen en de rest in je voorraadkast dus lekker makkelijk qua ruimte en stuk goedkoper dan die potjes.

5 likes

Het smoothiefruit is ook niet eens goedkoop. In elke supermarkt verkopen ze wel “verse” kant en klaar smoothies. Dan kan je toch beter dat halen… of diepvries fruit. Nee ik kan echt helemaal niks met dit product hahah

1 like

Misschien omdat je van diepvriesfriet veel meer merken hebt en van citroenschijfjes maar één?

1 like

Nederlanders en bevroren citroenen:

5 likes

Ik ben guilty! Die diepvries Citroen schijfjes zijn echt top omdat ze heel goedkoop zijn voor de hoeveelheid, ik verse Citroen altijd vergeet waardoor het gaat rotten en het verkoelend is in een drankje. Ik hoef dan geen ijsklontjes meer toe te voegen hahaha

10 likes

Ik koop ze al sinds vorig jaar en ze zijn geweldig! Heel handig om te hebben en om in je glas water te gooien want dan is het meteen een soort ijsklontje. Als ik een citroen ga snijden ligt de helft altijd uit te drogen.

Edit: zie nu ook al jullie reacties op de bevroren citroen schijfjes echte fangirls

4 likes

Yes ik wist niet dat het bestond maar ik wil het #teamdiepvriescitroenschijfjes

22 likes