Misschien gehamsterd rond de milleniumbug en nu geen fan meer
Denk dat het concept nog wel bestaat maar dan met een ander figuur maar das toch net niet echt
Ik heb de Tom kha kai soep al gehad! Smaken waren lekker maar die noodles werden een harde klomp door de magnetron. Zat daardoor ook niet echt vol omdat ik dat niet op heb gegeten.
Heb die niet heel lang geleden in België gekocht bij delhaize maar ze smaken niet meer zoals vroeger… toen vond ik ze veel “zandiger” en zoeter smaken.:
Nieuwe smaken van clipper, kan me bij hennep weinig voorstellen maar love alles met gember dus ben benieuwd! En het ijs klinkt ook lekker maar vind dat “gezonde” ijs altijd wel hit/miss dus iemand al ervaring met Breyers?
Ik heb hier een andere hennep liggen en het smaakt vooral heel kruidig. Beetje brandnetelachtig?
Haha dat ijs is de laatste twee weken nou al drie keer voorbij gekomen oid. Ik, en volgens mij ook de anderen die deze gegeten hebben, vonden 'm teleurstellend tot echt vies.
Ik heb ook eens de non dairy pindakaas van breyers gehad en die was ook niet geweldig, eigenlijk. Beetje laffe smaak. Ik vind halo top en oppo allebei lekkerder
Haha oeps had al wel teruggescrold naar boven maar niet ver genoeg dan haha. Maar dan laat ik hem gaan, niks zo teleurstellend als duur en vies ijs.
De stuffed pizza was minder vies dan ik had verwacht haha, ik vond het nog best goed te eten. Wel uit de oven en niet uit de magnetron (wtf).
Maar is het gewoon een dubbelgevouwen pizza?
Deze was van de site van de jumbo verdwenen maar nog wel in de winkel dus ik dacht snel halen. Vulling is echt lekker! Smaakte een beetje zoals de gevulde scholfilet van de Aldi met dijon-mosterd. Alleen deze dus met knoflook. Helaas lag bij mij de vulling ernaast waardoor de kroket zelf een beetje naar visschnitzel smaakte. Maar wel echt lekker krokant. Volgende keer iets minder lang in de airfryer.
2,50 voor 6 stuks bij de jumbo
Bovenverwachtig niet droog, smaakt een beetje als die browniereepjes van de jumbo/lidl/aldi. Maar dan toch een beetje extra door de chocoladelaag. Maar echt een volle smaak zoals een brownie van doppio is het niet helemaal.
Prijs weet ik even niet meer met korting iets van 1,75 bij de lidl
Deze vond ik echt lekker! lekker smeuïg en toch een beetje een krokant randje. Chocola en speculaas goed van smaak en ook goed in balans.
Deed me een beetje denken aan rond 5 december met oma op de bank een handje pepernoten boven je thee laten “smelten”
99 cent ps bij de Appie
Oke tot zover mijn goede voornemens maar he mijn huid en buik zaten na een stressweek toch al niet mee
Ziet er wel lekker brits bleek uit (ik vond heel veel eten in Engeland slap en weinig kleur)
Hahaha zo pijnlijk accuraat. Curry in de uk is wel heel goed, ga dat echt missen dit jaar
Ik hoop dat het bij dit jaar blijft
Denk dat dit topic wel geschikt is. Ik eet al sinds mensenheugenis de Ruijter hageslag en heb nog nooit een goedkope vervanger gevonden die net zo lekke is. Maar dacht misschien weten jullie een soort die net zo lekker is en goedkoper?
Lidl gedroogde appelchips
Smaakt als aangekoekte appelsap met zweetsok. Is niet alleen zonde van je geld maar ook van je smaakpapillen. Ideaal om je vervelende huisgenoot van zijn chipsverslaving af te helpen tijdens het film kijken.
0,5/10
Mijn moeder vindt de XXL hagelslag van plus huismerk heel goed (wel echt XXL want die gewone vindt ze anders smaken)
Deze ga ik straks proberen, ben heeeel benieuwd!