Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik heb alleen de cream cheese wel eens gekocht. Vond het wel oké maar niet fantastisch. Het is op basis van tofu en kokosolie en er zit een beetje een ui nasmaak aan. Volgens de verpakking (of website, weet niet meer precies) kan je het ook verwerken in zoete recepten en kan je er dus ook cheesecake van maken.
Maar het mist een beetje dat frisse dat roomkaas normaal heeft. Dus voor mij een eenmalig probeersel.

2 likes

Is deze nieuw? Ik zag hem net voor het eerst liggen in de AH, maar hoe combineer je dit? Denk niet dat het werkt met mijn normale combi van wrap, hummus, eitje, tomaat en komkommer.

Ik had laatst een variant met rode biet, dacht toen ook wel even van ja uh hoe eet ik dit. Maaaar ik zou het op een rijstwafel doen denk ik. Misschien wat avocado erop?

Dat had ik met de biet variant gedaan. Zag er heel leuk uit trouwens ook, roze hummus met dan lichtgroen le avocado erop haha.

2 likes

Dit kan ik zo wel even proberen, op een rijstwafel kan bijna alles!

Doet me denken aan een collega die laatst vroeg: “Wat eten jullie op een rijstwafel? Vind het zo moeilijk daar beleg op te bedenken”. Naar mijn idee is dat juist heel makkelijk :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik kwam net hier om hetzelfde te posten! Vond het niet zo maar doe de volgende keer ook minder water erbij.

1 like

Ik eet deze gewoon op een boterham haha. Maar de wrap die jij beschrijft kan denk ik ook gewoon?

1 like

Smaakt het koud nog een beetje zoals die chocolate cookies van de versafdeling?

Deze bedoel ik😇 dus de grote van de versafdeling

Vind deze wel lekker maar je kan ze niet vantevoren in huis halen omdat ze dan dus slof worden :sweat_smile:

2 likes

Kun je ze dan niet gewoon invriezen en als je ze wilt eten weer even een tikje in de oven geven?

1 like

Snert Hoemoes. SNERT HOEMOES?!

26 likes

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Dat klinkt echt alsof je de hoemoes uitscheldt.

21 likes

Mijn arabische hart doet zoveel pijn nu :broken_heart:

7 likes

Mijn Nederlandse hart ook hoor :sweat_smile:

6 likes

Snert hoemoes :’)

edit: sowieso het woord ‘hoemoes’, lekker fonetisch

1 like

Niet eens goed fonetisch

1 like

Waarschijnlijk ben ik 5 jaar te laat, maar ik hoor altijd mensen over die Lindt chocola en hoe ONTZETTEND geweldig lekker dat moet zijn en ik heb vandaag voor t eerst die ballen gespot in de winkel (nooit echt op gelet, liggen die er oprecht al heel lang?).
Heb de caramel zeezout versie gekocht. 6 euro, rib uit m’n lijf. Als t niet GODDELIJK smaakt kom ik hier terug om azijn te spuiten hahaha.

9 likes

Waar vind ik dit? Welke winkel? Ben heel benieuwd hoe dit zou moeten smaken.

1 like

Albert Heijn. Ik ben zeer benieuwd naar je verdict.

2 likes

Ik ga dit ook wel proberen denk ik maar ik dip mn brood nog in kattevoer boeie

5 likes