Hier zit toch niemand op te wachten
Kijk, hier zat ik wel op te wachten! Ben benieuwd
Voor dat soort spreads moest je normaal naar ekoplaza, dus wil ze wel testen.
Die Kips vega paté (met paprika) is echt mijn favo, snap alleen niet waar die quinoa ineens vandaan komt
Nee, dat vind ik ook onnodig (zal wel de hype zijn van dit jaar, quinoa in alles dat vegan is?), denk ook niet dat ik het lekker ga vinden daardoor. Eerst maar zien wat een ander hiervan vind haha voor ik het zelf ga testen.
Ik ben dol op de erwten-munt-spread (van merk Hobbit) van de Ekoplaza, binnenkort maar weer eens halen trouwens.
Ik snap dat het porties voor 1 persoon zijn maar jeetje wat een mini verpakking😂 ik heb liever gewoon een grootverpakking die je in kunt vriezen
@Boodschappen Ben heel benieuwd naar die salami! Hoop dat het beter smaakt dan die normale vega salami die er nu is😬
Nog steeds geen vega theeworst Een van de weinige vleesproducten die ik regelmatig mis, maar ik heb het idee dat het niet heel populair is
Wat is theeworst
Deze reactie krijg ik dus vaker als ik er over begin
Textuur is zoals smeerworst, maar dan zit er veel meer smaak aan!
Oh joh ik dacht dat smeerworst en leverpastei gewoon allemaal hetzelfde waren
+1000 als mijn moeder vroeger speciaal iets voor mij wilde kopen dan kocht ze dit. Was echt mn lievelings op wit brood
Heb de indruk dat t iets duits is want ze hadden het bij mijn oom en tante in duitsland standaard maar zie het verder niet zo vaak bij mensen thuis.
Ja die was zo lekker!
Maar die heb ik volgens mij 2x kunnen kopen en toen was hij weer verdwenen.
Er waren toen meer van die groentespreads (de andere smaken weet ik niet meer) en ik vond die echt lekker, zo zonde.
Ik ben ook wel benieuwd naar die van kips maar ik ben bang dat ze (net zoals Tartex) allemaal naar leverpastei smaken en dat vind ik juist niet zo lekker
Theeworst is inderdaad zoooooooo lekker!