Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oehhhh die met witte chocolade! Ben benieuwd of ze lekker zijn.

Ik ben benieuwd naar dit.

2 likes

Ennnn?

Dit zijn vast geen cupjes he?

Ik heb net dezelfde gegeten! Ik heb de klomp noodles in de soep kunnen ‘losweken’ zeg maar. Vond hem wel ietsje te zoet naar mijn smaak.

Edit: vind achteraf gezien de smaak na een tijd echt niet lekker meer, moest met tegenzin de rest opeten. En zelfs met de noodles was het niet vullend genoeg.

1 like

Nee zakjes oploskoffie toch?

Oh bummer. Dan moet ik toch maar weer eens de waterkoker tevoorschijn halen

Niet bijzonder. Beetje lekker
6,5/10

8/10
Vond hem lekkerder dan ik verwacht had. Had er zelf nog wat vegan pepperoni opgedaan voor net beetje extra smaak, maar zou hem ook zonder nog wel keertje kopen.
(Niet vegan dus, wel vegetarisch stremsel)

7/10
Niet heel boeiend want gewoon oploskoffie, maar voor het gemak en soms een oploskoffiecraving prima vegan alternatief. Proefte niet heel duidelijk naar havermelk.

2 likes

welke is een aanrader?

Ik vind die van Quorn lekker, maar moet wel zeggen dat de laatste keer dat ik zoiets van vlees at was toen ik 7 was. Dus m’n herinnering hoe zoiets hoort te proeven is verdwenen :joy:

1 like

Ik heb gister de gemberthee gedronken en die is iig echt lekker! Heeft ook lekker dat pittige van de gember en de frisheid van citroengras.

AH Stoommaaltijd pasta pompoen
Deze maaltijd was lekker, al had er voor mij wel iets meer pompoen in gemogen. Maar ik ben een herfstholic, dus ik kan daar nooit genoeg van krijgen.
VEGA
:orange_heart: :orange_heart: :orange_heart: :orange_heart:

AH Volkorenpizza funghi & pomodori
Ik vond deze pizza prima te eten maar de smaak een beetje flauw. Bovendien ben ik er nog steeds niet uit of ik deze volkorenbodem een goed idee vond. Die smaak overheerste nogal.
VEGA
:tomato: :tomato: :tomato:

13 likes

ik weet niet hoe nieuw dit is, maar heb het gehaald bij jumbo en is heerlijk.
smaakt naar zure appel snoepjes yummmm

6 likes

Ik had verwacht dat dit wel lekker zou zijn maar ik vind het erg tegenvallen, best wel bitter en mweh. Ik geef het een 6.

1 like

Ahh deze klinkt zo lekker. Jammer, maar dan laat ik hem liggen denk ik.

Ik ben ook benieuwd naar deze!

Wel lekker! Maar minder pumpkin spice achtig dan verwacht eigenlijk. Hij ruikt heel sterk, maar zodra ik er iets van dronk proefde ik er niet veel van terug. Maar lekker is het zeker!

1 like

Nee geen cupjes!

Jaaaa lekker he! Deze is hier altijd uitverkocht haha.