Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Was nog niet in onze AH gisteren (teleurstelling alom :p)

Nee hier ook nog niet :sob:

1 like

Ik was zo goed bezig met zuivel mijden, maarja chocola blijft echt een ding😅

Heeft een van jullie deze

Of deze al geprobeerd ?

1 like

Deze zullen wel niet nieuw zijn. Ze zijn wel heerlijk! De voorkant van de verpakking is wel een beetje misleidend, want er is geen snoepje met aan de buitenkant een appelsmaak. De appel is een zure vulling in alle snoepjes. 9/10

3 likes

Oehh, hoe zuur was dit? Echt dat na een aantal snoepjes je tong pijn doet of gewoon een klein beetje zuur? Love zuur snoep :heart_eyes:

Niet heel zuur helaas. Minder zuur dan het poeder in een Napoleon.

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Net meegenomen, mocht ik straks nog trek hebben kom ik terug met een review

8 likes

Ik vond deze heel lekker! Verder niet echt iets op aan te merken haha, aanrader. :blush:

1 like

Oeh klinkt veelbelovend :heart_eyes:

2 likes

Honestly ik zeg een 7/10, misschien ligt het aan mijn over maar ik vond ze minder knapperig dan verwacht. Ook had ik wat meer smaak verwacht maar dat laatste kan aan mij liggen.

Oké hier heeft niemand wat aan :woman_facepalming:t4:

*update iets langer in de oven maakt het verschil. 8/10 is mijn eindoordeel

1 like

Ahh jammer dat je er meer van had verwacht. Echt heel knapperig waren ze bij mij ook niet inderdaad. Maar ik houd daar ook niet van haha.

1 like

Nou, het gaat maar door: Boursin en Babybel komen nu ook met vegan varianten!

54 likes

tering wat chill

2 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ja die bovenste. Geen fan, beetje droog. Ligt hier nog in de vriezer :sweat_smile:

2 likes

Ja! Dit werden later toch die Kabouter plop koeken?

2 likes

Helaas meegenomen, maar dan maar voor de visite :see_no_evil:

2 likes

4 likes

Weet niet of deze nieuw is, maar heb het net gekocht. Ik vind dat er niet genoeg speculaas smaak aan zit, ondanks dat er stukjes speculaas in zitten. Maar wel lekker. 6,5/10

11 likes

Ik kreeg door jullie berichten zoooo veel zin in plopkoeken dat ik ging zoeken en toen vond ik een site waar je ze kan bestellen :eek: Zijn die koeken die ze daar verkopen 20 jaar oud of bestaan ze gewoon nog? Ik wil ze zo graag weer eten

5 likes