‘Plantaardige plakken’
Hadden ze daar nou niks beters voor kunnen verzinnen op de marketingafdeling?
Zelf zeg je toch gewoon kaas… fabrikanten zijn aan debiele voorwaarden verbonden door de zuivel- en vleesmaffia. Het Europees parlement gaat zelfs stemmen over of een vegaworst wel zo genoemd mag worden. Compleet achterlijk. Maar snap wel dat ze meteen inzetten op een houdbare naam.
zo jammer
Maar margarine is toch sowieso al plantaardig? Of is deze op een andere manier bijzonder?
Margarine wordt gemaakt van plantaardige oliën maar soms worden er dierlijke producten aan toegevoegd zoals melkbestanddelen of vitamine d. Dan is het niet meer volledig plantaardig.
Had deze besteld want nostalgie. Maar waarom waren deze zoveel lekkerder in m’n herinnering vind t maar een saai koekje. 5/10
Shit ik heb gelijk dat liedje in mn hoofd hahah
De meeste kinderkoekjes zijn eigenlijk best vies maar hé als er dora/spongebob op stond of als je beste vriend/vriendin het ook had was het geweldig
Prince ministars uitgezonderd🙈
En samson en gert koeken
Zeker datzelfde bureau als vd iconen
Ik zou die nog zo graag een keer in mn leven willen eten . Wat een gemis.
Die vond ik juist ranzig
Oef, had ik dit maar nooit gekocht. Ik smeer het overal op, zo lekker! Mijn man zat er zelfs zijn bokkepootjes in te dopen
Wel enorm zoet, daar moet je van houden.
Maar voor mij als zoetekauw een 8/10
Heeft iemand deze al gespot/geproefd?
Ik vond deze zo vies! Echt heel gek zoet, niet echt caramel maar fruitig zoet ofzo? Heb m na 1 hapje weggegooid
Ohh oikos salted caramel is juist één van mijn lievelings haha