Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Sambalboter die “lichtpittig” is… :o_o: Dan mag je het gewoon geen sambal noemen vind ik

7 likes

Ik heb deze gevonden bij de Makro, geen idee of hij ergens in de supermarkt te koop is, en volgens mij ook niet heel nieuw, maar ik wil toch even kwijt dat dit echt lekker is!

10 likes

Gisteren ultiem white girl gedronken, alles bij jumbo gehaald en later nog een cranberry viper bij AH:

• spijked bessen: 7/10 was prima, mijn vriend veranderde wel opeens ook in een white girl nadat hij de helft had gedronken en kocht daarna een six pack cider. Smaakte vaag naar bessen en vooral naar bruis water

• smirnoff rhubarb: 2/10 echt heel vies

• smirnoff orange: 8/10 erg lekker

• divine sauvignon seltzer: 9/10 echt heel lekker, m’n nieuwe favoriete zomerdrankje. Ook in een 6 pack te krijgen. Extreem 20 jarige Karen vibes wel maar ik omarm het. Ik verander mijn naam in Heather ofzo en ga in een witte jeep rijden. Opeens wil ik kinderen alleen zodat die ik Ella en Ben kan noemen, naar de suburbs kan verhuizen en mijn kinderen op vioolles en hockey kan doen waar ze allebei dan heel slecht in zijn.
    Jumbo had sowieso meer wijn in een blikje en ik vind dat onnodig grappig.

• viper cranberry: 6/10 wel okay

23 likes

Ik ben er ook zo 1 geworden afgelopen week.

1 like

20 likes

Oohh als dit goed is, is dat HEEL chill

1 like

11 likes

6 likes

6 likes

7 likes

Hier zit toch niemand op te wachten :woozy_face:

6 likes

12 likes

Kijk, hier zat ik wel op te wachten! Ben benieuwd

5 likes

Voor dat soort spreads moest je normaal naar ekoplaza, dus wil ze wel testen.

2 likes

Die Kips vega paté (met paprika) is echt mijn favo, snap alleen niet waar die quinoa ineens vandaan komt

1 like

Nee, dat vind ik ook onnodig (zal wel de hype zijn van dit jaar, quinoa in alles dat vegan is?), denk ook niet dat ik het lekker ga vinden daardoor. Eerst maar zien wat een ander hiervan vind haha voor ik het zelf ga testen.

Ik ben dol op de erwten-munt-spread (van merk Hobbit) van de Ekoplaza, binnenkort maar weer eens halen trouwens.

Ik snap dat het porties voor 1 persoon zijn maar jeetje wat een mini verpakking😂 ik heb liever gewoon een grootverpakking die je in kunt vriezen

@Boodschappen Ben heel benieuwd naar die salami! Hoop dat het beter smaakt dan die normale vega salami die er nu is😬

2 likes

Nog steeds geen vega theeworst :cry: Een van de weinige vleesproducten die ik regelmatig mis, maar ik heb het idee dat het niet heel populair is

2 likes

Wat is theeworst

2 likes

Deze reactie krijg ik dus vaker als ik er over begin :cry:

Textuur is zoals smeerworst, maar dan zit er veel meer smaak aan!

3 likes