Was zo enthousiast voor deze maar ze zijn echt heel vies ze komen uit de oven en op een of andere manier zijn ze super vettig, net of ze uit de frituurpan komen. En de nasmaak is echt overheersend en die is goor.
Bedankt voor de waarschuwing!
Dat is sowieso wel misleidend bij ovensnacks en ovenpatat, je vermoed een gezondere optie te eten omdat je het niet frituurt, maar de snacks zijn vaak OF voorgefrituurd OF er zit veel meer vet in om ze knapperig en bruin te krijgen.
Dat doe ik dus ook haha, het komt er wat minder aantrekkelijk uit qua kleur, maar het smaakt prima.
Ja ik verwachtte dat ze aan de droge kant zouden zijn zoals andere nuggets maar als je ze vergelijkt hebben deze veel meer vet. Wel goed om te weten, ik let daar eigenlijk nooit op maar is voortaan wel handig
Ik vind sowieso speciale airfryer friet e.d. onzin ik gebruik altijd de normale en komt er ook smakelijk uit en scheelt behoorlijk in vet en prijs
Weet iemand of dit soort koekjes ook in een niet “vers” variant te krijgen zijn of in een kleiner formaat (maar wel zelfde smaak)? Hoeft natuurlijk niet van de Appie t3 zijn🙈
Eindelijk gebakken en het is heel lekker.
Heb ook zo geproefd, lijkt me ook lekker met ijs erbij.
Heb de pepernoten te groot gemaakt maar zijn niet minder lekker.
9/10 would buy again
Vandaag deze geproefd.
-
Chocolade smaak: lekker! Qua structuur net iets dikker dan vla. Aardig machtig. Lijkt qua smaak volgens mij op de chocolade in zo’n wolkentoetje. Pluspunten voor de hoeveelheid proteïne, waardoor je het gevoel krijgt dat je enigszins goed bezig bent. 8/10
-
Karamel zeezout smaak: wel ok, maar mijn vriend en ik vonden deze echt totaal niet naar karamel (of karamel zeezout) smaken. Eerder gewoon een soort room toetje met ver weg iets van karamel. Misschien te hoge verwachtingen (gebaseerd op die Mona intense vla) maar best een tegenvaller. 6/10
Leuk, je hebt me beïnvloed. Ik heb een rol besteld inmiddels, misschien dat mijn dochter het leuk vindt om dit te proberen. Ze is net 2 en het zou dan ons eerste baksel zijn, maar ik denk dat er weinig kan fout gaan.
Ik ben heel benieuwd!
De cashew spread jalapeno is lekker. Het is een beetje een dikke, creamy textuur en de het smaakt naar (je zou het niet zeggen) sweet jalapeno. Het is dus een beetje pittig en deed mij daarom denken aan pittige hummus. De cashewsmaak is niet enorm aanwezig. Verder vond ik het niet enorm zout en qua vet viel het volgens mij ook wel mee, iets van 3,8gr verzadigd vet per 100 gram. Ik rooster mijn brood altijd en toen ‘smolt’ de spread wel, waardoor je niet echt meer wat merkte van de textuur.
Terwijl de normale vega mcnuggets op de vegavleesafdeling van de Appie prima te kanen zijn.
Heb 'm net ook geprobeerd! Vind het erg lekker! Inderdaad geen overheersende cashew smaak en pittig door de jalapeno!
Heeft iemand deze al eens geproefd?
Ja de cheese sauce, ik vond m vies😅 smaakte een beetje naar waterige cashew spread
Ooh ik heb vandaag de classic gekocht, ben benieuwd!
Oeh zou je hier vegan cheesecake mee kunnen maken?