Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hahahaha ze weten ook niet meer hoe ze het moeten gaan noemen he.

Zo blij mee! Ik vond die verse knoflooksaus van de ah altijd heerlijk, ben benieuwd of deze in de buurt komt daarvan. Ik ga straks meteen kijken of ik hem kan vinden :blush:

3 likes

Zag deze in de folder van Aldi! Iemand al geprobeerd toevallig?

4 likes

Ik weet niet of jullie AH’s dit al langer heeft, maar bij de mijne is dit nieuw: snoep scheppen!

17 likes

Oh lekker maar vaak zijn die snoepjes altijd zo vieshard omdat iedereen de kleppen openlaat.

5 likes

Ik kan bij deze bakken sinds corona alle maar denken aan vieze handen die snoepjes eruit halen, vooral op kinderhandhoogte. Hoewel ouderen er ook iets van kunnen :grin:.

18 likes

Gadverdamme. Je zou in/ na coronatijd toch op z’n minst voor van die snoepbuizen gaan ipv schepbakken :nauseated_face:

14 likes

Weet je ook of het duur is? Mijn vriendin zegt dat dit merk bij hun verkocht werd toen ze nog in de bios werkte en dat mensen voor een lullig zakje snoepje zo 10 euro kwijt waren

Maar dat kan dus ook aan bioscoopprijzen liggen :joy:

2 likes

Zijn deze nieuwe of gaan ze uit het assortiment? :joy: Heb ze allemaal nog nooit in de winkel gezien 🥲

4 likes

Brrr inderdaad. Ik heb in een winkel gewerkt waar je ook schepsnoep kon kopen, nou wat je daar wekelijks uit kon vissen is echt om te kotsen. Overig snoep bleef ook gewoon liggen, dat werd dan niet vervangen.

Kleine selectie naast natuurlijk die gore mensenhandjes want leeftijd maakt echt niets uit heb ik geleerd: gebruikte snotzakdoeken, uitgekauwde snoepjes (als mama roept heee wat doe jij moet je toch het bewijsmateriaal wegstoppen), uitgekauwde kauwgom, ondefineerbaar materiaal wat je normaal onder de bank vandaan plukt.

1 like

Heb niet naar de prijs gekeken! Zal ik volgende keer ff doen! :+1:

Ik heb ook altijd mijn twijfels bij die ‘verse’ broodjes afdelingen in supermarkten. Vooral bij de Lidl en Aldi hebben ze een smerig systeem waarbij je broodjes met die hark op een plaat kan schuiven en ze er dan met je hand af kan pakken, maar er liggen liggen altijd van die ‘ongepakte’ broodjes te rijpen op die plaat.
En ik heb ook vaak meegemaakt dat ik stond te etteren met die grijper en dat er dan zo’n boomer “HAHA, pak het toch gewoon met je handen, doe ik ook altijd!!!” langs stuitert :nauseated_face:

8 likes

Vond deze voor t eerst in de schappen hier:

Ga ik morgen proberen.

En M&M’s Brownie, heb ik ook gekocht maar snap eigenlijk niet waarom want volgens mij is daar niet zoveel bijzonders aan. Maargoed ook die ga ik later proeven.
TBC

7 likes

8 likes

Dit lijkt me erg lekker!!

1 like

AH is echt lekker bezig zeg!!!

1 like

Ik zag ook deze!

9 likes

Hey die zag ik idd vandaag liggen.

Wat niet een aanrader is, is de falafel quinoa burger die ik vandaag had. Meh van smaak en de textuur vond ik ook niet zo.

En een grote zak van die brownie M&M’s, had ze 20 augustus al op mijn insta gereviewed (was ik alweer vergeten, maar ik vond ze blijkbaar lekker maar ze hadden beter geweest met een beetje zout) meegenomen. O en een volgens mij nieuwe M&M chocoladereep in cookiesmaak plus de nieuwe Tony’s (wit blauwe bes wafel volgens mij).

2 likes

Ik vind deze hele lekker!

1 like

Ahh jongens, waarom verpesten jullie schepsnoep nou voor me
:broken_heart::weary:

10 likes