Oooh dat ga ik eens checken. Kan af en toe wel uitzondering maken voor eentje met suiker 🥲
Ik vind die fizzy watermelon ook echt veel lekkerder, maar volgens mij is dat geen seltzer? De Kuyper noemt het een ‘ready-to-drink cocktail’. Maar weet het niet zeker hoor, ik vind de meeste seltzers niet zo lekker. Vooral Stelz valt echt tegen vind ik
Ja klopt, het is ook met likeur ipv vodka!
Bij de Lidl, voor mij is dit jeugdsentiment aan de vakanties in zuid Frankrijk. Ook goedkoper dan ik BE geloof ik (is tijdelijk voor de Frankrijk week)
De kokosvariant hiervan heeft het bij mij niet gered tot de boterham. Alles via het handje. Echt superlekker.
Heb nu mijne pas geopend en ook met dit kan ik maar moeilijk plaatsen welke ik dan heb tomaat proef ik echt niet, gok op bessen
Ik heb dit zien staan maar vroeg me af of dit dan Punica kon zijn, voor de oudjes onder ons?
Nee het is wel iets anders. Punica is meer een soort dubbeldrank/ sap achtig iets in mijn herinnering en Oasis is meer een soort van sterke aanmaaklimonade smaak.
Oasis is voor mij Idd ook jeugdsentiment. Keek er altijd naar uit om naar Frankrijk op vakantie te gaan
Ken je ACE drank? Zo smaakt het ongeveer. Gewoon superzoet.
Dit is ook kokos, maar dan niet met chocolade maar met aardbei. Lekker fris voor de zomer
Sambalboter die “lichtpittig” is… Dan mag je het gewoon geen sambal noemen vind ik
Ik heb deze gevonden bij de Makro, geen idee of hij ergens in de supermarkt te koop is, en volgens mij ook niet heel nieuw, maar ik wil toch even kwijt dat dit echt lekker is!
Gisteren ultiem white girl gedronken, alles bij jumbo gehaald en later nog een cranberry viper bij AH:
-
spijked bessen: 7/10 was prima, mijn vriend veranderde wel opeens ook in een white girl nadat hij de helft had gedronken en kocht daarna een six pack cider. Smaakte vaag naar bessen en vooral naar bruis water
-
smirnoff rhubarb: 2/10 echt heel vies
-
smirnoff orange: 8/10 erg lekker
-
divine sauvignon seltzer: 9/10 echt heel lekker, m’n nieuwe favoriete zomerdrankje. Ook in een 6 pack te krijgen. Extreem 20 jarige Karen vibes wel maar ik omarm het. Ik verander mijn naam in Heather ofzo en ga in een witte jeep rijden. Opeens wil ik kinderen alleen zodat die ik Ella en Ben kan noemen, naar de suburbs kan verhuizen en mijn kinderen op vioolles en hockey kan doen waar ze allebei dan heel slecht in zijn.
Jumbo had sowieso meer wijn in een blikje en ik vind dat onnodig grappig. -
viper cranberry: 6/10 wel okay
Ik ben er ook zo 1 geworden afgelopen week.
Oohh als dit goed is, is dat HEEL chill