Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Smaakt het koud nog een beetje zoals die chocolate cookies van de versafdeling?

Deze bedoel ik😇 dus de grote van de versafdeling

Vind deze wel lekker maar je kan ze niet vantevoren in huis halen omdat ze dan dus slof worden :sweat_smile:

2 likes

Kun je ze dan niet gewoon invriezen en als je ze wilt eten weer even een tikje in de oven geven?

1 like

Snert Hoemoes. SNERT HOEMOES?!

26 likes

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat klinkt echt alsof je de hoemoes uitscheldt.

21 likes

Mijn arabische hart doet zoveel pijn nu :broken_heart:

7 likes

Mijn Nederlandse hart ook hoor :sweat_smile:

6 likes

Snert hoemoes :’)

edit: sowieso het woord ‘hoemoes’, lekker fonetisch

1 like

Niet eens goed fonetisch

1 like

Waarschijnlijk ben ik 5 jaar te laat, maar ik hoor altijd mensen over die Lindt chocola en hoe ONTZETTEND geweldig lekker dat moet zijn en ik heb vandaag voor t eerst die ballen gespot in de winkel (nooit echt op gelet, liggen die er oprecht al heel lang?).
Heb de caramel zeezout versie gekocht. 6 euro, rib uit m’n lijf. Als t niet GODDELIJK smaakt kom ik hier terug om azijn te spuiten hahaha.

9 likes

Waar vind ik dit? Welke winkel? Ben heel benieuwd hoe dit zou moeten smaken.

1 like

Albert Heijn. Ik ben zeer benieuwd naar je verdict.

2 likes

Ik ga dit ook wel proberen denk ik maar ik dip mn brood nog in kattevoer boeie

5 likes

Ohh deze is echt m’n favo ever. Maar ik smeer het gewoon op een broodje zonder iets anders erbij

Dat is een goede tip :smirk:

Ze zeggen dat het ook kan met hun reuzen rozijnenbollen, maar die worden dan wel erg taai

Hoe zijn deze met bloemkool curry?

2 likes

Ahhh je mist inderdaad echt iets :heart_eyes: zelf ballen uitzoeken in een van hun winkels is ook heel leuk.
Hoe vond je ze?

5 likes

Ik vind van Lindt eigenlijk vooral de repen lekker. De melkchocolade is zoooo romig en de hele pure is ook heel lekker.
Die ballen vind ik een beetje vettig ofzo, alsof ze gevuld zijn met boter.

2 likes

Haha ik zag deze ook liggen en dacht in eerste instantie: “oeh leuk verschillende smaken”, maar rap gevolgd door: “SNERT?!?!” Nein danke.

Ik vind overigens die spicy mango hummus HEEL vies. Heel chemisch smaakje vind ik.