Staat op de achterkant 
Als dit lekker is ben ik echt zoooooo blij!!
Andere smaken…of gebrek aan smaak
nee ik zou je mening ook niet van haar af laten hangen hoor! Wat vind je niet lekker aan haar recepten dan?
Heb 'm vanochtend gekocht! Ga 'm vandaag ook nog wel even proeven!
Te tatta meestal
gebrek aan kruiden en spanning. Maar ik heb ook niks met de Nederlandse keuken
Ja ik geloofde het wel hoor
bedoel meer dat ik van deze verpakking, als ik het in de supermarkt zou zien staan, niet eruit zou halen dat het vegan is… Dus beetje gemiste kans ofzo dat er niet op de voorkant ‘plantaardig’ staat zeg maar. Maar thanks voor het delen want als ik hem een keer zie neem ik hem zeker mee!
Ohh ja ik ben heel benieuwd naar de review! Van de originele vega salami van de ah zei iemand hier: ruikt en smaakt naar kont, dus die heb ik ff overgeslagen
Top, in mijn digitale mandje gegooid. Kan dit gewoon koud gegeten worden zoals frietsaus?
Oh snap je wel hoor; vind zelf ook dat de voorkant inderdaad een handigere plek is om aan te geven dat het vegan is.
Jahoor, kan gewoon koud!
Ik vond deze eeeecht niet lekker. Had hem vorig jaar zomer bij Sligro gekocht, was ook nog een extra grote fles
Niks met kaas te maken.
En is het wat? Ik vind cheddar nooit echt smaak hebben.
Waar is het van gemaakt? Veel kaasvervangers zijn vaak op basis van cashewnoten en daar ben ik allergisch voor.
Er is ook zo’n vegan kaas/friet saus te koop bij Lidl (Amerikaanse week) best lekker

Deze is echt heel lekker <3 10/10 zou hem elke dag als toetje kunnen eten.
Ik proef persoonlijk ook niet dat het een protein mousse is, maar ik heb de standaard versie hiervan al sinds kind niet meer op dus moeilijk te vergelijken.







