Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

30 likes

‘Plantaardige plakken’

Hadden ze daar nou niks beters voor kunnen verzinnen op de marketingafdeling?

17 likes

3 likes

Wat dacht je van deze… ‘planten margarine’ :sweat_smile:

3 likes

Zelf zeg je toch gewoon kaas… fabrikanten zijn aan debiele voorwaarden verbonden door de zuivel- en vleesmaffia. Het Europees parlement gaat zelfs stemmen over of een vegaworst wel zo genoemd mag worden. Compleet achterlijk. Maar snap wel dat ze meteen inzetten op een houdbare naam.

14 likes

:frowning: zo jammer

Maar margarine is toch sowieso al plantaardig? Of is deze op een andere manier bijzonder?

3 likes

Margarine wordt gemaakt van plantaardige oliën maar soms worden er dierlijke producten aan toegevoegd zoals melkbestanddelen of vitamine d. Dan is het niet meer volledig plantaardig.

2 likes

Had deze besteld want nostalgie. Maar waarom waren deze zoveel lekkerder in m’n herinnering :pleading_face: vind t maar een saai koekje. 5/10

3 likes

Shit ik heb gelijk dat liedje in mn hoofd hahah

8 likes

De meeste kinderkoekjes zijn eigenlijk best vies :see_no_evil: maar hé als er dora/spongebob op stond of als je beste vriend/vriendin het ook had was het geweldig

Prince ministars uitgezonderd🙈

6 likes

En samson en gert koeken :drooling_face:

16 likes

Zeker datzelfde bureau als vd iconen

Ik zou die nog zo graag een keer in mn leven willen eten :sob:. Wat een gemis.

2 likes

Die vond ik juist ranzig :see_no_evil:

Oef, had ik dit maar nooit gekocht. Ik smeer het overal op, zo lekker! Mijn man zat er zelfs zijn bokkepootjes in te dopen :see_no_evil:
Wel enorm zoet, daar moet je van houden.

Maar voor mij als zoetekauw een 8/10

15 likes

Derde keer al :cold_sweat:

Heeft iemand deze al gespot/geproefd? :heart_eyes:

Ik vond deze zo vies! Echt heel gek zoet, niet echt caramel maar fruitig zoet ofzo? Heb m na 1 hapje weggegooid

1 like

Ohh oikos salted caramel is juist één van mijn lievelings haha

1 like