Precies dit!
En, hoe smaakte die?
Nog niet gehad, vond nog een half lege pot kwark in m’n koelkast die eerst op moest
Hallo vanuit de hel want mijn lichaam was niet ready, maar de mango is echt heel lekker.
Gember is ook wel okay, het smaakt eerst naar gember en dan raar zoet.
Ik zou allebei opnieuw halen als dat zou kunnen maar ja ben overleden na deze overload aan Caffeine
Ik heb die mousse een tijdje terug geproefd (gekocht in Duitsland). Ik vond de chocolade lekkerder dan de vanille. Het is eigenlijk hetzelfde als de normale proteinpudding, alleen iets luchtiger qua structuur. En het bakje is groter, waardoor het lijkt alsof je meer hebt!
Iemand deze al geprobeerd?
Nee maar ik wil het.
Nieuwe forumtrend
Het ging hier laatst over de erwtendrink van AH toch? Ik heb die gekocht en mijn review luidt:
- op zich prima
- beetje meer hartige bijsmaak dan de meeste plantaardige drinks maar niet buitensporig
- m’n overnight oats worden er wat dikker van dan met andere plantmelk, er is dus meer erwtendrink nodig om die wat vloeibaarder te maken
Ik wilde ze kopen maar kon ze bij de Jumbo niet vinden neem aan dat het gewoon bij de rest van het bevroren fruit moet liggen?
Ik kon ze bij de jumbo ook niet vinden (ook niet online), ik gok dat ze het alleen bij de Albert Heijn hebben.
Ga ik daar een keer kijken, thanks!
Ik heb ze vorig jaar nog geprobeerd te bestellen bij de jumbo voor mijn verjaardag maar toen kreeg ik een zak friet geleverd
op zich geen slechte vervanging voor een verjaardag maar aardappel water klinkt ook niet echt lekker
Hier zitten 3 Jumbo’s, bij een daarvan hebben ze ze wel en bij de 2e en 3e niet (vorig jaar iig). Zal dus gewoon per filiaal verschillen gok ik
Nee prima friet gaat ook wel op maar we hebben gelachen hahah
Hahaha ook niet echt een gelijkwaardige vervanger