Ohh deze is echt m’n favo ever. Maar ik smeer het gewoon op een broodje zonder iets anders erbij
Dat is een goede tip
Ze zeggen dat het ook kan met hun reuzen rozijnenbollen, maar die worden dan wel erg taai
Ahhh je mist inderdaad echt iets zelf ballen uitzoeken in een van hun winkels is ook heel leuk.
Hoe vond je ze?
Ik vind van Lindt eigenlijk vooral de repen lekker. De melkchocolade is zoooo romig en de hele pure is ook heel lekker.
Die ballen vind ik een beetje vettig ofzo, alsof ze gevuld zijn met boter.
Haha ik zag deze ook liggen en dacht in eerste instantie: “oeh leuk verschillende smaken”, maar rap gevolgd door: “SNERT?!?!” Nein danke.
Ik vind overigens die spicy mango hummus HEEL vies. Heel chemisch smaakje vind ik.
Uh die goat cheese
Ik vond die versie één van de mindere. Maar echt die melk en witte ballen zijn echt goooooooddelijk. Edit: oh en wit met aardbei
Keuringsdienst van waarde was toen bij hun in de fabriek en door het optreden van de woordvoerder daarin verbaast het mij precies niet dat ze dit hebben gemaakt
Edit: ze noemen het ook hoemoes omdat het een soort van Nederlandse variant op de humus moest worden. Volgens mij zeggen ze op de verpakking ook volgens authentiek recept en ja dat was dan hún authentieke recept
Niet zo kruidig en scherp als ik had gehoopt, eerder zoet. Naar mijn smaak te zoet, maarar dat vind ik al snel. Drinkt wel lekker weg! En ruikt ook goed.
Nou bah, heb er meteen geen zin meer in whahahaha!
Ja die aflevering herinner ik me nog. Kom zelf van midden-O keuken thuis en hummus zonder kikkererwten/sesam maar met raapolie was het?
Jaa oh dat was me toch een aflevering!! Sindsdien maak ik het zelf.
Hm oke eerst pakje opmaken dat ik heb staan, dan die aflevering opzoeken.
Heeft iemand de vegan grillworst al gezien bij de Appie? Staat ook nog niet in de app
Ik las in de comments bij ‘wateetjedanwel’ dat die als het goed is pas vanaf 9 november in de AH ligt helaas.
Oh vandaar! Dacht dat ik bij haar in de beschrijving toen las dat ie ‘vanaf morgen’ verkrijgbaar was. Thanks!
Ik heb dus de caramel zeezout variant gekocht, ergens tegen beter weten in want eigenlijk ben ik niet zo’n caramel lover. Krijg toch weer een beetje dat playdoh idee als ik t eet. Vond het niet bijzonder, maar ik zal volgende keer de normale melkchocolade variant eens proberen.
Ik heb die getest en voor je ze in de oven doet, zien ze er echt als een hoopje kattenbraaksel op een plakje bladerdeeg. Heb ze daarom ook meerdere keren terug in de vriezer gelegd voor ik het aandurfde, maar man wat vond ik ze onverwachts lekker!! Proefde alleen de boerenkool niet echt terug, maar de bloemkool met curry was echt top!
Halen dus!